Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: Lenieje hebt een punt Bol!!!!quote> Ja en daar kan iedereen aan zuigen.quote> dat is een feit
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: Lenie Originally posted by: NietsThat's the spirit An!Trouwens goed om te lezen dat we er zoveel nieuwe gemotiveerde frummers bij hebben. (dat klinkt een beetje dubbel, het is super goed dat mensen het forum vinden en elkaar helpen, aan de andere kant is het natuurlijk geen goed teken dat veel mensen de hulp nodig hebben. Snappen jullie?)quote> ja ik snap het....ga je doen zo?quote> Gelukkig maar, hehe. Ik vond het nogal warrig staan, wist niet goed hoe ik het moest verwoorden.Weet nog niet wat ik ga doen. Jij? Ik ga waarschijnlijk zo eindelijk met vriendlief bellen, hij is nu net geland van een zakenreisje...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 sorry was ff op het eet draadje m'n roti recept aan het neerzetten
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 @ Niets...misschien ff lopen allen met S.L. ( hond)
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 @ Lenie, ik verzet geen voet meer vandaag. Vanmiddag 28 km gefietst en ook al hardgelopen vandaag. Morgenavond AA. Zullen we vrijdag doen?
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 mmm, nee vrijdag gaat niet lukken.... komt wel!
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Iris wat fijn dat je man zoveel vertrouwen heeft in je. Dat is het halve werk hoor. Veel mensen verliezen het vertrouwen in hun partner omdat dat al zo vaak geschaad is. Nu kun je met alle moed gaan werken aan jezelf. We helpen je daarmee meis. Je zal zien wat een kracht ons forum heeft.
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 @Lenie, volgende week zeker een avond. Iris, wat goed zeg dat hij achter je blijft staan. Voor mij was het prettig dat vriendlief en mijn omgeving me steunde. En hier ben je ook zeker niet alleen. Zet hem op Ik ga nu eten.
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Ja, ik heb het inderdaad getroffen. Ook mijn tante staat achter me (is als een vriendin voor me). Verder deel ik het niet met iedereen. Zeggen jullie het als er een gelegenheid waar er wordt gedronken? Dat je niet meer drinkt bedoel ik?
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: TatumGraag wil ik mijn excuses maken. Vaak als ik zo boos reageer, dan ben ik jalours.Op Madeliefje is het omdat ze maar hoeft te roepen en ze is populair. Dat wilde ik ook eigenlijk wel.Sorry nogmaals. Lieve Tatum,Ik zit net terug te lezen en zie nu je berichtje dus pas.Ik ben niet populair, laat dat duidelijk zijn.Ook heb ik niet gelezen wat je hebt geschreven, misschien is dat wel goed, ik had de hele ochtend bezoek.Laten we als medemensen proberen om elkaar te respecteren.Ook ik voel me soms niet gehoord hier.Ook ben ik een jaar hier niet geweest, gewoon omdat ik het niet aankon, alles voelde alsof het een aanval was op mij.Daarin kun je groeien en veranderen heb ik zelf ondervonden.Nu ben ik veel rustiger.Voor jou hoop ik ook dat je die rust vind en minder let op dingen die in feite onbelangrijk zijn.Bij deze, blijf hier aub, en blijf schrijven!!!Hier een bos voor jou!!!
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Goedenavond iedereen hier, val even zo droog als wat met de deur in huis. Juist aangekomen op het werk en we zijn met velen vandaag. Hopelijk betekend dat er een rustpunt vannacht inzit Zal eens even teruglezen sé
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 14 pagina's Babbeldagje geweest vandaag ?
Jan1000 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Goedenavond allen, even teruglezen.
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Madelief, ik maak een diepe buiging voor jou.
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Iris ik zeg gewoon dat ik niet drink. Ik vind het ook niet lekker, maar sommigen zeggen dat ze niet meer mogen drinken vanwege medicatiegebruik, het is maar net wat jij wilt zeggen. Bij mij weten heel veel mensen dat ik een alci ben, ik schaam me daar niet voor. En mensen die het niet weten, kennen me niet anders dan dat ik gewoon niet drink.
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Jopie, je gaat me toch niet bedriegen hé Tatum, sterkte meid, ik heb de eer gehad je te ontmoeten (samen met Niets) trouwens en vind je een ijzersterke en lieve vrouw. Laat dit gezegd zijn door mij
kruimel Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 He Jopie Je hebt me dit weekend een pb gestuurd. Zag dat pas gisteren, geprobeerd een antwoord te sturen. Het gaat goed met me, dus geen zorgen. Fijne avond, natuurlijk geld dat voor allen
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Madelief, ben stil van je reactie! Mooi en sterk! Willie:present: how are you?
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Ga bankhangen er komt zo een mooie film voor mij. Dus genieten samen met Puck. Vandaag een jasje voor haar gemaakt, nou durft ze ineens niet meer alleen de trap op zeg. Wel als ik voor op loop. Maar het staat me toch een partij mooi en eigenwijs. Heerlijk zo'n klein guppie. Ik kom met de pause wel weer ff koekeloeren. Made.
lady jane Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 ik kruip lekker naast je Bol alleen ik kijk naar CANVAS lekker spannend en geen pauzes fijne avond
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Niets, supergoed eigenlijk. Veelo werk en veel afleiding, weinig of geen drang naar drank Fietsje al terug ? Ben al mee aan het kijken in Antwerpen hoor
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Jopie Ik begrijp exact wat je wil zeggen hoor !!
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Jopie, mooi om je zo te lezen! Will, werk is goede afleiding tegen de trek! Nuh, nog geen nieuwe fiets, was het maar zo! Heb alleen mijn slot terug gevonden, opengeboord en wel:angry: Kan ik zo slecht tegen als mensen aan je spullen zitten!!!
kruimel Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Snap even niet hoe een pb werkt op de vernieuwde site. Ga nu film kijken, zoek het een andere keer wel uit.
will Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Even monsterschip gaan vastmaken Laterssssss. Niets, i hear ya
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden