Primula Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Albertina: wat Yvon zegt: bloemen:Pioenrozen?!Doe jij het?Dan doe ik het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Deal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: albertinaDeal. Afgesproken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 laterrrrrrrrrrr slaap lekker...bedankt voor alle aandacht!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 @ lenie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: Primulaquote: Originally posted by: albertinaDeal. Afgesproken!!! Mooi, en alvast een virtueel voorproefje voor iedereen: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Yalala: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Yalala,truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Gaby: zie dat je er ook bent!Hoe gaat het??Ik ga er ook zo uit,nog even een sudoku maken in bed en dan naar dromenlandWelterusten allemaal en morgen met goed moed weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: yajalalaterrrrrrrrrrr slaap lekker...bedankt voor alle aandacht!!!!!! Yaja, dit klinkt een beetje sarcastisch... of zit ik er helemaal naast? Dat hoop ik, maar ben bang dat je nog steeds boos bent. En dat vind ik jammer. Er is door meerderen gereageerd toen je aangaf dat er geen respons kwam. Probeer je dan ook over je teleurstelling heen te zetten... en praat mee hier..In ieder geval lekker slapen straks Yaja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Primula,ook voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Yvonne, wat bedoel met gelovigen over een kam scheren.Dat is juist niet mijn bedoeling.Het gaat mij erom dat ik mensen die een religie respecteer als ze dat voor hun eigen doen. Zingeving dat soort dingen. Daar kan ik wel bij. Ik doe dat op een andere manier, maar evengoed hoeft dat niet de waarheid te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Net gedaan met werken. Tussendoor beetje bijgelezen. Tot bepaalde conclusies gekomen en besluit gemaakt . Alleen werkt het één niet altijd samen met het andere.Afstand van het forum nemen is niet altijd even gemakkelijk. Zeker niet als je nog worstelt met je probleem. In mijn eigen wereldje ga ik niet om met mensen die ik niet mag. Hier kan je ze enkel uit de weg gaan en eerlijk gezegd is dat eveneens niet mijn sterkste punt. Maar vandaag bedacht ik me iets. Waarom zou ik me ellendig gaan voelen om een situatie die geen waarde heeft? Dat is gewoon dom. Zulke dingen toelaten is om ellende vragen en wordt je niet sterker van. Moeilijk maar je hoeft niet altijd persé weg te blijven om afstand van iets of iemand te nemen als je done bent. Ik weet waarom Gaby zo reageerde maar ik weet ook waarom het gezegd werd. In beide zit geen verwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Pfff, zie opeens hoe laat het is... Ook voor mij de hoogste tijd... Morgen weer vroeg dag. Luitjes... trusten voor nu of voor straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Is humor denk ik Yvonnetruste Yaen allemaal, ik ga even lezenin mijn erg konfronterend boekRosario is dood van Majgull Axelssonsorry mannen, maar wat kunnen sommigen toch een ellende veroorzaken bij kinderen.Eigenlijk geen boek voor vlak voor het slapen gaan.dus misschien log ik nog even indag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Hm, lekker... ga ik slapen komen Jaap en Fleur ook nog .... Dear Fleur en Jaap... ik ga er echt vandoor nu... Deze oude dame heeft haar schoonheidsslaapje meer dan nodig.. Morgen.... zal ik reageren... trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Mooi... ook Jane heeft gewacht tot ik mijn hielen licht... Maar ben nu echt weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 ooooooow maar vonneke, het hoeft geen reactie hoor. Het was een innerlijke belevenis. Slaap zacht schoonheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Welterusten Yvonne, wou je niet ophouden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Fleur,grappig toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Kan Kirky niet echt van hier Tina. Toch niet dat ik me herinner. Heb hem leren 'kennen' op het forum van Caro na mijn ban. Kan me zijn humor niet zozeer herinneren maar wel zijn tutuuuuuuke.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Hahahaha, ik neem aan dat dat zijn auto is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: albertinaHahahaha, ik neem aan dat dat zijn auto is? Misschien hebben we het over een andere Kirky? Hij reed toch met een busje rond...Ach ja misschien was hij gewoon heel anders op Caro's forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: yajala@ lenie:heart: same to you!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden