Spring naar bijdragen

Zaterdag 03-09-2011


Susana

Aanbevolen berichten

Hoi Madelief,

Ik zat even snel te lezen en las je en wil toch even op je reageren :D

ik weet niet of wij elkaar al wat langer kennen, geloof het niet

voor mij maakt het ook niet uit of je mindert of wilt stoppen

tenslotte heet het hier AdB

ik kan me wel voorstellen dat je weer moet 'inkomen' als je even bent weg geweest

maar jij bent net als ieder ander hier: van harte welkom :present: en om ook jouw dingen te delen op het forum

zelf ben ik hier ook niet echt geweest de laatste tijd, door diverse omstandigheden

en ook ik moet de draad weer wat zien te vinden

gewoon blijven schrijven Madelief!! we zijn er allemaal voor en met elkaar :heart:

en dan ga ik me nu eindelijk eens uit de pyama werken en in actie komen :D

Fijne middag allen....................zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeiemiddag alweer!!

wij hebben hier de ergste drukte gehad, visite weer weg en de oudste is nu lekker met haar nieuwe speelgoed bezig. alleen is het wat te moeilijk dus dat is steeds gillen:(

ik had vanavond zo'n vervelende droom!! :

ik had weer stiekum alcohol gekocht en gedronken! en al met al vond ik het niet eens lekker.

gelukkig was het maar een droom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen zorgen Jan. die dromen komen heel vaak voor hoor, zeker als je net gestopt bent. Bijna iedereen heeft het wel een keer gehad. Niks om je druk over te maken.:)

ikzelf had gisterenavond een hele vreemde ervaring. Ik was bezig met alpro soja te drinken en ineens leek het net of ik alcohol naar binnen kreeg. Dat zelfde gevoel als toen ik m'n eerste slok nam, en ik zo'n paar minuten later die kick voelde in m'n maag.

Daarna kreeg ik het gevoel dat m'n Refu ging werken. Die vreemde smaak in m'n mond, dat rare opgeblazen gevoel. Dat was zo vreemd want in alpro soja zit helemaal geen alc.

Het leek net of ik even herinnerd werd aan hoe het was toen ik nog dronk. en das al bijna 2 jaar geleden. Vreemd hoe het geheugen werkt.:huh::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O en Hannah wat je ook zou kunnen probreren is flink wat wonderolie er achter in proberen te spuiten. B.v. met een injectiespuit zonder naald natuurlijk, als ontlasting lang blijft zitten verhard het helemaal en dan kan ze dadelijk helemaal niets meer.

Wonderolie verkopen ze bij b.v. een drogist of misschien ook apotheek.

Het beste is voorlopig de eerste 4-5 dagen geen brokvoer maar voer dat licht verteerbaar is. en niet al te veel zodat er weinig afvalstoffen geproduceerd kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie, Bolletje, Bol!

Meid nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Eindelijk zestig, hihi.

Kwas op de tuin en vandaar een dagje later.

Je had wat moeite met inloggen heb ik gehoord???

Haha, ik ook hoor. Zat hier alweer te vloeken dat mn wachtwoord

niet geaccepteerd werd. Maar het bleek allemaal mee te vallen.

hallo allen en dag maar weer.

In bad, ben vies en straks een feessie.

(kwas liever op de tuin gebleven,

t is zulk heerlijk weer maar ja)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Frummers!

Sorry dat ik helemaal niet meer kon reageren, en nu moet ik ook al weer weg.

Morgen zal ik bijlezen.

Het is niet mijn gewoonte om iets te droppen en dan wegwezen...

Maar ik heb de hele dag bezoek gehad, nu snel een bloemetje kopen voor mn nichtje voor vanavond en ook nog wat eten.

Tot later allemaal!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiggel,

poeff, het is warm, beetje drukkend benauwd, maar mij hoor je niet klagen hoor!

ga zo BBQ en het net zo een zin in een biertje, maar even wat dingen gaan doen en alvast iets gegeten en dan zakt die trek ook weer snel.

alles staat heerlijk in de marinade en ga zo alvast BBQ aanzetten, beetje spelen met vuur, oohoh, laatst samen met mijn broer gedaan, stond de boom van de buren bijna in brand,

als ik samen ben met mijn broer worden we op de een of andere manier allebei twaalfjarige jongens...........hihi

gaan jullie nog iets lekkers eten vanavond?

vanavond goede film de recrut met al pacino en de ierse gozer..,erg goed.

ben weer behoorlijk verbrand, terwijl ik bruin ben, maar ja bruin/rood haar he dan blijf je verbranden...

morgen weer eens op bezoek bij mijn oom die korsakof heeft, moet ik weer even over drempel, want daar word je echt niet blij van..

verder weinig te melden, moest dit verhaal er werkelijk uit persen ha

veel plezier vanavond en maak er wat van

toineneman:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hoor Fruit je hoeft niet alles uit te leggen hoor ik wist wel dat ze het aan haar rug heeft. Maar zo'n neurostimulator heeft mijn chaufeurmaatje van de dierenamb. ook. Het schijnt erg goed te helpen, hij heeft hem al jaren. Moet alleen wel opletten dat hij hem oplaad anders heeft hij zo weer pijn.

Maar het is fijn dat ze iets voor de pijn krijgt joh dat scheelt een hele hoop ellende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...