Spring naar bijdragen

Woensdag 14 september


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 264
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, heerlijk. Ik heb een spannende genomen. Een pannenkoek met salami, kaas en champignons....ik dacht, vandaag doe ik eens gek. Heerlijk gegeten. Vanavond een boterham en dan als de kleine op bed ligt lekker een potje thee zetten. Ik heb een goed boek liggen, dus ik denk dat ik de avond wel door kom. Ik heb trouwens een week geleden het boek van Marienne Wijne gelezen, 'Nou, nog eentje dan". Een echte aanrader. Confronterend en grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Janneke,

leuk!

Ik ben ook begonnen met inkleuren,

tijdens mijn opname, ik moest toch

iets verzinnen wat ik leuk vond.

Ik heb heel wat mandala's ingekleurd,

dat vond ik zo leuk dat ik ze

ook zelf wilde maken.

Vandaar ben ik op les gegaan.

De 2e cursus alweer,

het wordt steeds moelilijker.

Maar ontzettend leuk om te doen.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update verstandskies

ik moet zeggen dat het me tot nu reuze mee

valt de kies is om kwart voor 10 smorgens

er uit gehaald en had van te voren al 2 paracetamol

genomen en daarna nog bij de apotheker een zwaardere

pijnstiller gehaald, evebn afkloppen maar komt wel goed

denk ik, eten en drinken gaat goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag wil ik mijn excuses maken. Vaak als ik zo boos reageer, dan ben ik jalours.

Op Hannah was het, omdat ze zo gemakkelijk geld voor haar onderhoud leek te krijgen.

Op Madeliefje is het omdat ze maar hoeft te roepen en ze is populair. Dat wilde ik ook eigenlijk wel.

Sorry nogmaals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Tatum
Graag wil ik mijn excuses maken. Vaak als ik zo boos reageer, dan ben ik jalours.

Op Hannah was het, omdat ze zo gemakkelijk geld voor haar onderhoud leek te krijgen.

Op Madeliefje is het omdat ze maar hoeft te roepen en ze is populair. Dat wilde ik ook eigenlijk wel.

Sorry nogmaals.

quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sergeant Wijfie, ik sta al in de houding:) Zat er geen beschrijving bij die kast dan?

Lieve Tatum. Heel knap dat je toe durf te geven dat dat de rede was waarom je niet zo lekker in je velletje zit.

Voor jou een grote bos :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

Gaat het nu al weer wat beter met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Zo Blondie dat klinkt niet zo prettig misschien een persoonlijkheidsstoornis te hebben, poeh he'.
ik kan me voorstellen dat, als je zo iets hoort, je er toch van ondersteboven bent.quote>


Willen eerst uitsluiten dat ik niet een persoonlijkheidsstoornis heb, kan net zo goed zijn dat er met mijn persoonlijkheid niks aan het handje is;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Richting Tina: ik had jou niet mogen bellen. Sorry en excuses.

Richting borrie: Ja het gras is groen aan de overkant. Soms is dat heel erg moeilijk.

Voor iedereen:

soms is het moeilijk om te zien wat je hebt. En daar je geluk uit te halen. Toch is dit "gelukkig zijn"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Albertina.

Sterkte Blondie, klinkt allemaal heftig. Ik loop zelf ook al lang bij de psy. Helaas onderzoek na onderzoek gehad. Nu is er sinds ongeveer een jaartje geleden uitgekomen dat ik manisch depressief ben. Moet nu vanaf vrijdag met een nieuw medicijn beginnen....pppff

Weer die bijwerkingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...