Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 augustus 2011


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedenavond!! ik kom even snel binnenvallen. heerlijke dag gehad. en gaan nu weer aan de alcoholvrije cocktail. mijn man doet gezellig met mij mee, geen alcohol meer, de schat:)
iedereen bedankt voor de felicitaties. Voor wie het nog niet heeft gezien: we gaan dit weekend voor een weekendpact, wie doet er met ons mee??
een fijne avond, lekker genieten.
liefs janneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Het is teveel om op te noemen Rae.



Je kreeg het product tijdens je opname. Maar sluit je ontwenningsverschijnselen zeker uit bij de redenen waarom je een AD kan gebruiken.

Verschillende AD's hebben een verschillende nadruk. Heb je een goede dokter? Een goed aangepaste AD kan wonderen doen.

Maar ik las dat je al verschillende dosissen probeerde. Buiten een minimumdosis en een gemiddelde dosis heb ik dus allicht minder ervaring dan jou. Dan wel met Sipralexa. Een AD met angst- en impulsremmende invloed.

Weinig nieuws dus, wel veel moed toegewenst om verder te praten met je arts voor een evenwichtige ondersteuning. :present:

Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen probleem Bor,
ik heb het evengoed fout.
Je schreef:

'Heb het gekregen toen ik in opname was.
Eigenlijk toen het moeilijk werd, nachtmerrie"s. migraine, paniek, dus o.a. hyperventilatie, angst,straatvrees'

Dat gaf me effie de indruk dat die problemen een gevolg waren van je ontwenning.

Groets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo taart zit erin, de oven dan he.

500gr meel
500gr haver
500gr suiker
400gr boter
bakpoeder

appels uit eigen tuin met vanillesuiker en citroen.

Tot slot besprenkeld met honing.

Eigenlijk zou M de taart bakken, maar ze is ziek, dus zit ik nu met vette klauwen alleen in de keuken te bakken en te typen. Ik hoop dat de taart lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klaar.
Nog even afkoelen. Ik zelf hoef nog even niet. Zit nog vol lasagne.

Best makkelijk taarten maken. Nou moet ik er wel bij zeggen dat de appels al geschild waren.
Het is een hele zware taart geworden. Ik denk wel 2,5 kilo dus dat wordt uitdelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...