will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Vonneke, misschien kan je nu de koffie een keertje "live'" maken. Hoop morgen pakske beter te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Slaap ze vonneke, c u tommorow !!Gaby, niersteenpijn ken ik, heb al enkele keren een crisis gehad, pfff, wens het niemand toe.Dit is anders, weet het niet goed. Misschien morgen weg ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ik ga ook slapen. Morgen weer de wekker zetten, voor het eerst na 4 weken. Het was een fijne dag vandaag als afsluiting.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Trust dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 ik hoop het voor je Will, als het geen niersteenpijn is, wat kan het dan zijn? lastig he, als je het niet weet toch geen ''angst'' voor al die live ontmoetingen met onze forumleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 slaap lekker Marjo en Tatum en alle anderen die gaan slapenwel leuk Will, zo'n rondje ontmoetingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 quote: Originally posted by: GabyAh Niets je bent in de euforie stemming, die is heerlijk, zo blij en gelukkig zijn omdat je niet drinkt, ik ken hem heerlijk, geniet er maar van, hopelijk komt mijn euforie ook weer snel, en voor vandaag ben ik dankbaar dat ik niet gedronken en gerookt heb, morgen nog 1 vrije dag , dan 2 daagjes werken en dan VAKANTIE, lekker zon.......... oh ik heb de zon echt gemist deze zomer, en nu was ie hier even vanmiddag, en moest ik de hele dag binnen werken, maar straks een hele week zon Idd een heerlijk gevoel, niet alleen wegens het niet drinken, ook door stappen te nemen en er even voor te kiezen om met mezelf aan de slag te gaan en goed voor mezelf te zorgen. Doet me heel erg goed. Even 2 maanden time-out met mijn relatie (en ik moet zeggen, bevalt me prima:confused;)Bij jou komt dat happy gevoel hopelijk ook snel. Zeker met je vakantie in het vooruitzicht!!! Heerlijk.Truste allemaal. Ik ga proberen mijn luikjes te sluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Awel gaby, geloof me vrij, ik,ben ook elke keer best zenuwachtig hoor, maar we hebben een gemeenschappelijk goed......drank. En dat maakt die ontmoetingen makkelijker. Ik wil leren, begrijpen en delen, snap je ? Toevallig zijn het allemaal vrouwen, maar coit, ik klaag nie hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ik kom ook even welterusten zeggenenne Wil, kan het niet zijn dat je maag op de moto gewoon watin de verdrukking zit? ff goed stretchen en rustener was ook een sauna zag ik in de gauwigheid gister, ook niet verkeerd(ach je doet wat voor een beetje aandacht he)slaap lekker allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 ik vindt het moedig hoor Will, heel goed van je!ik ga ook lekker slapen , trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Was niets van je zenuwen te merken hoor Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Goed te horen Hannah dat je zo'n leuke dag met Jopie en de fam hebt gehad!Mooie wereldreis gehad dus!!! Nierpijn zit meer achter in de rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 goedenavond allemaal!! kom nog ff snel binnenvallen voor het slapen. heb een heerlijk weekend gehad. Dacht nog even vertellen dat ik het droog heb gehouden:) morgen ben ik er wel weer wat langer.Liefs en trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Mooi Hannah!Rustig laten bezinkennog even herkauwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 blij dat je het een mooie dag vond hannah, nieren zijn okay hoor, het is vooraan. Niets, ze waren er wel geloof me vrij, maar is normaal denk ik hé, de ontmoeting was des te plezanter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Is ook heel normaal hoor Will! Het scheelde bij mij dat ik Tatum al kende!ik ga echt proberen te slapen. Word een beetje moe van mezelf, ben nog veel te druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Okay niets, nog steeds storm in je hoofdje ??kom tot rust, je kan dit hoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Okee//We gaan nu voor de 2000 spreekwoorden en gezegden..Dat duurt wel effe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Shoot MyLady 1/2000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Kende ze al..Je hebt je toch nietin je buik geschoten?Al wat beterderder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Iets, maar geen slingshot, snap je ? maybe tommrow, hou me even gedeisd . Joe okay ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 OkeeRus an heAlles okee!See Ya!Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 rus an, kben kaykan ik nu fries ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 De dag is begonnen op deze draad als een dag voor bezinningIk heb zojuist al mijn berichten van de afgelopen jaren nog eens doorgelezenEen bezinning waard.Ik ben er even beduusd van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Mooi Babble!Begint eer ge bezintDat kan altijd nog Will morgen leer je FriesDit slaat nergens opHeb je sms gestuurdWeet niet goede nrKeep in touch//Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden