Spring naar bijdragen

Zondag 14 augustus 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen Frummers,
Buiten is het heerlijk stil, geen wind, geen verkeer, alleen een enkel vogeltje dat een beetje in zichzelf lijkt te murmelen.
Hier binnen staat de koffie inmidels door te lopen en de thee te trekken.
Even nog van genieten....
Straks de douche in, mezelf in de kleren hijsen en hier een beetje aan de slag om alles op tijd af te hebben voor de visite die komt.
Maar nu nog even lekker zachtjes verder wakker worden.

Vandaag is het ook de dag van de meeting.
Denk dat Bol zich ook zo wel even meldt.
Ik hoop dat het een heel gezellige dag wordt voor de groep.
Zou helemaal mooi zijn als er in de loop van de dag ook nog een zonnetje bij zou komen, dat zou het geheel alleen nog maar een stukje vrolijker kunnen maken..
Maar ook zonder zon denk ik dat de sfeer zonnig zal zijn.

Zo, en dan nu eerst een bakske inschenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 204
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihihi Tina, je had mijn toet net moeten zien....
Ik zie jouw bericht... dus maak bij jouw item een nieuw berichtje dat ik de mijne wel even plak omdat jij eerder was..... ga mijn eerste berichtje ophalen om te kopieren.... kom terug en zie jouw item niet meer staan...
Je wilt niet weten hoe dom ik hier heb zitten kijken

Maar in ieder geval... jij ook heel goede morgen... :rose:

Aanpassing: op verkkeerde emoticonnetje boven big grin geklikt :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen,

hier regent het non stop sinds gisterenavond, maar vanmiddag zou de zon kunnen doorbreken volgens KNMI
iedereen veel plezier bij de meeting
goed geslapen en ga vandaag er een echt zondag van maken, dus chillen en veel bidden en naar de kerk.
vanmiddag voetbal op tv.
zou gaan hardlopen in het bos, maar niet met die pl.....ris regen, wat een mietje he.......
nogmaals goedemorgen, even koffie pakken en hondje door de regen trekken, want we hebben beide geen zin om naar buiten te gaan brrrrrr;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Na een aantal dagen laat ik weer eens iets van me horen ik volg julllie wel op het forum hoor!

Als nieuweling heb ik niets toe te voegen maar dat komt vast nog wel en heb ik best wel moeite om jullie chat te volgen.

Ik heb nog "steeds"geen druppel gedronken en dat bevalt voor mij beter als minderen.Het is pas dag 13.

Het plenst hier van de regen gelukkig heb ik vanmiddag een verjaardag anders wordt het weer zo'n saaie binnen zit dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...