Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Blinde darm zit trouwens rechts onder.. tenminste daar zit bij mij het litteken ervan :$Zal effe googelen wat het zou kunnen zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Volgens de Wikipedia zit de blinde darm rechts onder in de buik. Dat is het dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Hoi Soothe Alles kits?Yes Sir!Ijs en wederdienendeivm evt buik-perikelenRus an! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Gaat wel Marjo.We leven nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 wat je aangeeft Wil zou je milt of je maag kunnen zijn... Kan het geen maagpijn zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Goeieavond soothe, marjo, witte en tatum trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Will, milt, niersteen? kan van alles zijn, even in de gaten houden, wel vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Sa ist mar krekten da's mooiWant het is best leukmet ons erbij zned Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Goeieavond Yvonne. Is er nog een bakje late koffie over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 En anders maar niet..We zijn er nu eenmaal nogHoi VonHoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Wat voor pijn is het? Zeurend? Stekend? Continue of met vlagen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 quote: Originally posted by: NietsGaby, goed bezig zeg! Deze week kom je echt heel sterk over. Is er bij jou in de buurt elke dag een AA-meeting? Bij mij helaas maar 1x per week. Ben vorige week met Tatum voor het eerst geweest.ga juist deze week veel naar meetingen, omdat ik dorst heb, en NIET wil drinken, in Amsterdam zijn er elke dag meetings, daar zeggen ze ook de eerste 90 dagen, 90 meetings, nu is A'dam voor mij niet naast de deur, maar het is te doen, en ach ik moet er iets voor over hebben om nuchter te blijven, maar jij gaat goed he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Hi Yvonne.Een groet doe ik u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Jemineetje Tatum.. nu nog aan de koffie? Maar een bakkie is zo gezet hoor, twee minuutjes en dan komt het er aan.. Marjo, hier alles goed over het algemeen, en met jou?, poos niet 'gezien'.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ha die Soothe..Ik zie jou altijd omgeven door mooie klassieke muziek voor me. Geniet je nog van je nieuwe installatie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Kat 2 wil ook mee praten volgens mij. Jumpt steeds op het toetsenbord.....Top toch Gaby dat je het zo aanpakt. Als je een steuntje in de rug nodig hebt en dat bij de meetings kan vinden is het de ideale oplossing!!! Gewoon lekker blijvendoen, ook al is het een stukje rijden. Heb je meteen een goede avondvulling;)Volgende week ga je op vakantie toch? Dan dus even geen meetingsGaat hier top ja. Voel me super goed. Heb al dagen het liedje van Alfred J. Kwak in mijn hoofd: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik benbehoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 sorry, had even telefoon.Op en af, gelijk krampen, maar het zijn geen krampen, appendix is er allang uit hoor.Gewoon ongemakkelijk gevoel, maar ik liep wel dubbel daarstraks. 1 ding weet ik zeker....... van de drank kan het niet zijn, tenzij het met terugwerkende kracht is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Will, ik denk dat het verstandig is om nu wat rust te pakken. Als de pijn morgen nog heel erg is, dan zullen ze op het eiland vast een dokter hebben waar je langs kunt gaan. En dat moet je dan ook zeker doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Niets, continue, tenzij ik stil zit, dan valt het mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Mooi dat het goed gaat VonMot je werken of vakantie?Ik ben chagrijnig vandaagDat geeft verder nix..Maar zelfs Bert Visscher kon me niet opbeuren..Totdat ie zei: "Je moet niet denken dat je bang voor me bent"Tsja..//Op de grond heVerder wel okee hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Yep, dat is mijn leven Yvonne.Ja het klinkt super, net of ik in de concertzaal zit.Gisterenavond nog Prinsengrachtconcert gekeken.Vond het programma dit jaar een beetje mager.Maar wel een gebeurtenis.Niet live hoor, op de TV. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 2 vandaag jopie Hoe was je ontmoeting met hannah ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Bakje koffie voor Tatum En morgen weer lekker aan het werk meis..Wil, als het niet goed gaat de receptie van het hotel melden hoor, dan kunnen zij voor een arts zorgen... Hoop dat je je morgen weer helemaal toppie voelt.Luitjes, ik ga naar bed, meer dan hoogste tijd voor mij... trusten en tot morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ik kom je morgen opfleuren MyLady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ah Niets je bent in de euforie stemming, die is heerlijk, zo blij en gelukkig zijn omdat je niet drinkt, ik ken hem heerlijk, geniet er maar van, hopelijk komt mijn euforie ook weer snel, en voor vandaag ben ik dankbaar dat ik niet gedronken en gerookt heb, morgen nog 1 vrije dag , dan 2 daagjes werken en dan VAKANTIE, lekker zon.......... oh ik heb de zon echt gemist deze zomer, en nu was ie hier even vanmiddag, en moest ik de hele dag binnen werken, maar straks een hele week zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden