will Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Regen Marjo ? Niet gezien daarre Nu weg, dinner's calling.Doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Smakelijk Rekel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Tsssss, die hond laat mij niet met rust.Skilder bijna klaar, tja, altijd veel werk he.Vandaag rotzooi naar stort gebracht en nieuwe planken gehaald voor windvering.Nog ff verven en dan ist klaar.Het zou vandaag de hele dag gaan regenen, zeiden hullie.Wekker niet gezet, geslapen tot 10 uur.Was het de hele dag droog. Nou ja, wel mooivoor alle buitenaktiviteiten.Dus ik heb vandaag niet meer geverfd.Was/ben ook wel beetje moe en die zooiwegbrengen en planken halen was tochook weer een hele klus. Maar ik vind het nogsteeds leuk dus..En ik ben vd straat en val Franniet de hele dag lastig. Ook mooi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ja druk en van alles te doen in de stad. Geeft nie,buikje weer vol. De Belg is al echt ingeburgerd;een patatje speciaal en een broodje kroket, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 ik zie Dinah online verschijnen.....hoe is het nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Tsjonge jonge.... wat stil hier.Alleen Jopie online?Ha Jopie!Welterusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 AvondVan windowshoppen is niet veel terecht gekomen. Van niets eigenlijk . Heel de dag in de zetel gehangen..Lui doosDus eigenlijk ook niet zoveel te vertellen.Trieste film gezien dus hoop liggen janken. Toen was de toon gezet en liep ik met alles zowat te janken . KoeKoeHoort er bij. Gek zijn doet geen pijn. God zij dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Hier was ook een festival. Nat, koud en modderig. Het is op een sportveld.Pech voor degene die omvielen. Wel mooi bliksem.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Zo maf, maar tevens zo mooi! Als ik mezelf niet zo op mijn nek zit wat drinken betreft, loopt het eigenlijk veel soepeler dan als ik dat wel doe.Drankzucht lijkt dan te verdwijnen. Sinds mijn carcrash drink ik niet meer als ik nog moet rijden. Op een zaterdagavond is de kroeg bezoeken dus passé voor mij tenzij er een bob is. Vanaaf op een kartbaan geweest en da´s voor mij eigenlijk een vele male betere uitgaven als in de kroeg (als je de juiste gesprekspartner niet hebt drink je toch ook wel uit verveling door is mijn ervaring)Dit was tof en dat ga ik zekers overdoen! De ene verslaving heeft plaats gemaakt voor de andere Hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden