Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 september 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Borrie dat is toch logisch dat als je je anders voordoet dan dat je je voelt je zwaar getriggerd wordt?

Het is toch normaal dat als je "speelt"dat je sterk bent terwijl je je niet zo voelt, je ontzettend moe wordt, je drukt een hele hoop andere gevoels weg, die er toch zijn? Je bent niet echt, en zou je daardoor waardeloos voelen.

Ikzelf denk dat, als je je zo laat zien zoals je je echt voelt, je naderhand veel prettiger voelt.

Is het moeilijk voor je om te laten zien dat je niet zo sterk bent? Angst voor de consequenties? En goeie moeder moet sterk zijn anders verliest ze haar kind helemaal?

Ik hoop niet dat ik je pijn doe met dit bericht, anders ga ik het weghalen hoor.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Borrie ik heb het gevoel dat het een machtstrijd is waarin jij het gevoel hebt, het onderspit te delven doordat je zo moet lopen zoals zij dat willen. Daardoor voel jij je misschien zo rot. Je mag niet zijn wie je bent. Toch zou ik misschien wel durven laten zien dat ik in ieder geval veel verdriet heb om wat er gebeurd. Heb jij dat wel eens gedaan? Gehuild? Je gevoel van machteloosheid laten zien?

Ik weet niet of ik me klem zou zuipen, ik heb het niet mee gemaakt maar probeer me zoveel mogelijk in te leven in jouw situatie. Ik zou me denk ik op z'n minst heel kwaad voelen omdat ik het gevoel zou hebben dat ik gemanipuleerd zou worden. Ik krijg een opdracht waar ik niet achter kan staan.

Heb je ze wel eens gezegd dat je je het gevoel hebt dat je je anders voor moet doen als dat je je voelt?

En heel belangrijk, wie is Borrie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk Borrie dat ik het meest kwaad zou zijn en wat me het meest pijn zou doen is, het gevoel dat men mij zou laten voelen dat ik als moeder gefaald heb. Dat ik geen goeie moeder zou zijn.

Ik heb het wel eens gehad met mijn dieren. Men zei mij dat ik m'n dieren veel te veel voerde en dat dat niet goed was. En nog meer dingen die ik zou moeten veranderen waardoor ik een betere baas zou zijn. Ik ging helemaal door het lint, echt waar. ik had ze wel het ziekenhuis in willen slaan. En dat zijn nog maar dieren. Hoe zou het zijn als ze dat gezegd zouden hebben tegen me als ik kinderen zou hebben.

Ik moet het op deze manier vergelijken Borrie omdat ik me dan iets kan voorstellen bij jouw gevoel.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is bolletje toch een fijn, lief en wijs mens...

Bor, je bent een kanjer, al voel je dat wel niet zo!!!!

Je bent het echt hoor, de weg is zo moeilijk, maar elke dag mag je keuzes maken, naar hoe jij je voelt.

Dave, goed bezig, verg niet teveel van jezelf, dag 8 is al zo mooi!!

Wijfie,... moeilijk hoor!!!

ga je ons vanavond vertellen dat je het bij die ene pup hebt weten te houden.

Dat zou tof zijn, blijven bij je besluit om ADB te blijven....

Ik ga weer vervennnnnnnn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo boodschapjes weer binnen!

Heerlijk even bij mijn dochter langs geweest, ik heb een prachtige sjaal van echte zijde, van een veel te duur merk van haar gehad!!! Te gek gewoon! :)

Zoiets zou ik voor mezelf nooit kopen, maar ze heeft het in Italië als souvenier voor me gekocht.

Borretje, je klinkt ondanks je trigger, die je hebt afgezegd, heel sterk! :heart:

Bolletje, ja jij bent een engel, echt waar! Voor jou een bos :present::present::present::present::present:

VM, waar zit je?? hihi!!

Fleur, ook ondergedoken??

Zo nu even wat rommelen in huis.

Tot later lieve Frummers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Heerlijk weer, dakje eraf, muziek aan...

zal wel een van de laatste keren zijn geweest,

rijden met dak eraf.

http://youtu.be/nVOuqnJFPvQ

Gewoon chill /zijn....

Wow lekker nummer.

Lekker getraind met maatje en gaat goed.

Nu behoorlijke "trek", maar dat zal me jeuken,

laat zitten, geen energie meer in steken.

Vanavond wat makkelijks eten, zien wel.

Gaan jullie nog iets leuks doen op de vrijdagavond?

Morgen hoop ik nog mooi weer, lekker niks doen!

Vanavond lange afstand bankhangen verbeteren.

Jullie nog iets speciaals eten?

De groeten

ToineB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag allemaal...storm even binnen

ik heb nog niet terug gelezen.

vannacht vond 1 of andere gek het leuk om de hele tijd aan de bel te trekken dus vanaf 3 uur niet meer geslapen.

ik ben net wakker van een tukkie tussen door.

ook is mijn zoon helemaal in de stress want er zit een smeervlek op z'n witte adidas jas.

heeft iemand een tip hoe ik dat eruit kan krijgen ik heb namelijk geen flauw idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, ja he? En ze weet mijn smaak, maar dit vond ik veel te gek!!

Maar ze is ook echt een kanjer, ze had me niets hoeven geven, ik ben toch wel dol op haar!

Toine!! Haha! Dus we hebben samen met de kap eraf gereden vandaag!

Heerlijk was het! Ik heb zo'n 65 km gereden, naar mn dochter en gelijk boodschappen gedaan.

Maar ik ben er gek op om open te rijden, maar het moet wel boven de 18 graden zijn.

Ga jij je record bankhangen maar verbeteren, hi hi!

Wat voor makkelijks ga je eten dan?

Hier word het puur Hollandse kost, rijk gevulde salade met gemarineerde speklapjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor :present::heart:

Toine, geniet er maar van het zal niet veel meer voorkomen denk ik dit jaar.

vanavond lekker radio 2 luisteren van 20.00 tot 23.00 ( platenpaleis heet dat), ze draaien dan allemaal 80/90-jarig muziek heerlijk

verders straks pannenkoeken bakken voor de heren ( op verzoek)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Madelief,

Nou hele week gezond gedaan en getraind,

dus denk, mohh weet wel zeker, dat ik wat

ga frituren, lekker makkelijk en lekker!

Alleen moet ik dan weer niet teveel eten hmm.

Gemarineerde speklapjes ohohoho lekkerrrr.

Waar ik me nu al op kan verheugen is volgende

week, andijviestampot met spekjes, worst enz,

lekkerste wat er is.

Wat voor een auto rijd je?

Groet

Toine

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie! Hoe laat zijn je pannenkoeken klaar?? Kom ik gauw bij jou eten!!! :D

En over die smeervlek, ik mag geen merken noemen hier, maar een emmer lauw water met een paar schepjes van ...ish mengen en ook op de vlek een beetje invrwijven, een poosje laten trekken en dan in de wasmachine

Is ie weer als nieuw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...