Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Hoi Madelief, Ik zat even snel te lezen en las je en wil toch even op je reageren ik weet niet of wij elkaar al wat langer kennen, geloof het niet voor mij maakt het ook niet uit of je mindert of wilt stoppen tenslotte heet het hier AdB ik kan me wel voorstellen dat je weer moet 'inkomen' als je even bent weg geweest maar jij bent net als ieder ander hier: van harte welkom en om ook jouw dingen te delen op het forum zelf ben ik hier ook niet echt geweest de laatste tijd, door diverse omstandigheden en ook ik moet de draad weer wat zien te vinden gewoon blijven schrijven Madelief!! we zijn er allemaal voor en met elkaar en dan ga ik me nu eindelijk eens uit de pyama werken en in actie komen Fijne middag allen....................zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Ze zal het later wel lezen denk ik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 goeiemiddag alweer!! wij hebben hier de ergste drukte gehad, visite weer weg en de oudste is nu lekker met haar nieuwe speelgoed bezig. alleen is het wat te moeilijk dus dat is steeds gillen:( ik had vanavond zo'n vervelende droom!! : ik had weer stiekum alcohol gekocht en gedronken! en al met al vond ik het niet eens lekker. gelukkig was het maar een droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Geen zorgen Jan. die dromen komen heel vaak voor hoor, zeker als je net gestopt bent. Bijna iedereen heeft het wel een keer gehad. Niks om je druk over te maken. ikzelf had gisterenavond een hele vreemde ervaring. Ik was bezig met alpro soja te drinken en ineens leek het net of ik alcohol naar binnen kreeg. Dat zelfde gevoel als toen ik m'n eerste slok nam, en ik zo'n paar minuten later die kick voelde in m'n maag. Daarna kreeg ik het gevoel dat m'n Refu ging werken. Die vreemde smaak in m'n mond, dat rare opgeblazen gevoel. Dat was zo vreemd want in alpro soja zit helemaal geen alc. Het leek net of ik even herinnerd werd aan hoe het was toen ik nog dronk. en das al bijna 2 jaar geleden. Vreemd hoe het geheugen werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Hey die Verra. hoe is het verder met jou? Lukt het allemaal nog een beetje? Ja inderdaad het was een hele rare ervaring. en ik had geen eens zucht naar alc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Hannah dat komt hoogstwaarschijnlijk doordat die druk te pijn doet op de wond. Wat je kan doen is haar wonderolie geven. Dat is de enigste olie die niet door het lichaam opgenomen wordt. En verder lichte voeding b.v. kippenvlees en groente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Verra die liefde die komt wel hoor, ja en als alci's geen drank meer krijgen zijn ze zo pleiten hoor. Ik herken dat heel goed van mezelf. Lekker laten gaan joh. Jij bent nu zo goed bezig. Misschien kan hij veel van je leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 O en Hannah wat je ook zou kunnen probreren is flink wat wonderolie er achter in proberen te spuiten. B.v. met een injectiespuit zonder naald natuurlijk, als ontlasting lang blijft zitten verhard het helemaal en dan kan ze dadelijk helemaal niets meer. Wonderolie verkopen ze bij b.v. een drogist of misschien ook apotheek. Het beste is voorlopig de eerste 4-5 dagen geen brokvoer maar voer dat licht verteerbaar is. en niet al te veel zodat er weinig afvalstoffen geproduceerd kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Even pauze en een paar broodjes eten. Madelief, zeker het is een openbaar forum, maar in bedekte termen kan je toch heel wat kwijt. Gewoon blijven schrijven, dan komt het wel goed. Lijkt me trouwens lastig als je niet in de zon mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Bollie, Bolletje, Bol! Meid nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Eindelijk zestig, hihi. Kwas op de tuin en vandaar een dagje later. Je had wat moeite met inloggen heb ik gehoord??? Haha, ik ook hoor. Zat hier alweer te vloeken dat mn wachtwoord niet geaccepteerd werd. Maar het bleek allemaal mee te vallen. hallo allen en dag maar weer. In bad, ben vies en straks een feessie. (kwas liever op de tuin gebleven, t is zulk heerlijk weer maar ja) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Hebben we geen smileys meer? Of zie ik ze over t hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Hey die Bammie. Dank je wel voor je felicitatie. Lekker in de tuin gewerkt? Ga je dadelijk ook wat oogsten? Ja ik had moeite met inloggen, dacht dat we dat gewoon konden doen op de oude link. Maar het is verholpen. Dar heeft het me uitgelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 goeie middag die Borrie:heart: An. Ja hoor Verra. met mij gaat het prima. Voel me helemaal nog niet oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 :$ Ooh. Haha. Nee Bol, oogsten niet. Wellicht vlgd jaar. Willen graag een moestuintje. Sulle sien. Doeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goedemiddag, ist eindelijk mooi weer ben ik werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Das minder Denker. Hopelijk komen er voor jou nog een paar mooie dagen aan. Hoe is het met Borrie? Gaat het allemaal nog een beetje meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Hopelijk dat ze dat bij die zitting ook zien dat je van goede wil bent. Tja en het is natuurlijk de vraag of ze uberhaupt weten hoe moeilijk het is om van de alc. af te komen. Weet je al wanneer je je zoon weer gaat zien? 6 weken is toch wel erg lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Dank je Fruitje. Hoe is het met de wederhelft? Gaat het al weer wat beter met haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Wat mankeert ze precies Fruit? en heb je ooit van stamcellentherapie gehoord? Dat is nu in opkomst en schijnt erg goed te helpen. Zie dat Fleur er ook weer is. Hoe is het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Lieve Frummers! Sorry dat ik helemaal niet meer kon reageren, en nu moet ik ook al weer weg. Morgen zal ik bijlezen. Het is niet mijn gewoonte om iets te droppen en dan wegwezen... Maar ik heb de hele dag bezoek gehad, nu snel een bloemetje kopen voor mn nichtje voor vanavond en ook nog wat eten. Tot later allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goedemiggel, poeff, het is warm, beetje drukkend benauwd, maar mij hoor je niet klagen hoor! ga zo BBQ en het net zo een zin in een biertje, maar even wat dingen gaan doen en alvast iets gegeten en dan zakt die trek ook weer snel. alles staat heerlijk in de marinade en ga zo alvast BBQ aanzetten, beetje spelen met vuur, oohoh, laatst samen met mijn broer gedaan, stond de boom van de buren bijna in brand, als ik samen ben met mijn broer worden we op de een of andere manier allebei twaalfjarige jongens...........hihi gaan jullie nog iets lekkers eten vanavond? vanavond goede film de recrut met al pacino en de ierse gozer..,erg goed. ben weer behoorlijk verbrand, terwijl ik bruin ben, maar ja bruin/rood haar he dan blijf je verbranden... morgen weer eens op bezoek bij mijn oom die korsakof heeft, moet ik weer even over drempel, want daar word je echt niet blij van.. verder weinig te melden, moest dit verhaal er werkelijk uit persen ha veel plezier vanavond en maak er wat van toineneman:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 zo ben er weer.... chagrijnige buien zijn over... hiervoor nog mijn excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Hey Lenie, Hoe is het met je? Hoe lang droog nu? Groet  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 niet Jan. ik heb een zwaar maar goed gesprek gehad met een goeie vriendin van mij....ik houd het eerst op minderen...dwz niet elke dag stoppen lukt me gewoon (nog) niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 nee hoor Fruit je hoeft niet alles uit te leggen hoor ik wist wel dat ze het aan haar rug heeft. Maar zo'n neurostimulator heeft mijn chaufeurmaatje van de dierenamb. ook. Het schijnt erg goed te helpen, hij heeft hem al jaren. Moet alleen wel opletten dat hij hem oplaad anders heeft hij zo weer pijn. Maar het is fijn dat ze iets voor de pijn krijgt joh dat scheelt een hele hoop ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden