Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 augustus 2011

Rae

Aanbevolen berichten

Ja Priem hoe heb ik dat gedaan. Je weet dat ik Refu slik. ik neem dat s'maandags en donderdags in. Dat is zo'n beetje bij mijn leven gaan horen. Denk er niet bij na maar neem het gewoon. Ik doe dat s'ochtends want dat is voor mij het makkelijkst.
Tja en verder, als ik trek krijg kan ik toch niet drinken. ik heb jarenlang de ervaring gehad met refu en drinken. Nou als ik daar aan terug denk, dan heb ik al heel gauw geen trek meer.
Maar blijf doorgaan, ook al val je af en toe. Eens gaat het je lukken hoor, als je het leven maar belangrijker gaat vinden dan de drank.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

primula

de keus om niet meer te drinken neem je niet zomaar daar gaat altijd een hoop ellende aan vooraf
en dan ineens is die knop om van ik wil dit niet meer
maarja dan het volhouden dat is het moeilijkst ...gewoon niet doen ...makkelijk gezegd maar toch werk het zo en volhouden elke dag maar weer tot er een tijd komt dat het steeds meer vanzelf gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
An

Primula goed zo!!

Even van je afschrijven wil vaak al helpen.

Hoi An: ja dat bedacht ik me ook al.
Het is eigelijk zo simpel: gewoon, voor de draad ermee.
Maar dat vind ik best wel lastig hoor!
Draag mijn hart niet zo op de tong.....
Ja, wat positieve dingen betreft nog wel,
maar iets ""slechts"", nou ja groot woord.
Er zit angst voor afwijzing achter....

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Primula,

Aanvank'lijk wilde 'k minderen, maar dat werkte op de lange termijn niet. 'k bleef m'n inname stukje bij beetje weer uitbreiden. Nou, volledig stoppen dan maar...? Yeah right, dat gaat dus niet zonder slag of stoot! 'k heb er inmiddels een aantal stoppogingen opzitten. Een aantal weken g'leden stelde m'n huisarts vast dat m'n lever vergroot was. 'k was bang, jongen, bang! Subiet gestopt... voor een week. Ja, zo hardnekkig is drank nu! Kijk naar m'n onderschrift. 'k sta net weer twee dagen droog. 'k heb nog een hele lange weg te gaan...

Btw, goedenavond allen! :)

'k heb de weekend boodschappen weer binnen. Verse groente, fruit, zuivel... en wat niet al. 'k heb de cranberry drank ontdekt! Lekker spul is dat, man! 'k heb vandaag ook besloten een food storage programma op te zetten voor eventuele bitt're tijden. Volgende week ga 'k uitgebreid inkopen doen en 't één en ander opslaan in m'n schuurtje. De man van m'n ma heeft me al een opslag rek gegeven. Die is al in elkaar gezet, dus hoeft alleen nog maar ingeruimd te worden. Dit zijn nou leuke bezigheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

o Misschien ik las je nog net. Vermoeidheid kan ook heel goed komen doordat je gestopt bent met de alc. en misschien niet door de Refu.
Doe je er wel goed aan om te stoppen met refu? Als je het weer op een zuipen gaat zetten, heb je veel meer last van je lichaam dan nu de vermoeidheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...