Spring naar bijdragen

Maandag 23 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Primula

quote:


Originally posted by:
albertina

Deal.

:present:


Afgesproken!!!



Mooi, en alvast een virtueel voorproefje voor iedereen:



:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
yajala

laterrrrrrrrrrr slaap lekker...bedankt voor alle aandacht!!!!!!


Yaja, dit klinkt een beetje sarcastisch...
of zit ik er helemaal naast?
Dat hoop ik, maar ben bang dat je nog steeds boos bent.
En dat vind ik jammer.
Er is door meerderen gereageerd toen je aangaf dat er geen respons kwam.
Probeer je dan ook over je teleurstelling heen te zetten... en praat mee hier..
In ieder geval lekker slapen straks Yaja...
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, wat bedoel met gelovigen over een kam scheren.
Dat is juist niet mijn bedoeling.
Het gaat mij erom dat ik mensen die een religie respecteer als ze dat voor hun eigen doen. Zingeving dat soort dingen. Daar kan ik wel bij. Ik doe dat op een andere manier, maar evengoed hoeft dat niet de waarheid te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net gedaan met werken. Tussendoor beetje bijgelezen. Tot bepaalde conclusies gekomen en besluit gemaakt :D. Alleen werkt het één niet altijd samen met het andere.

Afstand van het forum nemen is niet altijd even gemakkelijk. Zeker niet als je nog worstelt met je probleem.
In mijn eigen wereldje ga ik niet om met mensen die ik niet mag. Hier kan je ze enkel uit de weg gaan en eerlijk gezegd is dat eveneens niet mijn sterkste punt.
Maar vandaag bedacht ik me iets. Waarom zou ik me ellendig gaan voelen om een situatie die geen waarde heeft? Dat is gewoon dom. Zulke dingen toelaten is om ellende vragen en wordt je niet sterker van.
Moeilijk maar je hoeft niet altijd persé weg te blijven om afstand van iets of iemand te nemen als je done bent.
Ik weet waarom Gaby zo reageerde maar ik weet ook waarom het gezegd werd. In beide zit geen verwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is humor denk ik Yvonne
truste Ya
en allemaal, ik ga even lezen
in mijn erg konfronterend boek
Rosario is dood van Majgull Axelsson
sorry mannen, maar wat kunnen sommigen
toch een ellende veroorzaken bij kinderen.
Eigenlijk geen boek voor vlak voor het slapen gaan.
dus misschien log ik nog even in
dag dag
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...