Spring naar bijdragen

Zondag 14 augustus 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 204
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Good morning!
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk:moon: :D
Ik heb uitgeslapen!! Joehoe. Eindelijk

wat een drukte hier alweer. En zie allemaal goede berichten!
Slokje, knap dat je van minderaar naar stopper aan het gaan bent. Soms moet je je even heel rot voelen wil je tot de conclusie komen dat je niet (sociaal) kan drinken.

Rae, dag 14! Gaat goed, lopen we bijna gelijk op.

Toine nog gaan hardlopen?

Iedereen fijne dag, de meetinggangers, maar ook de thuisblijvers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. Witte schijnt bij jouw de zon?
Iedereen op het forum heeft het over regen en bij mij plenst het ook.
Mag ik weten waar je woont, ga ik daar heen vandaag heb het wel even gehad met dit weer:angry:
Iedereen die naar onze Bol gaat, veel plezier vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey meiden, hier heerlijk het zonnetje
was hangt lekker te drogen....
eigenlijk 101 dingen te doen voor de vakantie
maar op de een of andere manier lukt het me niet
ben eerlijk gezegd ook wel iemand die op de deadline werkt
zal dus morgenavond wel heel erg laat gaan worden
nou ja, kan 12 dagen uitslapen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi niets, nee het kwam hier met bakken naar beneden, dus had een mooi excuus om niet te gaan.......
inplaats daarvan heb ik uitgebreid uitbeten, 3 boterhammen met kaas/ham/spek/rosbief/ en gebakken eieren enz..., kan mijzelf nu dus morgen naar fitness rollen....
net even lekkel gereden in auto, dat ding is echt een monster, bij teveel gas gaat voor mijn gevoel de voorkant omhoog, echt te gek en ben blij dat ik er ook van geniet, dat is wel eens anders geweest.
die ouwe en mijn amigo (broer) zijn naar het voetbal utrecht - de graafschap, dus hoop dat ze winnen.
voor mij was net even te fris, gezien mijn raynaud enzo....
zo ga nog wat eten en dan rol ik voor de tv om voetbal te kijken, vanavond bami halen uuhuh ha
groeten aan iedereen, succes bij de meeting, en geniet ervan groetjes toine
haalloooo morgen ben ik jarig, dus verstop de kado's nog maar even, jaja toineneman wordt 37 jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij stress of temperatuurswisselingen worden mijn handen, voeten en knieen blauw-wit-paars ongevoelig
moet daarmee erg oppassen anders wordt het zwart en dan ben je zeg maar goed naar de.
zomerweer met vaste temperaturen is voor mij hemels, zou moeten emigreren, wie gaat er mee?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben niet zo sociaal, in de zin van joepie een feestje, maar wat betreft eten zal het mij zeker smaken, ga denk ik voor gekookte mosselen, sausje, stokbroodje, wijntje enz......
wijntje zal wel maltje worden, wil eerst mijn slaapmedicatie gaan afbouwen
hoe oud ben jij dan dinah, als ik dat mag vragen:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is toevalling, slik ook nu al lange tijd temazepam en dat is in het verleden in combinatie met alcohol vaak verkeerd gegaan.
dus wil dat echt afbouwen naar niets en dan als ik af en toe stuiter, een oxazepannetje ofzo
wil gewoon weer op normale manier genieten van een glas wijn bij eten, maar dan moet ik daar dus eerste mee gestopt zijn, meer sporten dus ben ik extra moe
voor mij was het ook meer voorgeschreven om gewoon tot rust te komen, maar vind dat ik het nu te lang gebruik en wat ik zeg in combinatie met alcohol is dat in ieder geval bij mij niet goed
dus je bent tien jaartjes ouder, nog steeds jonge godin toch?:$
ps operatie, niets ernstigs hoop ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

positivieve energie he, gewoon er voor gaan..........
heb ik ook, in crisissituaties ben ik extreem kalm en rustig en weet ik de boel goed te organiseren, maar om kleine vooral niet belangrijke dingen kan ik helemaal uit mijn pan gaan......

je raakt natuurlijk altijd even paniek, maar dat je jezelf hebt herpakt is ook fijn voor de mensen om je heen toch? komt allemaal goed, vertouwen in het goede.
even koffie pakken, utrecht staat weer eens achter, wat een baggervoetbal............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Jemig ik had een komplete aanval van enorme trek.
Ik zag het voor me en was het al aan het halen.
Mijn fantasie ging wel zo ver dat ik het ook al op had en
mezelf de volgende dag balend zag zitten.
Daar werd ik zo ontzettend sjaggie van dat ik onder mijn dekens ben
gaan liggen. Rolluiken dicht en slapen.
Nu ben ik er weer en alles is weer normaal :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi an,

lekker fantaseren over van alles en dan vooral drank, maar ja dan denk je weer er komt een volgende dag en ja dan is het een kwestie van afwegen................
sta nu ruim half jaar droog en kost me eigenlijk geen moeite meer, ben wel somberder geworden.
vroeger had ik dan wel vaak een duf hoofd, maar wel erg veel leuke en gezellige momenten en die mis ik en lukt me niet dat te vervangen door iets, zal wel komen
utrecht op zijn reet 2-2 gespeeld is in ieder geval een puntje joepie huh groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi jopie,

zware tijden, tis maar hoe je er tegen aan kijkt he
zag net een filmpje over arme mensen in indonesie, geen geld, armoede, geen perspectief, nietsjewo
maar ze lachen altijd en geven ook aan "redelijk" gelukkig te zijn................., begrijp jij het!
we zijn veels teveel met ons zelf bezig, geld, druk van de maatschappij, regeltjes, onzekerheden enz...
daar denken ze als ik vandaag eten heb is het prima, morgen zien we wel weer
als ik zo kan gaan denken en leven vind ik het prima!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...