will Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Dat klinkt spannend hé janneke, maar ook avontuurlijk !!Maak er een fijn dagje van hoor Nu echt weg, anders te laat voor ontbijt hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 GGGeeeeuuwww Geeeeuuuwww,puf,puf,,,,,,,,,,GAAAAAAAAAAP,GAAAAAAAPPPPPPPPP:huh:Goedemorgen geloof ik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Jane, ik maakte gisteren al een grapje bij mijn man: 'mag ik niet eerst een borreltje??' haha. Ik heb namelijk erg last van hoogtevrees. Maar net zoals bij de alcohol laten staan: ik zal mijn angsten onder ogen zien, ik ga het gewoon DOEN!!! (en heb er nog zin in ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Madelief weer terug zie ik!Welkom meis,hoe gaat het tegenwoordig met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Hé Will! Ja bedankt, ik zal ervan proberen te genieten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Haaaa, Yajala, blij je te zien. Al een beetje leeggepuft en gegeeuwd ?? Langs jou had ik ook nog kunnen komen hé Zal echt nog eens een tweede toer moeten gaan inlassen denk ik Hoe gaat het met je ?? Ik zit mijn allerlaatste uurtjes te verslijten in Zeeland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Hey die Ya. Hoeist met je kleine prinsesje? En met de rest van het gezinnetje? En met de woef?Ik mis Dinah een beetje. Het zal toch wel goed gaan met haar?Vandaag beginnen met het schilderen van Whoopie's kooi. Ze gaat even in een grote benche. ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 een hele fijne dag iedereen. ik zal hier even de boel opruimen voordat we weggaan, dan komen we ook in een opgeruimd huis weer thuis, wel zo lekker.tot vanavond!!Is er trouwens al een dagpact? Zo ja, dan sluit ik me daarbij aan, zo nee, wie doet er met me mee??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Rekel rij voorzichtig hé?Ik doe mee Jan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik ook, vandaag absolutely Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Goodmorning allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 goedemorgen "vroege vogels",Vanacht tegen 4 uur wakker geworden en kon de slaap niet meer vatten, toch na 1,5 á 2 uur weer in slaap gevallen en tegen 8.15 werd ik wakker doordat mijn jongste de kamer op kwam.Kortom tijd om er uit te gaan en voorbereidingen te treffen voor de verjaardag van mijn moeder. Vandaag zal ik dus weinig on zijn.gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 OK,Janneke, Will en Bol.. wie nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Altijd welkom hoor Wil:heart:Je begint al een hele harem te krijgen zo he hihi!! Hier alles heerlijk hoor,net opgeladen van 4 heerlijke weken vakantie dus eigenlijk geen reden om te gapen denk ik!Fijn dat je zo hebt genoten van ons kikkerlandje Wil!Met hondje,prinsesje en iedereen gaat het prima hier Bol,kids hebben nog 2 weken vakantie ,zijn erg druk vanwege het slechte weer Je hebt genoten van de meeting bij je thuis hoorde ik he! NICE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik doe mee Janneke!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Mooi:)Janneke, Bolletje, Will, Yajala...en weer verder aan het stofzuigen, erg leuk hoor een hond, maar wat een haren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Dagpact.Janneke,Will.YajalaBol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 ik ben er weg mee, veel plezier vandaag allen, ik ben er vanavond weer, tenzij het veiligheidslijntje knapt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Dank jullie wel voor het warme welkom terug!!!Heb toch nog even geslapen, vanaf half 6 tot 9.15.Nu eerst even badderen, moet straks naar de kapper.Ik heb nog veel terug te lezen, maar alles zal me niet lukken vrees ik.Daar ben ik te lang voor weggeweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Janneke, dat willen we niet hé, wees voorzichtig hoor. Zo, even mijn terugreis plannen langs de binnenwegen tot voorbij Goes en dan maar autostrade op. Bazma is wachtende op me, vriendin ook Het was bijzonder fijn, om in Olland te zijn, waarvoor mijn dank in het algemeen Tot vanavond folks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 ier se...den Will sie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Hé Liefje, nog heel even voor jou dan. Dat teruglezen moet je niet aan beginnen, als je weet dat er een gemiddelde van +/- 15 pagina's per worden geschreven, X pakweg 365, zou je dus ongeveer een 5475 pagina's moeten doorlezen.......NottttttPik hier maar gewoon lekker in, en je ziet dat wat ik heb gezegd uit is gekomen hé. Diegenen die je nog kennen van toen staan hier klaar voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ier se, den bompa sé......... proficiat met je nieuwe titel hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 quote: Originally posted by: willHé Liefje, dat zei je toch niet tegen mij, Will ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 dank, Will, dank...het is toch wat om zoiets nuchter mee te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden