will Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Soothe had'em borrie Ogen nu beide onstoken, druppeltjes vloeien rijkelijk, zalf ook. Ik kruip er in. Healing time Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Goh Will,Wat een ellende met je oog. Veel handen wassen en proberen niet in je andere oog te wrijven hoor. Weet je hoe je er aan komt, en nog belangrijker: hoe kom je eraf!Sterkte.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Han:heart:meid je dochter is nuen de toekomstje exverleden tijdik hoop dat je eruit komttruste allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Hey, Soothe, ik ben er nog niet uit wat ik ga doen.In ieder geval ben jij plotsklaps heftig voorwaards gegaan, en hebt je gehandhaaft!! Dehetscheppenzatzijnde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Hoi Haddock.Hoe was je vacantie?Je hoort nog.Nu slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Welterusten frummers,Ik ging naar "In therapie" kijken en bleef per ongeluk ingelogd staan. Weer droog gehouden vandaag.Tot morgen,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden