Spring naar bijdragen

Donderdag 25 augustus


Madelief

Aanbevolen berichten

Hallo die Will,

Zo te zien ben je aan het werk. Fijn dat er iemand 's nachts op het forum rondhangt voor de eenzame zielen die niet kunnen of mogen slapen.
Voor mij geldt dit niet. Ik meld me hierbij af, vanwege het dagpact. Ik heb het drooggehouden.
Je toer door Nederland heb ik met smaak gelezen. Vast ook wel weer prettig om op het honk terug te zijn.

Ik wens je een prettige dienst en welterusten.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Harry teveel, ouwe Dominee, ik heb je gelezen.
Hier gaat het 'n beetje 'tzelfde.
Doelen worden bereikt, ik ga me niet te buiten, en toch.... ontbreekt er iets.

Heerlijke vakantie gehad, meissie geeft niets om LaRo met caravan en de verkeerde kant van de weg, dat helpt. Alhoewel ik wel alle kleine weggetjes pakte.

Maar ik denk er serieus over de paar alcoholische consumpties die ik dan nog neem er aan te geven.
Merk namelijk wel dat het de volgende dag invloed op me heeft.
En de paar die ik neem leiden me niet naar het pad van totale vergetelheid waar deze tere ziel eigenlijk heen wil. Nog steeds. Gaat niet meer lukken. Kan het ouwe lichaam niet meer aan.
Ik denk dat ik binnenkort zeg: deze ouwe *** heeft genoeg gezopen.
Niet voor eeuwig, maar genoeg is genoeg.

De contemplatieve

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Had, serieuze ommekeer in je leven hé ;)
Ken wel het gevoel dat er bij hoort (mijn vader had net hetzelfde), het ga je goed :D

Juist collega (dikke vriend) in het water gesukkeld, was kantje boordje !! Door het sleepwater was hij bijna weg, maar we konden hem er nog net op tijd uitvissen. Zeggen dat ik over enkele jaren terug meer dronken hier rondliep dan nuchter. Hij had niks gedronken, maar evengoed ...... :huh:

Weer even stof tot nadenken. Hij is okay, naar de ziekenpost en dan naar huis. Wat een nacht hier zeg :(

BB heb niks dan goede dingen over je gehoord tijdens mijn toerke door jullie landje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...