Spring naar bijdragen

Eet - Draadje !!!


Otje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 396
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Passiefruit haal ik gewoon op de markt. Die lepel ik uit en maak er ijs met de ijsmachine vandaar dat het nog moet bevriezen. De beroemde super verkoopt ze ook met een beetje geluk maar vind de markt goedkoper.

Ja mooie foto ervan Dar en het water loopt me al in mijn mond. Meestal eet ik ze zo maar nu dus ijs of eigenlijk allebei want kan er niet vanaf blijven hahaha.

Zo ben ik ook dol op mango-ijs maar ook dan gaat er een hoeveelheid in de machine en zeker zoveel in mijn mond dus heb altijd dubbele dosis nodig.

Als deze klaar is maak is citroen-ijs. Ook erg lekker want het wordt weer warm maar alles is vers. Ja ben happy met mijn ijsmachientje die ik al jaren heb en niet eens duur was en nu nog niet. Dat verhipte schoonmaken is erger maja je hebt dan wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owwe Dar pitjes van passiefruit hoef je niet fijn te maken want ze zijn zacht dus slik je gewoon door.

Ook lekker Slokje als je maar goed voor jezelf zorgt daar gaat het hier om. Woman zette dit draadje op omdat als je stopt met (minder) drinken je goed moet eten en haar intentie was elkaar hierin te stimuleren door tip uit te wissellen.

Als ik het verkeerd verwoord heb zeg het maar.

Persoonlijk heb ik veel aan dit draadje. Zorg wel goed voor mezelf maar ben dol op koken dus ideeen zijn altijd welkom. Soms heb ik geen zin om veel te doen dus iets simpels is me dan ook welkom maar wil gewoon eens wat anders als wat ik zelf bedenk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara,
Je vroeg hoe her mij in de keuken verging.
Ik heb het vorige week maar 2 keer volgehouden
om te koken,
wat je dan koken noemt he?
hooguit 10 min. in de keuken....

Zaterdag alleen de ingredienten die ik had gekocht opgegeten,
wel gezonde trouwens:D

Gisteren was ik in de achterhoek
(dacht nog dat ik je zag zitten....)
Tussen de middag lekker uit lunchen geweest:
salade met entrecote mmmm

Terug in de auto kreeg ik trek
en bedacht dat ik niets meer in huis had,
bij de snackbar langs dus...

Erg goed gaat het dus nog niet.
Met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Kore het gaat wel beter dan voorheen maar is nog niet zoals ik zou willen.
Heb trouwens een betere bestemming dan de afvalton ontdekt: mn achterbuurvrouw :D!
Maar ik kook ook steeds hoeveelheden waar een gezin van 4 personen van zou kunnen eten: ik kán gewoon niet anders. Enfin, overhouden en hup maar weer in de koelkast :huh:...

Vandaag wel weer goed bezig (op dit moment dan): heb al broccoli gekookt (kook ik beetgaar en eet het pas veel later koud met zout en olijfolie, als soort salade) en nu staat de minestrone op, ga er zo wat kleine pasta in gooien, dan heb ik een lekkere gezonde maaltijdsoep.

Dacht je me te zien ZITTEN? Nou, da's een zeldzaamheid hoor, ik heb geen zitvlees hahaha!
Sowieso weinig vlees hihihi ;).
Heb gisteren met vriendin gespeurd met onze honden. Ging goed ondanks dat het terrein best moeilijk was (droog weiland, bijna steppe). Zie vriendin te weinig nu ze verhuisd is en dat vinden we allebei jammer.

Al kkok resp. eetplannen voor vandaag Kore?
Hou het simpel joh, maak een salade of vers fruitmix ofzo?
Tosti met kaas en verse ananas? Gewoon dingen die snel klaar zijn.
Sterkte! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog draadjesvlees van gisteren over. Met wat pittige spruitjes en dan citroenijs toe vind ik het best vandaag
Owwe ja heb ook nog een mouse gemaakt van diverse fruit en dat voor drie dagen dus kan vooruit.
Zoals bekend neem ik er melk bij en verse soep voor de lunch. Dubbele info maar voor de nieuw aangeslotenen.

Nog een keer owwe ja kreeg een tip omdat ik zo dol ben op soep. Kippenbouilonblokje oplossen en zakje waterkers er in. Was heerlijk met een bruin broodje kaas. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Make me wild!
Draadjesvlees..

Soepje allegaar met de laatste
ingrediënten uit de kast

Knoflook in olijfolie fruiten
Bouillon erbij en daarin
de ieniemiene aardappels in schil
uit de tuin van pa even meegekookt
Flinke schep pittige mosterd
en als laatste zo de kidneybonen
en tuinbonen erbij, beetje tijm

Ben benieuwd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te druk om naar de winkel te gaan: sperciebonen uit de vriezer, reibekuche uit de vriezer en gebakken eieren. Ik ga ook maar weer een smoothie maken, een met frambozen dit keer.
Morgen de kruisbessen uit de tuin plukken en verwerken voor de vriezer.

Lang leve de vriezer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...