fleurtje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Het gesprek over AD liet me plots denken aan een liedje dat ik regelmatig speelde in mijn mindere periode. Ik ben toch blij dat ik het voorgeschreven kreeg toen.Mooie schijf blijf het sowieso Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 :D Sorry..ik ben weer op zijn vlaams bezig :$. Ik bedoel dat ik het regelmatig beluisterde Ik wou dat ik een instrument kon bespelen maar ben niet zo geduldig van aard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Daar gaan we weer met de dubbels Die versie kende ik nog niet Spike :light:. Vind het ietske te traag maar misschien is het omdat ik het ook niet gewoon ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Dat is supergoed nieuws Dinah!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 goedenavond!! ik kom even snel binnenvallen. heerlijke dag gehad. en gaan nu weer aan de alcoholvrije cocktail. mijn man doet gezellig met mij mee, geen alcohol meer, de schat:) iedereen bedankt voor de felicitaties. Voor wie het nog niet heeft gezien: we gaan dit weekend voor een weekendpact, wie doet er met ons mee??een fijne avond, lekker genieten.liefs janneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Zal wel Dinah..mooie dromen vlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik denk dat ik ook wel een man lust Ach ja..Geniet ervan Janneke! Lijkt me reuze gezellig daar!Ik ga ff bankhangen met meneer schildpad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtje Grappig, Ik kende het lied van de film 'Donnie Darko'. Nogal door merg en been. En dan die versie van Fleurs, Vind ik enorm Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Dinah,Wat een goed nieuws. Wat is het zenuwslopend om op de uitslag te moeten wachten hè. Ik wilde wel dat ze dat nog eens sneller voor elkaar krijgen.Door vol goede moed. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Dag frummers,Ik ga nog even voor de buis hangen. Welterusten en tot morgen,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: borretjeHet is teveel om op te noemen Rae. Je kreeg het product tijdens je opname. Maar sluit je ontwenningsverschijnselen zeker uit bij de redenen waarom je een AD kan gebruiken. Verschillende AD's hebben een verschillende nadruk. Heb je een goede dokter? Een goed aangepaste AD kan wonderen doen. Maar ik las dat je al verschillende dosissen probeerde. Buiten een minimumdosis en een gemiddelde dosis heb ik dus allicht minder ervaring dan jou. Dan wel met Sipralexa. Een AD met angst- en impulsremmende invloed. Weinig nieuws dus, wel veel moed toegewenst om verder te praten met je arts voor een evenwichtige ondersteuning. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik ga nu een taart bakken, als ie klaar is, over een uurtje kun je een stukje krijgen.Goed he de jaren 80 muziek.Dan zet ik hier maar de pixies op, wel anders, maar toch ook jaren 80. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: jopieen daarmee ist klaar Een belg!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Geen probleem Bor, ik heb het evengoed fout. Je schreef:'Heb het gekregen toen ik in opname was.Eigenlijk toen het moeilijk werd, nachtmerrie"s. migraine, paniek, dus o.a. hyperventilatie, angst,straatvrees'Dat gaf me effie de indruk dat die problemen een gevolg waren van je ontwenning. Groets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 GoedenavondDagje Texel er aan vast geplaktOvernacht in Stay-OkayDa was best wel okee Lekker over het eiland gebanjerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 zo taart zit erin, de oven dan he.500gr meel500gr haver500gr suiker400gr boterbakpoederappels uit eigen tuin met vanillesuiker en citroen. Tot slot besprenkeld met honing.Eigenlijk zou M de taart bakken, maar ze is ziek, dus zit ik nu met vette klauwen alleen in de keuken te bakken en te typen. Ik hoop dat de taart lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Succes Jaap! Kan niet veel aan mislukken denk ik! Yammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 haver-mout of meel Jaapof havervlokken uit de reform?als straks de baklucht door je herenhuisheentrektga je vast de wonderbaarlijkegenezing van M mee mogen makenhallelujaen ja ik lust wel een STUKthnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Oatflakes, zijn havervlokken denk ik, maar gewoon van de supermarkt. Staat bij de cornflakes en musli's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Er staat wel een goeie spreuk op het pak Natur ist Zukunft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Jaap: mmmmmmm....Welterusten luitjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Heeeeej Jopie!Vet onweer en regn vandaagVanmiddag klaarde het opDus de Noordkaap van Texel bekekenNet thuis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 http://www.youtube.com/watch?v...yurC0&feature=relatedAls afsluiterNostalgieVast niets voor Lenie ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 truste Jopieen slaap lekker frummersik ga ff kiezenfilm of boek op bedterwijl ik op pubers thuiskomsten Jaaps taart wacht:lips:(ik doe ze in de pannekoekjes Jaap, die vlokken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Klaar.Nog even afkoelen. Ik zelf hoef nog even niet. Zit nog vol lasagne.Best makkelijk taarten maken. Nou moet ik er wel bij zeggen dat de appels al geschild waren.Het is een hele zware taart geworden. Ik denk wel 2,5 kilo dus dat wordt uitdelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden