Madelief Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Sorry Jopie, wist niet dat je dit storend vond.Maar volgens mij mag een ieder toch iets aanhalen als dat voor diegene belangrijk is?En ik ben er niet zoveel geweest hoor vandaag, dus ik had een gewoon huis/tuin/ en keuken dagje vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 lieve forummersdank jullie voor de reacties,berichten,bemoedigingen,ondersteuning,vragen en medeleventoen ik begin augustus mijn schreeuw deed,was ik echt volledig van de relnooit in kunnen denken dat een terugval je zo ondersteboven kan makenik was natuurlijk al bijna 3 jaar goed op wegdat je zo uit je evenwicht kan raken,ongelooflijknu heb ik het roer weer in handen en laat het niet meer losliefs voor allemaal bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 quotealbertina, dank voor je mooie en oprechte posting. unquote,oprecht is mijn posting zeker,of het mooi is weet ik niet.Als ik alles nog eens overdenk voelik verdriet, een soort rouw.Een afscheid van een situatie waarinik jaren ben blijven hangen.Ik moet er aan wennen,keuzes maken die beter voor mij zijn.Het is een wankel evenwicht,ik was altijd de grote twijfelaaren dan aan mezelf.Het voelt als een soort koorddansen,ik moet mijn best doen om op de lijn te blijven lopen.En dan heb ik het over nieuw gevoel,nieuwe moed om te durven zijn wie je bent.Niet zo zijn als een ander dat van je verwachtof van je gewend is.Met alle twijfels en angsten die erbij komen.Bij mezelf bijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Hey hey, een zeer goede avond ierdereen in da house.Bako, toch sterk dat je ondanks je terugval opnieuw de moed en kracht vind om opnieuw hier te komen. Dat zegt veel over jezelf, niet ?? Welkom terug hoor !!Ikke vandaag heel frisse mens, na de moeilijke dag van gisteren. Een dag van overpeinzingen, een dag van berouw. Vandaag drink ik niet !Ben nu aan het werk en sta voor een loodzware week, dus het drinken zit er niet echt meer in en ga dat idee koesteren en goed vasthouden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Bako,fijn je weer te lezen,ik heb vaak aan je gedacht.Ontzettend goed en sterk datje jezelf hebt herpakt.Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Bako:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Bako ik ben blij weer wat van je te horen, maar vooral dat je de draad weer opgepakt hebt. Jammer dat het een tijdje niet goed gegaan is, maar verrekte knap dat je toch weer verder gaat met waar je een tijdje geleden mee gestopt bent. Daar is toch doorzettingsvermogen voor nodig. Chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ben ik potjandorie door 1 kleine opmerking weer uit het lood.Waar is mijn evenwicht gebleven???Op elk slakje zout leggen heeft totaal geen nut.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvette Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Hallo allemaal! Druk bezig met mijn cursus Pools, en nu gebeurt er iets, dat ik hiernaartoe gevlucht ben. Vraag tussendoor, wat doe je nou met een bedanktje van iemand in de vorm van een fles wijn? Staat er nu één op het aanrecht. Had mijn zoon meegekregen voor mij. Straks gewoon maar gelijk door datzelfde aanrecht spoelen lijkt me. Maar als zoiets nog eens gebeurt moet ik het eigenlijk ook gewoon weigeren he.. Alleen er is niemand die ik verteld heb van mijn probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Weggooien, weggeven, wat je wilt. Succes Yvette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvette Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 ja waarom vraag ik het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvette Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 quote: Originally posted by: YvetteHallo allemaal! Druk bezig met mijn cursus Pools, en nu gebeurt er iets, dat ik hiernaartoe gevlucht ben. Vraag tussendoor, wat doe je nou met een bedanktje van iemand in de vorm van een fles wijn? Staat er nu één op het aanrecht. Had mijn zoon meegekregen voor mij. Straks gewoon maar gelijk door datzelfde aanrecht spoelen lijkt me. Maar als zoiets nog eens gebeurt moet ik het eigenlijk ook gewoon weigeren he.. Alleen er is niemand die ik verteld heb van mijn probleem. vergeet deze maar. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Hoi Bako.Gelukkig dat je je roer weer gevonden hebt.Jammer dat je mee moest moest maken hoe een herval is.Ben echt blij dat je weer recht over eind staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Rustig aan Yvette.Hier is een vraag niet zo snel gek ofzo hoor.Je moet in ieder geval zorgen dat die fles uit je huis komt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 oja...HALLO!!!!...ben er weer...of liever niet?zeg het dan eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Heel welkom hier Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Lenie, hallo hoor!!Ik voel me soms ook niet gehoord of begrepen.Daarom niet wegblijven hier.Zoveel hoofden, zoveel zinnen.Hoe is het met je?Ik heb nog geen tijd gehad om terug te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 @ Madelief.......het is een drama hier, daarom ben ik er nagenoeg niet meerhet gaat lekker hoor verders ( lees terug) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 tjonge jonge Lenie, beetje vermoeidend dit.....Volgens mij heb ik honderd keer tegen je gezegd dat je net zo welkom hier bent als een ander.En met mij hebben andere dat ook nog gezegd tegen jeDe rooie loper ligt hier niet voor je uit, je zal het toch echt zelf moeten doenIk snap niet waar steeds die twijfel bij je vandaan komt???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 dan maar....als ik ( na 3 weken) wat meld krijg ik nog geen sjoege....weet je.......laat maarhet was weer een poging vandaag, maar nee...helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 (wij) het forum en ik, liggen elkaar niet... helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Je maakt je te druk volgens mij Lenie.Trek het je misschien allemaal veel te persoonlijk aan?Ik weet niet hoor.Deel wat je wil delen, zo doen wij het toch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Goedeavond,Ik heb hier lang niet geschreven. Eerst een lekkere lange vakantie en daarna weer druk met werken.Ik heb nu bijna 5 maanden niet gedronken. ik ben nooit zo bezig met hoelang al geen alcohol, maar toevallig werd me dat dit weekend door iemand gevraagd.Ik ben zo blij dat ik besloten heb om te stoppen met drinken.Ik herken ook veel in jouw verhaal, Albertina.Ik zie duidelijker mijn valkuilen en ik kom er ook steeds meer achter welke activiteiten echt bij me passen. Ik voel dat ik ook voor mezelf mag kiezen omdat ik de moeite waard ben om wie ik ben en niet om wie ik zou moeten zijn.Natuurlijk moet ik er hard voor werken om met de werkelijkheid om te gaan en er niet voor te vluchten.Mijn behoefte om de werkelijkheid 'werkelijk' te ervaren is groot.Jopie, Ik heb nog steeds heel veel aan jouw verhaal over leven na het stoppen met de drank.Lieve groet aan jullie,Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 wij liggen elkaar prima Leniehoe is het met jouen dan echt hequa drinkenenzje komt hier niet zomaarwat kun jij eraan doen dat je het krijgten wat kunnen wij doen om je daarb ijte steunen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Mooi Ingri. Ben blij voor je dat je zo goed gaat.Lenie; ZUCHT.Zeg wat je wilt zeggen en vertel je verhaal.je bent, net zoals iedereen, van harte welkom.Gooi die onzekerheid overboord meid.Je hebt mij er niet mee maar jezelf.En dat vind ik jammer voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden