fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Misschien wel ergens normaal dat ze ook zo reageren. Ze denken dat mams voorgoed weg is. Maar ze doen het al zo lang goed op hun eentje. Je zoon is nog niet zo heel lang uit huis (dacht ik toch) maar in hoeverre zou je er invloed op hebben als je hier zou blijven? Het komt wel goed met ze...maar daar haal je weinig troost uit natuurlijk. Ergens moet je ook je eigen droom volgen ook al voelt het en is het misschien een beetje ten koste van. Zij voelen het misschien aan als achterlaten, maar je laat gewoon iets meer los. Daar komen ze ook wel achter. Heel beangstigend, ook voor jou waarschijnlijk. Je kan toch nog steeds terug niet? Ach.. Het komt allemaal samen.. Ze vinden wel een weg..Ook jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Tjee al bij al moet het inderdaad veel energie vragen. Jezelf rechthouden en dan nog drie andere personen die heel wat van je energie vragen. Het is bijna daar sunshine..het loopt echt wel los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Goedemorgen, Snoepje, Van harte met 8 maanden niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie reacties..heeeeeel lief:heart: heeeeeeeeeeeel mooi filmpje jaap:sun: sha we gaan ervoor he:heart: fleurtie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ik ben aan het wachten op de taart snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Originally posted by: fleurtjeIk ben aan het wachten op de taart snoepje quote> Taart? WAAR??? Nee ik ben geen zoetekauw, de enigste taart die ik lust is appeltaart naar grootmoeders recept met lekker veel slagroom maar zonder rozijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Hannah, als je meeleest, laat even horen hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Mag ook iets anders zijn Liefje..maar snoep moet wel trakteren natuurlijk. Ik heb honger en er is niets in huis buiten flakes..geen zin in. Dochter ligt ng steeeeeeeds in bed. Slaapkop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Snoepie van harte gefeliciteerd. Hou vol!! :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Gisteren zware avond gehad, maar droog gebleven! vanochtend eerst met zoon naar voetbal geweest, nu de stad in. Heb het gevoel dat ik tijd over hou, ben wel wat gespannen en lichtprikkelbaar...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Kom je vanavond ff melden Bert Dat helpt... Welkom hier trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 lilly gaat weg, tegelen in het huisje van mijn jongste fijne dag allemaal, en vooral veel droogte op deze mooie dag! liefs Lil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 oh ja de spelregels voor dit weekendpact in acht genomen kom ik me vanavond effe droogmelden, gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Succes Lilly, het gaat je lukken... Mogge Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Originally posted by: dwegbertGisteren zware avond gehad, maar droog gebleven! vanochtend eerst met zoon naar voetbal geweest, nu de stad in. Heb het gevoel dat ik tijd over hou, ben wel wat gespannen en lichtprikkelbaar......quote> Bert, heel goed! Een dikke pluim!, Hou het droog vandaag! Ik herken het prikkelbare en gespannen gevoel, maar dat word minder en minder.Dit zegt een minderaar.... en toch is het zo.Lilly, leuk om te doen zulke klusjes!Voor jou ook een fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 zo ik heb even een lekkere aarbeienkwark taart voor jullie gemaakt maar wel opschieten voor dat fleur hem helemaal opvreet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Allereerst voor onze suikerzoete snoep. Meid je bent in 1 woord fantastisch.:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm waar ben je nou fleur? Bijna op hoor:D Thnx Snoepie. Volgende maand weer? Ik ga dr van tussen laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Hey gekke borrie Witte is niet snel genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 dochter is naar den dans...ik ga ff een uurtje windowshoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Delen?? Dat is van den goeien ouwen tijd hé.. Vandaag den dag is het ikke ikke ikke en de rest kan stikken Maar het was lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 oww er ligt nog een kruimeltje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 twee dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden