lidia Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Spike,Zoiets went, hij heeft vanaf zijn 4e gedanst en het is heus geen glamourberoep, het is afzien, pijn en hard werken. Samen met een collega heeft hij Nederland vertegenwoordigd op het 2 jaarlijks Eurovisie danscontest voor jonge dansers, daar was ik wel trots op, maar ik was op rondreis door Turkije en heb het later op video gezien. Het was een Schotse vechtdans van 8 min. (je krijgt dan samen de minuten toebedeeld). Het pak hing hier in huis, het was loodzwaar, met laarsen. Ik zie liever krachtige mannendansen dan dat tutu gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Hoi Hoiben al wezen shoppen voor wat huishoudelijkedingen en mooie zwarte lace-up schoenen gekocht voorde bruiloft volgende maand van mn broertjeik ben er nu al bezig mee om op de bruiloft niet te gaan drinken , ik moet t echt volhoudenstraks komt mn buuf even haar katje brengen diekomt een dag of 5 logeren bij mij , is echt een lief beestje.....iedereen een fijn weekend toegewenst ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Bolletje,dat bedoel ik dus, dan heb je wat te verliezen.O, jee, ik woon vlakbij Amsterdam en het gaat nog harder hozen.Zo laat jullie maar met rust en ga wat eten.Fijne dag, ondanks het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Wat gaaf Spike op de uitmarktbij de geluidsman staan.Dan heb je het beste plekkie van iedereen.Geniet er lekker van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Het is echt niet normaal hoorhet hoost hier onwijs op dit momentonweer ook nog erbij.Ik word er wel een heel klein beetje moevan inmiddels.Ja zal wel boek worden;)Ik hoop wel op beter weer voor jou vanavondWant als t wordt zoals het hier nu is op dit momentdan is t weinig uitmarkt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Lekker Marq dat je al geslaagd bent voor schoenenHeb je de rest ook al?Kleren maken de man he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Lidia, ik zit dus meestal met mijn vouwfietsop het balkon en maak het regelmatig mee dat mensenluid komen bellen daar. Toen ik er wat van zei, was het: ikben net al weggestuurd in de stiltecoupé. Heb ik wel gezegd dat ik meook op het balkon er niet door kon concentreren op mijn boek.Niet dat het hielp, maar was ik het wel kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Spike goed rondkijken vanavond;misschien kom je Blowing Berty nog tegen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 goeiesmiggel,he he, ben gesloopt, maar voldaan en niet meer chago!stonden op zo'n veldje twee paarden in het bos waar ik aan het hardlopen was, zulke lieve beesten, straalt rust af en kan toineneman weer beter relativeren.dus lekkel gegeten, iets teveel misschien, drie bruine boterhammen met kaas/ham/rosbief/ eieren/spek/tomaat/sla - twee shakies - pond kibbeling en het avondeten moet nog komen, waar laat ik het he...........pffffvanavond met grote broer naar de fc (utrecht) thuis dus tegen vitesse en die moet gewonnen worden anders is het hele seizoen alweer naar de .........ega vanaf nu in de ochtend eerst hardlopen en dan naar fitness, merk dat ik in een beter humeur ben de hele dag als ik eerst loop, dus zo blijven we leren.hoe is het met jullie? nog plannen? en belangrijk wat eten we?hier aardig weer geweest alleen wordt het nu wel erg donker............vanavond erg goed film op rtl5 volgens mij, Four Brothers om 20.00, super!zo ben uitgel.... en tot horens toineps fleur ben nog niet gestopt met roken, nog even de kracht niet voor, wat een karakter he,maar gaat zeker gebeuren en voor einde jaar ben ik gestopt, even goede datum prikken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 heel bericht getikt, behoorlijk lang, doe ik iets verkeerd, alles weg, keyboard mist dus nu een aantal stukjes maar dat jeukt niet, geduld heb ik nog steeds niet, hoop dat het wel een keer gaat komen, want dit is keyboardje nummer vier dit jaar....................nou spike zeker berenummer, mijn jeugdsentiment, volgens mij uit 1984.vandaag klassiekers van cool and the gang zitten of al rijdend geluisterdsummer madness, zozzozo goed...... dit liedje draaid stallonne in rocky 1 uit 1978 als hij in zijn appertement komt, zo goedstraight ahead , brrrrrrr heerlijk.....even op youtube luisteren is zo goedkan dat linkje niet kopieren?? dus zelf even ingeven op y tubehoe is het met jouw spike, alweer beter?gr toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 probeer je voeten maar stil te houden bij het nummer straight ahead, gaat echt niet lukken....ik zou zeggen dak eraf, superhard en laat ze allemaal maar de kleren krijgen oeh jehB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Goedemiddag ierdereen,Niet veel te melden, nog steeds een beetje "shaggy" van de laatste nachtshift. Kameraad is okay, hij kon er al mee lachen nu.Dinah, echt waar, je kan niet geloven hoe opgelucht ik was met je resultaat. Toch wel angstige momenten voor je, no doubt, maar je hebt je er ongelooflijk kranig doorgeslagen. Toppie Morgen alweer dagshift, en de komende week gaan ze heel erg snel achter elkaar komen. Ik zit met een paar wissels, dus 2 dagen na elkaar, gevolgd door 2 nachten achter elkaar, pfffff.Marjo, blij dat je tripje naar texel de moeite was. Been there Moet nog bijlezen, maar ga dat vanavond doen bij de vriendin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Zo.De deur hangt weerin de scharnierenNu de schuur,- en plamuur-spullen opruimenDat had ik "beloofd"--Zucht-------------------------------------------------------------------------------------------------Maar daar zie ik Will!Ja//Je bent alweer aan't werkTexel was wel okee vond ikMaar te druk voor mij zelfs met regenIk denk binnenkort maar weer naar SchierVoor vanavond veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Done.Zie ik onderweg de was liggen..Wat "beloofd" was te gaan doenMaar er wordt ook eten gekooktDus je hoort me niet klagen..Ik hou niet van veranderingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ik maak natuurlijkmaar een grapjeDus hoef geen psychologische analyse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ach..Ik ben eenbeetje meligNix van aan trekkenBert Visscher staat opRelativerenRule nr 6!"Don't take yourself so goddammne seriously" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ken je weer wassen famke:PGo, go, go.heerlijke frisse lakentjes, mmmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Wij wilden ook dat er voor ons gekookt zou worden.Pizza. Neemt de pizzaboer niet op.Das nou ook wat.Wat nu?Hum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 De Griek Bammie? ook heerlijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Die zit op de hoek, dus wel lekker dichtbij.De vrouw stelde de pizzera voor, ook dichtbij. Een andere dan he.Griek, eeeuuuummmOke, de Griek. Laterrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Alternatief; die kleine urt op de BBQ:devil:Hij bijt net heel hard in mn teen.Na het eten hebben we altijd slippergevecht. Hij trekt de klitteband los maar 'vergist'zich wel es.Grrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Zouden er ook brilletjes bestaan voor kleine zwarte, slipperjattende, snurkende, kuchende deugnietjes?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Yep! Frisse lakentjesOchtendbries-frisSkilder al klaar?Lekker iete en litdy hûn my rêst..Die kin net hurder Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Nou moe, Griek vol.T'is patat geworden:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 ja dat was te verwachten Bam. T'is weekend hé? Misschien morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden