Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 september 2011

Rae

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 272
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zijn we al een beetje wakker!

zo beetje gerommeld en ga zo wat klusjes doen, hondje inmiddels twee keer uitgelaten en die is minstens de helft van zijn lichaamsgewicht kwijt, echt niet normaal....

he lilly heel veel succes met je drie dagen, basis en begin is er!

als niemand reactie geeft, gewoon zeggen zoals je doet, had ik in het begin ook last van, net of je tegen jezelf zit te praten, gewoon veel langs komen hier, gaat het vanzelf.

als je eerlijk je verhaal vertelt hier en vaak komt, raak je een beetje ingeburgerd zeg maar.

ga je nog iets leuks doen vandaag?

aan allen vandaag een fijne dag gewenst en ja maak er wat van he....

wat worden de culinaire hoogstandjes vanavond, ik weet het nog niet, misschien iets simpels, maar heb nog geen idee..

ga douchelen en wat doen.

dacht aan een apart draadje om aktuele gebeurtenissen in het nieuws/politiek enz te bepraten of lekker vel over te discuseren ha, of bestaat deze al?

:rose:toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf dat gevoel goed vasthouden lilly. Vasthouden, doorbijten..doe ik ook nog regelmatig.

Voor je het weet sta je zo op je week :present:

Hoor je ook best trots op te zijn en verdient zeker een :heart:.

Zoals je zegt..overschrijven van oude gewoontes. Duurt een beetje maar hoe meer je het doet, hoe beter het wordt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog net ff tijd om Lilly uit te leggen zodat je zelf je naam ergens bij kan voegen.

Druk op quoot van het berichtje enals je het berichtje ziet waar je je naam onder wilt zetten haal je daar de (q) weg en typ je je naam eronder. Dan kun je het plaatsen. Wat makkelijker voor je misschien.

En je doet het goed hoor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey sunshine, las gisteren je vraag nog (hoe het met me gaat) maar kon niet meer antwoorden. Zat op het werk :)

Gaat redelijk goed. Neem terug medicatie wat me goed bevalt en woensdag voor de eerste keer naar de therapeut. Lastig maar moet gebeuren..

Hoe gaat ie daar? Gaat het een beetje gezien de omstandigheden? :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blij dat je terug beter voelt, pakje minder.... en hopelijk 'klikt' het met je therapeut! welke meds neem je?

hier is het niet zo denderend, M veel verdriet van verlies van broer; spraken al 8j niet meer en dat maakt het moeilijker. Hij is elke dag aan de foon met zijn enige nog levende en tevens de oudste broer in Brazilie. Dat is goed, beide ondersteunen elkaar...

Ikzelf ... stress begint stillaan echt in te sluipen; theoretisch nog maar 6 weken ... pfff het wordt nu écht en soms heb ik paniekaanvallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Zonnetje
blij dat je terug beter voelt, pakje minder.... en hopelijk 'klikt' het met je therapeut! welke meds neem je?
hier is het niet zo denderend, M veel verdriet van verlies van broer; spraken al 8j niet meer en dat maakt het moeilijker. Hij is elke dag aan de foon met zijn enige nog levende en tevens de oudste broer in Brazilie. Dat is goed, beide ondersteunen elkaar...
Ikzelf ... stress begint stillaan echt in te sluipen; theoretisch nog maar 6 weken ... pfff het wordt nu écht en soms heb ik paniekaanvallenquote>

Zonnetje, sterkte toegewenst!
Ik vind het knap hoe je hierin staat.
Ik ben niet helemaal op de hoogte, maar kom je weer naar het Vlaamse? of begrijp ik het verkeerd en heeft het te maken met de rouwperiode?
Wel fijn dat je man contact heeft met zijn broer, anders zou het voor hem extra moeilijk zijn.
Hou je haaks meisje!:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey Madelief

ik ben sinds midden februari terug in Vlaanderenland om 'spoed'huwelijk te regelen om definitief te immigreren naar Israel. Laatste weken zijn nu bezig maar ondertussen (zondag) in broer van partner overleden dus daarom dat 'we' = M in 30dagen rouw zitten. Maar normaliter (indien we alles op tijd gepakt en gezakt in container krijgen) zeggen we vaarwel Belgie den 24ste oktober

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dogmatil zonnetje. Tja..die klik..afwachten maar.

Kan me voorstellen dat M er danig moeilijk mee heeft. Hij heeft ook niet echt afscheid kunnen nemen van zijn broer. De hele vete zal ook wel opspelen. Moet moeilijk te verwerken zijn.

Voor jou kort het wel heel fel in. De piepers hebben is vree normaal maar je hebt er zo lang op gewacht toch? Het is weer afscheid nemen van. Eens je ginder een tijdje bent lijkt dit gevoel weer ver weg. Komt goed!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja hoop idd dat alles goed komt...

zoon heb ik al weken niet meer gezien... weet van mijn dochter dat hij meer stoned dan nuchter rondloopt en hij heeft gezegd dat hij het niet aankan. Hij dacht nooit dat ik de stap zou zetten en is boos op M dat ik naar Israel vertrek... 'is de schuld van die jood'... je moet weten dat M als een vader voor hem was vanaf hij 6j is...

én mijn 'koele' nuchtere altijd met de voetjes op de grond zijnde dochter telefoneert me iedere dag, wil constant met me afspreken en telkens draait dit uit op veel verdriet...

de drama's in mijn leven houden niet op

Ikzelf probeer iedereen bij te staan in zijn grieven maar mijn batterijen geraken stillaan op

Ik weet dat ik in israel betere kansen heb met mijn expertise betreffende archeologie maar ik wil dit ook weer niet doen ten koste van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...