Spring naar bijdragen

zondag 11 september


Gast jopie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hee Fleur,

Ik las vandaag dat je nogal kribbig was. Was er een speciale reden voor? Arme forumleden worden soms verkeerd begrepen!

Je bent met een therapie begonnen. Hoe vaak ben je al geweest? Klikt het een beetje met de hulpverlener? Hoe gaat het op je werk? Volgens mij doe je daar ook de nodige stress op. Verder veel liefs van de lamme aan de blinde :heart::sun:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net gedaan met kijken naar Lisa Williams..geen idee hoe het programma noemt. Botste erop tijdens het zappen.

Ze deed readings.

Freaky

Interessant

Freaky

Raar toch hoe mensen blijkbaar zo'n gave hebben. Leek me absoluut niet gespeeld en wat ze van de energieën/geesten binnenkreeg was nogal vree correct ook. Brrrrrrr..

Toch onder de indruk. Blijkbaar hebben kids ook meer contact met hun spirituele kant. Van het moment ze tussen de vijf en de acht jaar zijn sluiten ze dit af.

Dat laat me denken aan een moment dat ik had ooit met mijn dochter toen ze een jaar of weet ik veel was. Ze was nog redelijk jong..

Ze was op de zetel in slaap gevallen en ik ging ze in mijn bed leggen. Met haar neer te leggen komt ze recht te zitten in bed en grijnst naar iets. Niet naar mij maar net langs mij. Alsof dat niet erg genoeg was zwaaide ze ook. Ik vond het niet heel vreemd want praten in haar slaap deed ze ook wel meer en af en toe recht zitten en wat gebaren maken ook.

Op die avond had ik net iets over geesten gezien op tv dus voelde me een stuk minder op mijn gemak als normaal. Soit, ik duwde haar zachtjes terug en ze sliep verder.

Stel je voor dat ze toen echt een geest zag zeg :o :o :o

Heeft die me meer dan één keer in mijn blootje gezien :D. Was vast schrikken..

Ik moet echt zo programma's niet zien. Word ik beetje bang van :(

Wie weet wie ziet er allemaal in mijn huisje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse :heart:

Ja ik weet wel waarom ik kribbig ben hoor :). Maar soms is dat niet te fixen.

Heb deze woensdag mijn eerste sessie. Ik hoop wel dat het meevalt. Het is echt wel een verkennend gesprek. Zien welke vorm van therapie me het beste zou liggen. Uiteindelijk moet ik er wel wat aan hebben natuurlijk. Ze werkt over het algemeen niet met volwassenen, eerder met kinderen en jongeren en de ouders van. Ik vind dat op zich geen struikelblok.

Van de lamme aan de blinde :D :D :D..nog steeds heel leuk :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Fleur,

Ik heb weleens zoiets meegemaakt met mensen die contact hebben met anderen die al doodgegaan zijn. Op de Ned. t.v. heb je ook een programma met Derek Ogilvie (ik weet niet hoe je dat schrijft).

Weet je, ik denk altijd maar dat als je iets per se moet weten, het je op de een of andere manier wel verteld wordt en dat je daar niet naar moet gaan zoeken. Verder ben je verantwoordelijk voor je eigen leven. Het lijkt me weinig zin te hebben steeds aan helderzienden of hoe ze dan ook mogen heten, te vragen hoe je je leven moet inrichten. Jij blijft de eindverantwoordelijke en moet bepaalde dingen leren in dit leven. Dat is het belangrijkste m.i. Ik heb mensen gezien die belangrijke beslissingen op zo'n manier door anderen lieten nemen.

Dit is, zoals je begrijpt, helemaal hoe ik er tegenover sta, dus iedereen is vrij in zijn eigen mening.

Het blijft wel spannende t.v. natuurlijk. Of een geest er warm of koud van wordt om jou in je blootje te zien ... Wie weet wat ze allemaal al gezien hebben.;)

Keep cool baby,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang ze mij niet komen plagen vind ik alles best.

Heb zelf een vriendin die veel te lang haar toekomst heeft laten bepalen door een helderziende. Ik sta er nogal sceptisch tegenover.

Maar zulke programma's zoals ik net zag doen me wel denken aan. Ik vind het een beetje akelig te denken dat er geesten rond ons kunnen zijn. Gewoon omdat ik dan op een kinderlijke manier dadelijk aan de stoute geesten denk :D

Later kippie

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje
Welke discussie? Pffffffquote>


Dag Fleurs,

Voor jou misschien een gewoon gesprek.

Ik was wel behoorlijk onder indruk. Niet goed van eigenlijk. Mag ook.

Originally posted by: fleurtje
Blijkbaar verstaan wij elkaar gewoon niet zo goed Rae
quote>


We zijn gewoon beiden in ons gat gebeten als we het gevoel hebben misbegrepen te worden, Fleurs. Wanneer onze woorden in andere potaarde vallen dan bedoeld. En via elektronische lettertjes de puntjes op de i zetten is vragen voor moeilijkheden. Moet ik leren.

Avond iedereen.

Rae.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...