lady jane Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 die sippe sad-emoticon Madelief dat heb ik soms, dat er iets anders verschijnt in mijn slingers, die zal daar dan ook wel horen denk ik dan en bedenk er een reden bij:D aangepast inbmiddels fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Haha, nee hoor Bolletje. Je kan niet alles zien hè. Maar inderdaad een goede tip, als ik overmoedig word zal ik dat weer even terug lezen. Genoeg redenen om dan van de wijn te blijven. Straks lekker schoonmaken in huis en even het winkelcentrum over op zoek naar wat literatuur over drankmisbruik. Iets wat een beetje lijkt op dat boek van Marianne Wijne. Ben benieuwd of er wat tussen staat. Luchtig en toch leerzaam. Fijne dag allemaal. Ik kom door de dag heen vaak meekletsen en lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 MarQ super top van je, dat moet je zelfvertrouwen toch een duw omhoog geven. Ik heb goed geslapen. Nu vraag ik me onderhand af of het tussen de oren zit. Al vantevoren denken dat het gaan slapen een probleem gaat worden. Daar maar weer aan werken. Het voelt wel heel goed, zonder drank en pillen door het leven. Nu de sigaretten nog, maar daar ben ik huiverig voor en heb daar slechte ervaringen mee. Voor mezelf zou het niet nodig zijn, maar ik heb een puber en die wilt nu stoppen. En dat zou me veel waard zijn. Gister vroeg hij b.v. een sigaret aan mij. Oei :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Hoi Hannah, ja, de dag zal ik vast doorkomen. Ik wil ook gewoon de gedachten niet en ook in de supermarkt het drankpad niet door. Gaat wel goedkomen hoor, voel me nog steeds super gemotiveerd gelukkig. Misschien voor vanavond een spannend drankje halen...haha. O, ik heb ook nog crodino in huis trouwens, van mijn vorige (helaas) mislukte stoppogingen. Moet goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Icoontje past hier echt niet, want daar valt niet om te lachen brrrrrrrrrrr.... (zeg ik tegen mezelf). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 ik ga even actief worden. het is mooi weer. tot latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Irisje, als ik snel ben hebben we er nog zo'n zelfde hoofd erbij Leuk voor de andere frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Igor, fijne vakantie en zet 'm op, zonder drank valt er veel meer te beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Ach als niemand meer denkt dat ze dubbel zien...hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Originally posted by: JaapGoedemorgen,De zon piept al bijna weer naar binnen. Ik zal even koffie en thee maken.De asbakken zijn ook weer geleegd.Heerlijk dat ik geen bierflessen en wijnflessen naar de hal hoef te dragen.quote> hahah Jaap, inderdaad, vonden jullie dat ook zo erg, al die lege flessen overal, zelfs op mn nachtkastje, de stille getuigen van mijn eigen falen.. ik haatte het zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Originally posted by: MadeliefGoedemorgen Jopie en Snoepje!En all laterkomers ook natuurlijk!Jopie, werkse hoor!Snoepje, ik ga teruglezen.Het is niet de bedoeling dat je niet gehoord word hier!Mijn excuus hiervoor.Hopelijk gaat het vandaag iets beter met je? quote> helemaal mee eens Igor!grooooot gelijk, dus blijf ik vandaag fris op mijn negende dag zonder die verrekte alco... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Irisje, hahaha, ja dan denken dat je dubbel ziet en er geen bal meer van snappen. Lily, nou dan ben je daar ook mooi vanaf. Zet je een gezellig bloemetje op je nacht kastje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Originally posted by: irisjeGoedemorgen allemaal,Vandaag dag twee. Ik heb heerlijk geslapen en hoop dit positieve gevoel de hele dag vast te houden. Vandaag beetje in huis rommelen, straks eerst de kleine naar school brengen.Fijne dag allemaal.quote> Goed bezig Iris!!!! Hou vast meis, en doe jij met me mee, we nemen vandaag de eerste niet!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Nu ben ik echt weg. Een hele fijne dag allen en geniet van het zonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Thanks Lilly, nee, daar blijven we ver van weg. Doeg!!!! Knufff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Irisje, drie glazen per dag ......... wat voor glazen bedoel je eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Moghu Hannah en An, Ja An dat hoor je heel vaak, angst niet te kunnen slapen, heb dit zelf jaren geleden ook gehad. Slapen is een heel natuurlijk iets maar als je je gaat focussen om te moeten slapen dan lukt het niet. Ja en gaan liggen malen hé? En het is zo moeilijk om dat te stoppen. Nu heb ik daar gelukkig geen last meer van, ik ga gewoon liggen en concentreer me op mijn lichaam dan kan ik niet gaan liggen piekeren. Dat gaat op een gegeven moment zwaar aanvoelen, en hup, ik ben weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Bolletje, fijne dag. Ik ben ook ff weg, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Goedemorgen luitjes, Pffff heb dit keer letterlijk een gat in de dag geslapen... Zal het wel nodig hebben gehad dus. Ik neem snel een bak koffie en ga hier aan de slag. Tis weer heerlijk weer, zonnetje en weinig wind, dusw lekker in de tuin aan de slag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 morning frummels.... den Yvonne se....den bol ook se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Den niwi se, en natuurlijk ook den Druppel , den madelief se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 hey Superrekel:) Vonneke doe eens een beetje rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Den bol se en den bor se Ik rustig gaan doen Bol???? ik moet nog gaan beginnen dus, hihi.. Heb al een hele ochtend rustig gedaan... wordt dus hoogste tijd om los te gaan, anders is de dag al weer voorbij :Disgust; Hm, zelfs achteraf kun je die 'isgust' niet verwijderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 :)Ja, jammer he? ik vindum zo leuk, maar op deze manier staatie wel heel erg rommelig... nou , ik ga maar eens aan de slag, de ochtend is inmiddels al bijna voorbij... Luitjes.... laterrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 kom tot niks vandaag en dacht ik kom hier even kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden