lidia Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Madelief,Zo is het maar net, ik neem aan dat je je nu veel beter voelt en daardoor stapje voor stapje dichterbij je doel komt.Kom je over de kop dan kom je over de staart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 bolletjemijn bovenkamer blijf ook wakker...zo voel het echtlidia..ja nog steeds last van me schouder..me derde injectie is uit gewerktik ga nu elke maand naar therapie ..kan helaas iet meer want heb maar 12 behandelingen per jaarmaar dan zit echt alles vast ..allemaal knopenmaar we blijven hoop houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 O ja, ik meld me ook droog af, voor het geval ik vanavond niet meer terugkom.Vandaag ging het wat trek of zo betreft tenminste makkelijk.Nu eerst maar koken, gedachtig aan HALT.Moet nog een stuk schrijven, zit aardig in mijn hoofd, dus kan het maar beter niet uitstellen, is er ook weer wat ruimte in het hoofd en kan ik iets v/h to-do lijstje schrappen.Vind schrijven wel leuk, maar het kost veel tijd als je het goed wilt doen.Dus , goedeavond, hoewel ik meestal nog even bijlees voor ik ga slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Eet smakelijk Lidia, ik zit nu aan een lekker ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Eet ze! Ik zit aan de lasagne...in mijn uppie. Mijn partner is er niet, dus je moet iets he? Gelukkig vries ik restjes altijd in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Jij ook al Jopie? Ik heb er ook eentje, alleenn voor dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Snoep ik ken het maar al te goed meid. om knettergek van te worden. Ben je zo moe, heb je het gevoel dat je een week aan een stuk kan slapen, en zodra je je bed in gaat, ben je klaar wakker. Het klinkt heel gek wat ik nu ga zeggen maar ik kwam ook tot de ontdekking dat ik het dondere in mijn slaapkamer eigenlijk een beetje eng vond. Nu slaap ik met een klein zwak lichtje en sinds die tijd kan ik veel beter slapen. Tja en uiteraard een beker boullion of warme melk, een frisse neus, en een warme douche werken erg ontspannend maar dat zal je zeker wel weten.Heb je altijd slecht geslapen of is dat iets van de laatste tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ja, zucht, dat slapen.Ik snap niet dat er iets bestaat, wat niet verslavend is en gewoon werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Jawel An, dat is Mirtazepine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Gat nog steds goed ben alleen bang voor morgen heb een bruiloft erg maar ja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Nee Jop dat vind ik helemaal niet stom hoor. In het donker kan er van alles gebeuren. En als je al wat onzeker bent in het dagelijks leven komt dat er s'nachts toch wel uit, ook al zou je van jezelf denken dat dat kinderachtig is. die onzekerheid werkt gewoon door. Het is ook een beetje, je niet aan jezelf en je moeheid over durven geven. Tenminste dat was bij mij wel zo. Ik had geen controle meer over mezelf als ik sliep. Vandaar die angst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik slaap de laatste maanden heerlijk. En dat is echt wel anders geweest, brrr ik weet er alles van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 quote: Originally posted by: AnJa, zucht, dat slapen. Ik snap niet dat er iets bestaat, wat niet verslavend is en gewoon werkt. Jawel een houten knuppel of zo iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Nee knuppel werkt niet. Ik heb wel mensen bewusteloos geslagen en ze worden wakker na nog niet eens een minuut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ga ik morgen doen Hannah, ik begin mijn eigen apotheek hier op ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Morning star, daar ben ik weer.Probeer die bruiloft nu "gewoon' op een frisje door te komen.Zo deed ik dat ook.Je komt daat beresterk uit terug. Geloof me.Iedere overwinning geeft groei.Volgende week is er weer een feest, of een drama, ook dat kan.Bijt door de zure appel heen.Je ego krijgt een megakick.Sterkte.Verder met koken,Speciaal voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 dank je wel Soothe.Ja ik ga er zeker niet drinken maar ja ga met meerderen en ben er bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Positief denken madelief, leker alles voor je alleen. had ook 2 borden macroni uit de magnetron. Hi hi!!! Het was heerlijk! Buikje vol; nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Nou Kan weer ff geen pb's sturen. Gezellig..volgens mij doet tactive het erom. Elke keer dat ie me een tik op de vingers geeft lig ik eruit. Dit maar via de andere knop gedaan.Ik zit blijkbaar op het randje van een officiële waarschuwing. Volgens mij bedoelt ie een ban.Belachelijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Jij moet kalmeren Fleur ik raad oxazepam aan, tijdelijk en snel weer afbouwen. Ik ga nu echt weg, even trainen en dan naar het werk. Fijne avond allemaal en trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik ga voor een ijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 quote: Originally posted by: DenkerJij moet kalmeren Fleur ik raad oxazepam aan, tijdelijk en snel weer afbouwen. Ik ga nu echt weg, even trainen en dan naar het werk. Fijne avond allemaal en trusten. :DJij zal het wel zeggen ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Fleur:heart: Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Morningstar,Je hoeft niets uit te leggen.Neem een sapje en vraagt men iets,dan zeg je,ik doe een tijdje rustig aan. Beetje moe of i.d.Het kan echt. Onzeker was ik ook.Weer verder met koken, anders verpietert het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 owwwwwhh..aan zoiets denk ik dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden