Spring naar bijdragen

zondag 21 augustus


toine

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by: Niets
Gaby, goed bezig zeg! Deze week kom je echt heel sterk over. Is er bij jou in de buurt elke dag een AA-meeting? Bij mij helaas maar 1x per week. Ben vorige week met Tatum voor het eerst geweest.

ga juist deze week veel naar meetingen, omdat ik dorst heb, en NIET wil drinken, in Amsterdam zijn er elke dag meetings, daar zeggen ze ook de eerste 90 dagen, 90 meetings, nu is A'dam voor mij niet naast de deur, maar het is te doen, en ach ik moet er iets voor over hebben om nuchter te blijven, maar jij gaat goed he
:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kat 2 wil ook mee praten volgens mij. Jumpt steeds op het toetsenbord.....
Top toch Gaby dat je het zo aanpakt. Als je een steuntje in de rug nodig hebt en
dat bij de meetings kan vinden is het de ideale oplossing!!! Gewoon lekker blijven
doen, ook al is het een stukje rijden. Heb je meteen een goede avondvulling;)
Volgende week ga je op vakantie toch? Dan dus even geen meetings

Gaat hier top ja. Voel me super goed. Heb al dagen het liedje van Alfred J. Kwak
in mijn hoofd: :moon: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben
behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry, had even telefoon.
Op en af, gelijk krampen, maar het zijn geen krampen, appendix is er allang uit hoor.
Gewoon ongemakkelijk gevoel, maar ik liep wel dubbel daarstraks. 1 ding weet ik zeker....... van de drank kan het niet zijn, tenzij het met terugwerkende kracht is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat het goed gaat Von
Mot je werken of vakantie?

Ik ben chagrijnig vandaag
Dat geeft verder nix..

Maar zelfs Bert Visscher
kon me niet opbeuren..

Totdat ie zei: "Je moet niet denken dat je bang voor me bent"

Tsja..//Op de grond he

Verder wel okee hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bakje koffie voor Tatum :musicnote:
En morgen weer lekker aan het werk meis..

Wil, als het niet goed gaat de receptie van het hotel melden hoor, dan kunnen zij voor een arts zorgen...
Hoop dat je je morgen weer helemaal toppie voelt.

Luitjes, ik ga naar bed, meer dan hoogste tijd voor mij... trusten en tot morgen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah Niets je bent in de euforie stemming, die is heerlijk, zo blij en gelukkig zijn omdat je niet drinkt, ik ken hem :) heerlijk, geniet er maar van, hopelijk komt mijn euforie ook weer snel, en voor vandaag ben ik dankbaar dat ik niet gedronken en gerookt heb, morgen nog 1 vrije dag , dan 2 daagjes werken en dan VAKANTIE, lekker zon.......... oh ik heb de zon echt gemist deze zomer, en nu was ie hier even vanmiddag, en moest ik de hele dag binnen werken, maar straks een hele week zon :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...