Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst
Originally posted by: fleurtje
Ik ben aan het wachten op de taart snoepje :D:sun:quote>

Taart? WAAR??? Nee ik ben geen zoetekauw, de enigste taart die ik lust is appeltaart naar grootmoeders recept met lekker veel slagroom maar zonder rozijnen.
Geplaatst

Mag ook iets anders zijn Liefje..maar snoep moet wel trakteren natuurlijk.

Ik heb honger en er is niets in huis buiten flakes..geen zin in. Dochter ligt ng steeeeeeeds in bed. Slaapkop

Geplaatst

Gisteren zware avond gehad, maar droog gebleven! vanochtend eerst met zoon naar voetbal geweest, nu de stad in. Heb het gevoel dat ik tijd over hou, ben wel wat gespannen en lichtprikkelbaar......

Geplaatst
Originally posted by: dwegbert
Gisteren zware avond gehad, maar droog gebleven! vanochtend eerst met zoon naar voetbal geweest, nu de stad in. Heb het gevoel dat ik tijd over hou, ben wel wat gespannen en lichtprikkelbaar......

quote>

Bert, heel goed! Een dikke pluim!, Hou het droog vandaag!
Ik herken het prikkelbare en gespannen gevoel, maar dat word minder en minder.
Dit zegt een minderaar.... en toch is het zo.

Lilly, leuk om te doen zulke klusjes!
Voor jou ook een fijne dag gewenst!
Geplaatst

Lenie, je vroeg me gisteren of ik het gevoel, dat elke slok mijn gevoel voor eigenwaarde, m'n zelfvertrouwen ondermijnde toen ik eenmaal voor mezelf had vastgesteld dat alcohol me alleen maar ellende bezorgde, tijdens of na het drinken had.

Antwoord daarop: ja en ja. Tijdens het drinken voelde het niet goed aan en na het drinken (uiteraard, zou ik bijna zeggen) ook niet. En eigenlijk voelde het vóór het drinken ook al niet goed aan. Ik wist van te voren al drommels goed dat ik me er niet beter door zou gaan voelen, maar verslaving is zo'n sluwe vijand van het leven, dat ik de moed verloren had om er iets aan te doen.. Tot ik hulp zocht in NA-Anonieme Verslaafden.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...