igor Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 suus maar je werkt toch geen 6 dagen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Prachtig Igor, weer een overwinning.Zonnetje ?? Hier valt de regen er al in bakken uit Zo, de slaap overvalt me en ik vertrek even naar Walhalla.Tot laterssssssWill's sign'in out Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 slaap lekker will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Bako, ik zie je ingelogd staan. Ik hoop dat het wat beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 hoi igor knap van je dat je niet hebt gedronken, weet hoe moeilijk het is, bestaat de wereld niet meer, alleen jij en de drank, het verlangen......elke keer dat je besluit niet te drinken wordt het vertrouwen groter ipv spiraal naar beneden wordt het naar boven met zo enorm veel pluspunten, maar ja vaak zie je die op zo een moment voor geen meter!plus punt na verloop van tijd wordt het steeds minder en denk je er helemaal niet meer aan, in mijn geval dan.dat schep hoop toch! daarin tegen eet ik wel veel meer, maar ga nu sporten dus er is balanstot later amigo's toine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hai Jaap!! Goeiemorgen!Zet mij er ook bij!! Ik doe mee:) Ben er helemaal klaar voor (en mee;) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Sportse Toine. Ik ga zo meteen even death liften en squaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Dikke pluim voor je Igor... vandaag pluk je de vruchten dus Half zeven... is dat een optie? Luitjes, hier schijnt de zon hoor, allemaal maar naar het noorden verkassen lijkt me zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 quote: Originally posted by: DenkerSportse Toine. Ik ga zo meteen even death liften en squaten. Uhhhh, death liften?? Geen idee wat het is maar krijg er echt heeeeeeeeeel rare beelden bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Deathliften is een halter van de grond tillen en weer neer zetten. Je traint benen, kont rug en schouders en nog meer tegelijkertijd. En je bassiskracht word er veel groter van. Sinds ik gestopt met drinken, train ik. Nu zie zie ik eruit als een "actionhero" en kan ik niet naar het strand om de dames te laten zien hoe ik er inmiddels bijloop. Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Zo, tijd voor mij om de douche op te zoeken... Mensen maak er wat vandaag.. Ik geef de zon wel even een flinke por jullie kant op ook....Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Mogge Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 denkerik ben erg moeen nog steeds erg teleurgesteld in mijzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Toine, Het was niet mijn bedoeling om je aan te vallen. Als ik jou dat gevoel heb gegeven, spijt me dat, maar ik vond dat ik dit moest schrijven om zo geen ergenissen te krijgen naar jou.Ik heb geprobeerd om het zo voorzichtig mogelijk op te schrijven. Jammer dat je dat als aanval gezien hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Blij dat ik van je hoor. Tuurlijk ben je kapot. De teleurstelling in jezelf is het ergst. Ik kan wel een peptalk houden maar wat ga je doen? Heb je al hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Straf jezelf asjeblieft niet te hard voor een terugval. Je bent maar mens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Moghu Denker.Bako heb je wel een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 denker hoezo kun je niet naar het strand? ben je bang om 'aangevallen' te worden door de dames? Bako sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Nee Igor, ik doe ook aan vechtsporten dus ik ben niet bang:D Maar de zon is weg en zonder zon geen dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 MMMMMhh volgende meeting maar weer aan het strand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 hulp heb ik niet echtniet meer drinken is gewoon stoppen met drinkendit heb ik gewoon gedaan in okt 2008dat is een eenzame stijdvoor die tijd liep ik bij de brijder,op die kennis heb ik doorgeborduurdkan het niemand aanraden om zo te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Waarom niet naar de doc Bako? Kun je tenminste wat krijgen tegen die ergste afkick van de eerste paar dagen. Daarna sta je wat sterker, om er weer tegenaan te kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden