Spring naar bijdragen

Maandag 23 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet niet of ik over bovenstaande ook wat mag inbrengen, maar Yvonne wat jij schrijft is ook al door iemand anders geschreven en terecht. Ik word erg emotioneel als ik aan dat kleine kind denk, die al zoveel heeft meegemaakt. Als je je moeder niet meer kunt vertrouwen, wie dan wel?
Ik denk dat Borretje dat zelf heel goed beseft en daarom reageert zoals ze sinds gisteravond al doet.
Een mens wil de waarheid vaak niet horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tien en ik ben blij dat het klaar is.
woensdag ga ik vijverplanten halen zodat het wat aangekleed wordt.

Mup, zullen we met z'n allen hier achter een heeeeele grote vijver gaan bouwen? Eentje van zo'n 40 mtr lang. tien mtr. breed?
Dan zijn we met z'n allen druk doende en niemand heeft geen tijd meer om na te denken over alc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje




Mup, zullen we met z'n allen hier achter een heeeeele grote vijver gaan bouwen? Eentje van zo'n 40 mtr lang. tien mtr. breed?


Dan zijn we met z'n allen druk doende en niemand heeft geen tijd meer om na te denken over alc.



Je gaat je gang maar. Ik doe niet mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! B)
Ben namelijk een heel teer poppetje. Helemaal niet geschikt voor zulk zwaar werk. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er aan de hand met Borretje en Gaby??? begrijp helemaal niets van....ik heb ook hier kritiek gekregen...en juist daarom vind ik hier fijn want als alles was: het is oke meisje, geen probleem meisje....was ik al lang weg...ik ben hier voor steun en soms dat betekent ook kritiek kunnen acepteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinah heeeeeeeeeeeuuuuuuummmmm us ff denken. O ja, ik moet nog een rand verven aan de buitenkant van m'n huisje. En ook nog m'n hekwerk. O als ik ga na denken is er nog zat te doen hoor. Bezig blijven is een hele goeie therapie voor mij. Het geeft veel voldoening en ik krijg meer zelfwaardering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja best wel Tina,

niet altijd zoals ik het zou willen maar over de grote lijn gaat het goed ja.
En tja, alles in de hand hebben kan toch niet he. Soms gebeuren der dingen die je niet zelf in de hand kan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonnie die staat op het dierendraadje geloof ik.:)
Schrok net wel ff hoor want ineens, toen de pomp stopte was mijn zuiveringsvijvertje leeg @#$%^^%$%^. Ja zal je net zien, lekt dat ook nog.:(
Maar wat is nou het geval? Als die pomp stopt, gaat het water net de tegenovergestelde richting op. I.p.v. dat hij water geeft, zuigt hij het water weer op.:angry:hup de grote vijver weer in. God zij dank is het geen lek. pppffftttt.
Snappen jullie het nog?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

n' avond Bollie,

ik heb die foto's gisteren toch hier ergens gezien dacht ik??? (van de vijver-fontein toch he?)

Igor, jij gaat ook goed he! Heb zo tussendoor je advonturen met K en B blijven volgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HUhhh ik begin een beetje hoteldebotel te worden. van morgen om kwart voor negen de deur uit, even 10 min thuis geweest voor de hondjes, weer weg,drukdrukdruk, gauw wat eten uit de muur, naar de volgende halte...... pppfffff
al bezig met morgen. optijd opstaan want ik moet voor het werk nog het een en ander doen. na het werk een afspraak. voel me schuldig tegenover de honden. en morgen avond is ook al weer bezet. en zo gaat dat deze week door en volgende week ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...