Teveel Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Sha, Zo fijn je reactie, dacht dat ik mijn credit hier verspeeld had... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Ja Jan, we still keep going on....maar nu voor lang, heeel lang.................. Bye bye zwaai zwaai.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Nee Har, jij nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Oke Sha, geweldig dat het het weer opgepakt hebt, moeilijk moeilijk maar oh zo knap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Teveel welkom terug kerel. Hoe is het jou de laatste tijd vergaan. alles nog goed? Jannemaan knap hoor. Zo door blijven gaan en je zal zien dat het sneller gaat dan dat je verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 n' avond,... kom me even droogjes afmelden. zit de docu's van 9/11 te kijken, pfieuw het blijft kippenvel en tranen in de ogen... fijne avond liefs Lil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Geweldig Lill dat je het droog hebt kunnen houden. Gaat het nu makkelijker nu je je aangesloten hebt bij het pact? Ikzelf heb het ook droog gehouden. Het wordt een stuk makkelijker als je langere tijd niet gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Jan, kijk ook naar jezelf hè!! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Lilly :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 lieve frummels, slaap lekker. Vanaf rond de middag bezoek gehad, daar had ik niet op gerekend. Nu doodmoe. Morgen ga ik teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Goede avond, Ik heb alles gelezen, wat er vandaag geschreven is en ik ben er moe van. Voor vanavond zeg ik tegelijk ook welterusten. Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Me too welterusten mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Aan Teveel, Jammer genoeg heb ik je gemist. Waarom zou je je krediet verspeeld hebben? Het forum is voor iedereen. Laat weer wat van je horen, wat mij betreft! Liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hee Ingri, Ik ben je nog niet eerder tegen gekomen. Hoe gaat het met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Originally posted by: RaeBen erna begonnen aan "Niet poetsen maar *", maar toen barste de discussie in alle hevigheid los >.>quote> Welke discussie? Pffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hee Fleur, Ik las vandaag dat je nogal kribbig was. Was er een speciale reden voor? Arme forumleden worden soms verkeerd begrepen! Je bent met een therapie begonnen. Hoe vaak ben je al geweest? Klikt het een beetje met de hulpverlener? Hoe gaat het op je werk? Volgens mij doe je daar ook de nodige stress op. Verder veel liefs van de lamme aan de blinde Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Ook een goeienavond From Up-Noarth Beetje verreisd Dat lukt met de NS Geeft nix Hoort erbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Net gedaan met kijken naar Lisa Williams..geen idee hoe het programma noemt. Botste erop tijdens het zappen. Ze deed readings. Freaky Interessant Freaky Raar toch hoe mensen blijkbaar zo'n gave hebben. Leek me absoluut niet gespeeld en wat ze van de energieën/geesten binnenkreeg was nogal vree correct ook. Brrrrrrr.. Toch onder de indruk. Blijkbaar hebben kids ook meer contact met hun spirituele kant. Van het moment ze tussen de vijf en de acht jaar zijn sluiten ze dit af. Dat laat me denken aan een moment dat ik had ooit met mijn dochter toen ze een jaar of weet ik veel was. Ze was nog redelijk jong.. Ze was op de zetel in slaap gevallen en ik ging ze in mijn bed leggen. Met haar neer te leggen komt ze recht te zitten in bed en grijnst naar iets. Niet naar mij maar net langs mij. Alsof dat niet erg genoeg was zwaaide ze ook. Ik vond het niet heel vreemd want praten in haar slaap deed ze ook wel meer en af en toe recht zitten en wat gebaren maken ook. Op die avond had ik net iets over geesten gezien op tv dus voelde me een stuk minder op mijn gemak als normaal. Soit, ik duwde haar zachtjes terug en ze sliep verder. Stel je voor dat ze toen echt een geest zag zeg :o Heeft die me meer dan één keer in mijn blootje gezien . Was vast schrikken.. Ik moet echt zo programma's niet zien. Word ik beetje bang van Wie weet wie ziet er allemaal in mijn huisje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Lytse Ja ik weet wel waarom ik kribbig ben hoor . Maar soms is dat niet te fixen. Heb deze woensdag mijn eerste sessie. Ik hoop wel dat het meevalt. Het is echt wel een verkennend gesprek. Zien welke vorm van therapie me het beste zou liggen. Uiteindelijk moet ik er wel wat aan hebben natuurlijk. Ze werkt over het algemeen niet met volwassenen, eerder met kinderen en jongeren en de ouders van. Ik vind dat op zich geen struikelblok. Van de lamme aan de blinde :D ..nog steeds heel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Hee Fleur, Ik heb weleens zoiets meegemaakt met mensen die contact hebben met anderen die al doodgegaan zijn. Op de Ned. t.v. heb je ook een programma met Derek Ogilvie (ik weet niet hoe je dat schrijft). Weet je, ik denk altijd maar dat als je iets per se moet weten, het je op de een of andere manier wel verteld wordt en dat je daar niet naar moet gaan zoeken. Verder ben je verantwoordelijk voor je eigen leven. Het lijkt me weinig zin te hebben steeds aan helderzienden of hoe ze dan ook mogen heten, te vragen hoe je je leven moet inrichten. Jij blijft de eindverantwoordelijke en moet bepaalde dingen leren in dit leven. Dat is het belangrijkste m.i. Ik heb mensen gezien die belangrijke beslissingen op zo'n manier door anderen lieten nemen. Dit is, zoals je begrijpt, helemaal hoe ik er tegenover sta, dus iedereen is vrij in zijn eigen mening. Het blijft wel spannende t.v. natuurlijk. Of een geest er warm of koud van wordt om jou in je blootje te zien ... Wie weet wat ze allemaal al gezien hebben. Keep cool baby, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Ik moet bedje in..morgen weer werken dag slaapwel kiekebillen Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Dag frummers, Hierbij stop ik ook. Welterusten aan iedereen en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Zolang ze mij niet komen plagen vind ik alles best. Heb zelf een vriendin die veel te lang haar toekomst heeft laten bepalen door een helderziende. Ik sta er nogal sceptisch tegenover. Maar zulke programma's zoals ik net zag doen me wel denken aan. Ik vind het een beetje akelig te denken dat er geesten rond ons kunnen zijn. Gewoon omdat ik dan op een kinderlijke manier dadelijk aan de stoute geesten denk Later kippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Originally posted by: fleurtjeWelke discussie? Pffffffquote> Dag Fleurs,Voor jou misschien een gewoon gesprek.Ik was wel behoorlijk onder indruk. Niet goed van eigenlijk. Mag ook. Originally posted by: fleurtjeBlijkbaar verstaan wij elkaar gewoon niet zo goed Raequote> We zijn gewoon beiden in ons gat gebeten als we het gevoel hebben misbegrepen te worden, Fleurs. Wanneer onze woorden in andere potaarde vallen dan bedoeld. En via elektronische lettertjes de puntjes op de i zetten is vragen voor moeilijkheden. Moet ik leren. Avond iedereen.Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Kom me even droogmelden, goed AA meeting gehad, en zit weer lekker in mijn velletje zal eens even bijlezen vandaag, want vanmiddag na mijn werk lekker de sauna ingegaan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden