An Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Dwegbert, de schop van jou was zo enorm dat ik tot nu als een trein heb gewerkt Daar heb ik zowaar een berg energie aan overgehouden. En vandaag hoef ik niet te drinken. Dat het toch ergens in mijn brein zit, moet ik maar accepteren. Ja familie die enorm drinkt heb ik ook. Maar met de jaren kreeg ik meer zelfvertrouwen en ga er wat soepeler mee om. Drank zomaar IN huis blijft enorm moeilijk voor mij en dat moet ik ook niet uitlokken. Dus als een feestje voorbij is hop de boel het huis weer uit. Dat vind ik wel eens stom en ook zonde van de drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Spike, kijk naar alle momenten dat het je wel lukte. De drank was de 'kruk' waar je op kon leunen. De kruk is je nu afgenomen en oh wat was het vaak handig. Maar de afhankelijkheid van die drank maakt van ons een baby die alleen nog maar op bed kan liggen. Dus hoppa, doe wat je hulpverlener zegt. Hang hier op het forum. En, vandaag hoef je niet te drinken, dat scheelt alweer een moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Hoi Spike, ik was net bij wie missen we al een tijdje jouw naam aan het schrijven. En daar was Je. Sterkte met de constructie werken! Beginnen bij de fundamenten zou k zeggen! sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 spike hoop voor jou dat je aan genomen wordt ken je niet maar lijk me wel wat voor jou je kan aardig kletsen .. en dan ben je er ook lekker uit en je doet gelijk wat goeds voor een ander:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goedemiddag, wat een storm buiten. Ik was er niet op bedacht, een flinke schruiver met de auto, gelukkig niemand geraakt. . Mmm, veel dipjes hier lees ik. Bij mij is het ook geen feest vandaag maar ik verzet me ertegen. Vanavond begint het mandala tekenen weer, deel 2, ik heb er zin in! Eet smakelijkvoor straks. Wellicht kom ik vanavond nog even piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Snoep, ik heb je gelezen. Hopelijk is er niets aan de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Spike, zou heel tof voor je zijn als je daar zou worden aangenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Spike, nog even op de valreep. Je moet niets, dat klopt. Toch, wat je hulpverlener aanreikt is wel een stap in de goede richting. Meer dagstructuur, je dag proberen goed en actief te beginnen. Een wereld van verschil als je dat gaat doen. Het moet niet, mag wel. Ik zou het proberen. Elke dag dat het wel lukt is winst. En je voelt je er beter door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Tina, ik ben het wel met je eens op mijn werk bied ik de mensen ook dagstructuur willen het liefst tot 11 of 12 in hun warme bed blijven liggen maar ik merk wel dat als je ze de structuur geeft ze veel actiever zijn zowel geestelijk als lichamelijk.... dus er is best iets voor te zeggen hoewel het natuurlijk voor de persoon in kwestie als 'moeten' aanvoelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goed om te horen Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Frumpjes, smakelijk eten....gaat hier zo wel lukken, Italiaanse ovenschotel njammie (met heel veel gourgette erin......lekkerrrrrrrr) en een bergje kaas er bovenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 En nee, geen Italiaans wijntje erbij maar een karafje hollands water!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goedendag Gaby, Ja ik heb ook de mooie maan gezien: inderdaad prachtig! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: Gaby Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,Ik meld me voor het dagpact omdat ik ook vandaag de eerste niet wil nemenIk doe met je mee ARDagpact maandag 12 septemberARGabyquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 nou zeg?...kom ik online?...ben mezelf door de dagdraad aan het worstelen...wil wat zeggen ben ik ineens offline?? maar goed, wilde dus zeggen, ik heb vandaag ( ondanks het butweer) een heerlijke dag gehad. alles weer spik en span in huis...dingetjes geregeld etc. totdat m'n honden een dolle bui kregen....kan wel janken, weer stofzuigen. nou ja dat weet je als je beesten hebt. zometeen lekker aan de surinaamse bami, en straks alvast ballen maken voor morgen ( dan vind ik ze altijd lekkerder) (sorry, ben al weer kwijt wie er over begon) maar Melatonine doet bij mij ook niets hoor. al vreet ik bij wijze van die hele pot leeg. ik deed dus 2x 3 mg....noppes nadda nikkes. het eten is bijna klaar ga nog snel even wat bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: Gaby Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,Ik meld me voor het dagpact omdat ik ook vandaag de eerste niet wil nemenIk doe met je mee ARDagpact maandag 12 septemberARGabyLytsequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Gaap.......... heerlijk geslapen, lees veel mensen met een maandagdip, en lees ook dat je juist je bed uit moet komen :$ en ik heb er bijna de hele middag ingelegen,maar ja, omdat ik altijd sávonds werk, doe ik niet aan bankhangen haha, zo ff lekker eten, soepje met brood, simpel vandaag, en dan weer aan de arbeid, voel steeds meer dat ik heel dicht bij ''het programma'' van de AA moet blijven,(voor mij dan AA, kan elk ander programma ook zijn) en dat het Leven dan verrassend 'makkelijker' te behappen valt, (waarom was ik toch altijd zo eigenwijs :Disgust;) , bedoel er gebeurt nu toch best wel wat in mijn leventje, maar ik ervaar wel de Kalmte, haha er is toch nog wel wat blijven hangen in die hersentjes van mij. Fijne avond, en voor ieder die het moeilijk heeft :light: God,geef me de Kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen Moed om te veranderen, wat ik kan veranderen, en Wijsheid om tussen deze twee onderscheid te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Spike, Heel veel succes morgen. Het is je van harte gegund! J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Hallo Janneke, Ik ben in voor lekkere alc.vrije mixen. Kan je niet een opaar recepten doorsturen? Groetjes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: albertinaSnoep,ik heb je gelezen.Hopelijk is er niets aan de hand.quote> dank je tina ach en 1 frummer minder zou ook niet veel uit maken toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Hi Lytse, ja hij was mooi he, gister, de maan, maar de avond daarvoor was de lucht hier helemaal prachtig, heb zelfs de auto even stil gezet om ervan te genieten, wat een lichten en donder, maar toen ik thuis kwam las ik op hyves dat er in andere delen van het land hagelstenen als kiezels waren gevallen, veel beschadigingen enzo... maar hier was het genieten. en fijn Lytse dat je meedoet met het dagpact, hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: ShahireFrumpjes, smakelijk eten....gaat hier zo wel lukken, Italiaanse ovenschotel njammie (met heel veel gourgette erin......lekkerrrrrrrr) en een bergje kaas er bovenop quote> oeh vertel?...ik heb nog een mega courgette in de koelkast liggen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Lytse er is een draadje voor alcoholvrije dranken en mixjes, ik zal het even voor je naar boven halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Spike...succes morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden