albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Spike, ik heb je recept even naar het eetdraadje veplaatst. Dan kan ik het makkelijk terug vinden. An, dan heb je goed voor jezelf gezorgd. Een sorbet, hier was het bepaald geen weer om aan het ijs te gaan en al helemaal niet op een terras. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: NietsThat's the spirit An!Trouwens goed om te lezen dat we er zoveel nieuwe gemotiveerde frummers bij hebben. (dat klinkt een beetje dubbel, het is super goed dat mensen het forum vinden en elkaar helpen, aan de andere kant is het natuurlijk geen goed teken dat veel mensen de hulp nodig hebben. Snappen jullie?)quote> ja ik snap het....ga je doen zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: bolletjeJoppert Hoe is jouw dag geweest lieverd. je zou vandaag met de auto gaan rijden. Heb je het leuk gehad? Nog lekkere meiden tegen gekomen. Zo van die grietjes die bij jou wel een bal gehakt willen komen eten?quote> Hihihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Jop. dan moet je je hond mee nemen, vragende hondenogen daar smelten de meeste vrouwen voor meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: jopie Originally posted by: bolletjeJoppert Hoe is jouw dag geweest lieverd. je zou vandaag met de auto gaan rijden. Heb je het leuk gehad? Nog lekkere meiden tegen gekomen. Zo van die grietjes die bij jou wel een bal gehakt willen komen eten?quote> weer niet bolik blijf maar zoekenen met xxvragende ogen kijkenmaar t helpt allemaal niets...geen willende vrouw te bekennentis wat he?quote> ze zijn er hoor....echt waar, kan je er zo een paar aanwijzen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 je hebt een punt Bol!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: Lenie Originally posted by: jopie Originally posted by: bolletjeJoppert Hoe is jouw dag geweest lieverd. je zou vandaag met de auto gaan rijden. Heb je het leuk gehad? Nog lekkere meiden tegen gekomen. Zo van die grietjes die bij jou wel een bal gehakt willen komen eten?quote> weer niet bolik blijf maar zoekenen met xxvragende ogen kijkenmaar t helpt allemaal niets...geen willende vrouw te bekennentis wat he?quote> ze zijn er hoor....echt waar, kan je er zo een paar aanwijzen hier.quote> niet hier op het forum hoor, maar hier in de stad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: jopieik ga spike maar versierenspike?????????????quote> Jaaaaa, ik ben gek op romances.Vooral hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: Lenieje hebt een punt Bol!!!!quote> Ja en daar kan iedereen aan zuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Dankjewel Bolletje, het gesprek ging goed. Hij zei: Gewoon doen. Daar kwam het in ieder geval op neer. Ik heb echt geluk met mijn man, hij heeft me altijd gesteund en heeft zelfs nu nog vertrouwen in me. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: jopieokalbertina is ook goedals t maar vrouw ismét spruitjesen zonder gezeur albertinaaaaaaaa?????????quote> Ja en je hebt er geen idee van hoe 'n mooi snuitje erop staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: Lenieje hebt een punt Bol!!!!quote> Ja en daar kan iedereen aan zuigen.quote> dat is een feit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: Lenie Originally posted by: NietsThat's the spirit An!Trouwens goed om te lezen dat we er zoveel nieuwe gemotiveerde frummers bij hebben. (dat klinkt een beetje dubbel, het is super goed dat mensen het forum vinden en elkaar helpen, aan de andere kant is het natuurlijk geen goed teken dat veel mensen de hulp nodig hebben. Snappen jullie?)quote> ja ik snap het....ga je doen zo?quote> Gelukkig maar, hehe. Ik vond het nogal warrig staan, wist niet goed hoe ik het moest verwoorden.Weet nog niet wat ik ga doen. Jij? Ik ga waarschijnlijk zo eindelijk met vriendlief bellen, hij is nu net geland van een zakenreisje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 sorry was ff op het eet draadje m'n roti recept aan het neerzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 @ Niets...misschien ff lopen allen met S.L. ( hond) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 @ Lenie, ik verzet geen voet meer vandaag. Vanmiddag 28 km gefietst en ook al hardgelopen vandaag. Morgenavond AA. Zullen we vrijdag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 mmm, nee vrijdag gaat niet lukken.... komt wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Iris wat fijn dat je man zoveel vertrouwen heeft in je. Dat is het halve werk hoor. Veel mensen verliezen het vertrouwen in hun partner omdat dat al zo vaak geschaad is. Nu kun je met alle moed gaan werken aan jezelf. We helpen je daarmee meis. Je zal zien wat een kracht ons forum heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 @Lenie, volgende week zeker een avond. Iris, wat goed zeg dat hij achter je blijft staan. Voor mij was het prettig dat vriendlief en mijn omgeving me steunde. En hier ben je ook zeker niet alleen. Zet hem op Ik ga nu eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Ja, ik heb het inderdaad getroffen. Ook mijn tante staat achter me (is als een vriendin voor me). Verder deel ik het niet met iedereen. Zeggen jullie het als er een gelegenheid waar er wordt gedronken? Dat je niet meer drinkt bedoel ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: TatumGraag wil ik mijn excuses maken. Vaak als ik zo boos reageer, dan ben ik jalours.Op Madeliefje is het omdat ze maar hoeft te roepen en ze is populair. Dat wilde ik ook eigenlijk wel.Sorry nogmaals. Lieve Tatum,Ik zit net terug te lezen en zie nu je berichtje dus pas.Ik ben niet populair, laat dat duidelijk zijn.Ook heb ik niet gelezen wat je hebt geschreven, misschien is dat wel goed, ik had de hele ochtend bezoek.Laten we als medemensen proberen om elkaar te respecteren.Ook ik voel me soms niet gehoord hier.Ook ben ik een jaar hier niet geweest, gewoon omdat ik het niet aankon, alles voelde alsof het een aanval was op mij.Daarin kun je groeien en veranderen heb ik zelf ondervonden.Nu ben ik veel rustiger.Voor jou hoop ik ook dat je die rust vind en minder let op dingen die in feite onbelangrijk zijn.Bij deze, blijf hier aub, en blijf schrijven!!!Hier een bos voor jou!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Goedenavond iedereen hier, val even zo droog als wat met de deur in huis. Juist aangekomen op het werk en we zijn met velen vandaag. Hopelijk betekend dat er een rustpunt vannacht inzit Zal eens even teruglezen sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 14 pagina's Babbeldagje geweest vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Goedenavond allen, even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Madelief, ik maak een diepe buiging voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden