albertina Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Net even op de tv. Libie gaat vallen.Eindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 goodmorning frummers:rose:hier strakblauw strandweer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Is jullie wandeling nog doorgegaan Joris en Spike?Aagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 goeie droge morgend vanuit texel.nog steeds hevige pijn linkerzij nu, heb naar de toilet kunnen gaan en lijkt nu iets beter. Heb dit eigenlijk nog nooit meegemaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Heerlijk om de ladida Isa weer te lezenen deze keer minder euforie en meer realismekon wel eens de ommekeer zijn Isa:heart:geniet ervan he meis. je hebt er hard voor geknokt.en ik ga lekker spinnen, strand en beachen vanavondzwaar leven heb ik toch:$morgen weer in de serieuze stand, vandaag nog ff niet.fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 will? ik heb het niet allemaal meegekregen gisteren maar heb je mosselen gegeten misschien een verkeerde ertussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 ik spring onder de douche. en zal daarna eens even wat gaan poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 goeiemorgen!!Wij gaan hier zo ook lekker sporten:) en daarna de zon in. Vandaag een week zonder alcohol!! JOEPIE!!!maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Hoi Jane,Ja, vrijdagmiddag. Mooie wandeling in A'dam-Oost,met een goed gesprek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Gefeliciteerd Janneke,Op naar de 2e week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 geen mosselen gegeten igor, dus dat kan ook al niet.Hoi Isa, ladidadidaaa, ken je nog hoor, alles een beetje okay ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 goeie morgede dag is goed begonen , wel een kortenacht achter de rug ik ging om half 5 naar bed zoietsen vandaag even een goede vriendin helpen.moeten ervoor met de bus en dat is nogalspannend.bijna 10 weken droog nu, moest goed nadenkenhoeveel weken het ook al weer waren en dat is een goed teken dacht ik zo.fijn begin van de week allemaal...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Een heleGoedemorgen allen mijn laatste vrije dag in Nederland, lekker uitgeslapen, nu ff koffie pakken en bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Goedemorgen.Denker mooi om te lezen dat je de voordelen van niet drinken ervaart.De zon schijnt ik ga een dagje kamperen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Goeiemorgen allemaalWaar is nou de beloofde zon???Hele fijne vakantie morgen GabyEn jij ook een fijne vakantie YvonneEnne Isa veel succes met je 30 dagen, ik ben blij voor je dat je zo goed terug kijkt opde behandeling die je hebt gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Hoi Witte, ook maar deze kant opkomen lijkt me, want hier schijnt hij de hele ochtend al heb al heerlijk buiten kunnen zitten met mijn bakske vanmorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Zo...de kinderen weer naar school:) Heb ik weer tijd voor andere dingen;) Met de kinderen thuis is het vechten wie er achter de computer mag...Zal eens wat teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Spike beterschap:present: Heb je nergens watjes of oordopjes liggen? Snap dat je ervan baalt, maar misschien helpt het wat? Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Spike beterschap. Kun je niet aangeven bij de buren dat je ziek bent en of ze het boren kunnen beperken tot een moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ja goed hoor Isa, erg goed zelfs, buiten die drommelse pijn in de buik natuurlijk. Ik ga pakken en kom naar Franeke. Eerst even de duinen van Texel aanschouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Spike:present:Een gruwel is het, dat geboor.Er zijn van die figuren, die nooit klaar zijn.Zelf behoor ik tot de niet-doe-het-zelvers.Als ik een boor hoor zit ik tegen het plafond.Kan het niet hebben.Spike, zorg goed voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Pfffff Spike, dat klinkt naar allemaal. En ellendig dat ze juist moeten boren nu jij je ziek voelt. Sterkte meid..Wil is onder de douche vandaan dus... mooi, Texel is mooi hoor, geniet er maar van. Tot straks (hihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Goh, moet ik jou dan ook beterschap wensen Will? Bij deze dan:present: Geniet maar lekker van Texel, leuk eiland. Maar als je van de waddeneilanden houdt moet je zeker ook eens Schiermonnikoog proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Leuk hoor Isa dat je het zo goed hebt gehad.Zat t maar in t ziekenfondspakket he, dat iedereen ff een maandje aan zichzelfmocht sleutelen hahaNou Yvonne de zon komt hier toch ff om de hoek kijkendus misschien wordt t nog wel een stranddaggieHeee ekstertje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Hee die Bor enspike goeiemorgenOf zal ik "goeie" maar weg laten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden