albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Harry,asociaal, dat mensen niets achterlaten.Ik heb het in november vorig jaar ook gehad,1200 fleuries schade.Gelukkig had ik genoeg no claim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Goeie middag.Jaap je schreef bij het weekpact dat er iets bij je knaagt. Weet je ook waardoor dat komt? voel je je niet prettig of is het gewoon willen drinken om de alc.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Da's minder Lenie. Ik mis het niet. Weet je waarom je niet durft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Yep Albertina,Een rotstreek.Zou het dezelfde geweest zijn, bij mij is het ook 1200 Euries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Lenie,ik ben ook geen held meer op de weg.Daarom probeer ik toch regelmatig te rijden,de snelweg vind ik doodeng.Een kennis heeft aangeboden mij wat rijlessente geven om over de angst heen te komen.Dat aanbod moet ik binnenkort maar eens aannemen.Anders wordt het steeds lastiger om te gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Harry,het was mijn achterbumper en licht.Plus een vette deuk in mijn kofferbak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Bol ik weet het wel. Er gaan hier en daar wat dingen niet lekker. Ik kan er voor een deel niets aan doen. Mijn broer gaat niet zo lekker. Ander deel is mijn werk. Ik Werk veel alleen thuis. Het is al een stuk beter hoor met de discipline enzo. Maar toch. Blijft moeilijk af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Albertina,Het is mijn kofferbak en en rechterachterlicht, toevallig he, stinkt naar de misdaad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 :o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:oinderdaad Harry........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 ff tussendoor... een 4 jarige leren schrijven...zo leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 In spiegelbeeld he, dat vinden ze leuk en van achter naar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 ja....door mishandeling van mijn ex heb ik een angst ontwikkeld...en helaas op dat gebied Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Oké Jaap. als we je kunnen helpen geef maar een gil hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Jaap, jij doet me zo denken aan iemand die hier vroeger ook schreef,dezelfde humor.Je lijkt Kirky wel.......die schreef hier dus vroeger ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 quote: Originally posted by: JaapIn spiegelbeeld he, dat vinden ze leuk en van achter naar voor. nee ze doet het al goed na hoor...en ze kan het nog lezen ook??!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Harry,Maak je geen zorgen, gelukkig maken we niet vaak schade bij een ander...Maar zo ja, dan nog steeds een briefje hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Komt helemaal goed Ekstertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Over auto's gesproken...die van ons staat nu al een eeuwigheid bij de garage. Hij start slecht en er zijn al meerdere dingen vervangen, maar het euvel blijft. Ggggrrrrrr:( We rijden nu in een leenauto formaat rugzak:o Zitten zo ongeveer met onze benen in ons nek in dat ding...Zal blij zijn wanneer we ons oudje terughebben:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Goedeavond, net het draadje gelezen, weer veel op de lijn, inclusief lekke banden, autoschade ed.vadaag bij psych geweest, drie kwartier gepraat over de punten die spelen, hij verwerkt het en over twee weken weer terug. hij had het over stemmingsverbeterende pillen!! Denk niet dat ik daarop zit te wachten. Voel me vandaag duidelijk minder en weer meer alleen. Zo naar de sportschool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 GoedenavondVoor ik gisteren wilde inloggen las ik eerst de dag door, anders kom je zo onwetend binnenvallen, vind ik tenminste. Zag dat er 's morgens een interessante discusiie (kemeleon) gevoerd was en wilde daar graag op reageren. Maar toen ik verder las, was de stemming niet zo dat ik dat het goede moment vond. Heb het dus maar bij lezen gelaten. Wat mij opvalt, als je zo alles achter elkaar leest, dat het zo jammer is dat er zoveel verkeerd wordt opgevat, terwijl het goed bedoeld is. Triest dat het dan ook maar niet ophoudt en er mensen voorlopig niet meer willen komen, terwijl de stemming eerder nog zo goed was.Dan even mijn eigen nieuws, dat is goed: Zaterdag de verleiding van de SRV-man weerstaan en de winkels gaan om 4 uur al dicht. Ook de ontsnappingsluiken heb ik dichtgetimmerd op aanraden van Jane, dus mensen uit mijn omgeving weten nu dat ik (voorlopig) gestopt ben en zullen me geen wijntje aanbieden en al helemaal geen fles lenen als ik spijt krijg dat ik het niet heb gekocht.Dus vandaag dag 15= 2 weken en voel me er goed bij. De hoofdpijn is minder, dat werd ook tijd, de vermoeidheid helaas niet, hoewel ik, beter slaap dan in jaren het geval was.Ik ga vol goede moed door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Janneman zou je die pillen ook niet tijdelijk willen slikken? Het is maar even om je over de ergste periode heen te helpen, daarna kun je er toch weer mee stoppen? Er is medicatie die goed helpt en niet verslavend is. Ik heb het jaren geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Lidia,dat is een:present:waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Geweldig Lidia. fijn hé? Nuchter door het leven?Ja en als je goed kunt slapen, en je hebt de kans, slaap dan maar lekker veel. Slapen is heel gezond, des te eerder ben je hersteld. Meeste mensen weten dat niet maar ik heb pas geleden nog op t.v. gezien dat dat zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Goeieavond luitjes. Was een lange,drukke maar goede dag vandaag. En net ook nog even van het zonnetje kunnen genieten... Heb net de dag even doorgelezen... en moeten me toch een paar dingen van het hart: jaap: "Een ander verhaal wordt het als ze rare praatjes gaan verkopen, voorspellen dat de wereld vergaat bijvoorbeeld. Of politiek uit naam van god of allah of wie ook. Daar heb ik wel moeite mee. Dat is een beetje zo als ik er over denk."Jaap, dat is ook zo, maar zorg ervoor dat je niet alle gelovigen over één kam gaat scheren... Gaby:"Goedemorgen allen, ik beloof dat ik niet teveel zal posten, want blijkbaar irriteer ik anderen daarmee, en begrijp ik nog steeds niet wat hier de bedoeling is. Dus allemaal een hele fijne dag gewenst , en sorry voor de irritaties en niet relevante vragen, zal er op gaan letten. Gaby"Gaby, geen idee waarom je hier niet meer zou posten... Ik weet ook niet jij zou hebben geirriteerd... maar gewoon hier blijven posten hoor... borretje:"Bijdragen: 5205Aangemeld: 31-03-2010 Dit gaat maar door he? Goed, zal niet weer gebeuren. Ik beloof niet dat ik nooit meer zal drinken, heb ik nog nooit aan iemand beloofd. Zal ik jullie ook niet beloven. Ik beloof wel dat dit de laatste keer was dat ik jullie wederom heb geschokt. Ten minste ik neem aan dat jullie enorm geschokt zijn van mijn actie, anders zou er niet zo"n ophef over zijn. Daarom gebeurd niet weer. Ik zal niet meer eerlijk zijn over mijn drinkgedrag. Kan kennelijk niet op een ADB- forum als deze. Voor jezelf en anderen kun je beter de schijn ophouden dan erkennen dat je gedronken hebt. Bor"Sorry Bor, wat een ongelooflijk onaardig bericht. Wat zeik je mensen hiermee af . Eigenlijk verschrikkelijk kinderachtig dit. En ja, mensen maakten en maken zich zorgen... Klaar. Zo verongelijkt reageren... jammer . "Ik ben heel bewust geworden van mijn eigen in de kliniek. Heb ik wel geleerd inmiddels. En doordat ik me zo bewust ben, weet ik precies wat wel en niet kan. Vertrouw me maar."Dat geloof ik direkt.... vraag me af of jouw zoon zich dat ook bewust is. Is hij in staat om jouw biertjes op waarde te schatten? Kan hij de afweging maken dat jij weet waar je mee bezig was/bent? Sorry Bor, maar ik begrijp echt helemaal niets van jouw gedrag en van jouw reacties op wat er hier wordt gezegd. Beheerst kunnen drinken... het zal. daar vertrouw ik je ook wel in... Maar kan jouw kind en kan jouw omgeving dat aan... zo snel nadat je weer thuis bent gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Albertinabedankt voor de roos, is mijn 2e, hoop, zoals ik al eens geschreven heb, een vaas vol te krijgen.Bolletje ook bedankt voor je reactie, ja het is waar, slaap geeft het lichaam gelegenheid te herstellen en dat is bij mij wel nodig, geloof me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden