Spring naar bijdragen

donderdag 18 augustus


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 268
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi igor knap van je dat je niet hebt gedronken, weet hoe moeilijk het is, bestaat de wereld niet meer, alleen jij en de drank, het verlangen......
elke keer dat je besluit niet te drinken wordt het vertrouwen groter ipv spiraal naar beneden wordt het naar boven met zo enorm veel pluspunten, maar ja vaak zie je die op zo een moment voor geen meter!
plus punt na verloop van tijd wordt het steeds minder en denk je er helemaal niet meer aan, in mijn geval dan.
dat schep hoop toch! daarin tegen eet ik wel veel meer, maar ga nu sporten dus er is balans
tot later amigo's toine:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deathliften is een halter van de grond tillen en weer neer zetten. Je traint benen, kont rug en schouders en nog meer tegelijkertijd. En je bassiskracht word er veel groter van. Sinds ik gestopt met drinken, train ik. Nu zie zie ik eruit als een "actionhero" en kan ik niet naar het strand om de dames te laten zien hoe ik er inmiddels bijloop.:angry: Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine, Het was niet mijn bedoeling om je aan te vallen. Als ik jou dat gevoel heb gegeven, spijt me dat, maar ik vond dat ik dit moest schrijven om zo geen ergenissen te krijgen naar jou.
Ik heb geprobeerd om het zo voorzichtig mogelijk op te schrijven. Jammer dat je dat als aanval gezien hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...