albertina Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Ik ben er ook van tussen, naar het werk. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Werkse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Originally posted by: igorwerk ze voor diegene die zo de deur uitmoeten.en madelief je hebt toch een hele goede reden om een hond aan te schaffen? als je man niet steeds rekening met je wil/moet houden dan moet hij je maar een hondje kado doen quote> Igor, je hebt gelijk hoor!Het word dan wel een ook een buitenhond en s'nachts binnen.Ook weet ik al welke hond ik wil, een zeer bijzonder ras, er zijn maar 4 erkende fokkers in NL.Het is de Slovensky Kuvasz, een fijne hond om te trainen en komt van oorsprong uit de kaukassus. Die kan zeer goed buiten zijn en is zeer lief voor kinderen.Binnenkort ga ik de mensen bezoeken en dan moet manlief mee, kijken wat hij er van vind.Het worden grote honden.Maar ik heb ruimte genoeg hier, dus moet goed komen.Ze kosten alleen wel een paar centjes.Als je naar Google gaat en je typt dit in en dan naar afbeeldingen, kun je er een boel zien, ze zijn ook nog mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Ik zal even extra heet douchen. Een mooie dag, zeker als ik nu zo naar buiten kijk, beter herfstweer bestaat niet. Jammer dat niet alles al geel en rood is, hoewel de bomen voor mijn huis beginnen al te verkleuren. Dagpact Jaap Iris Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Goedemorgen Borretje, WAt is die trigger als ik vragen mag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jap Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Originally posted by: borretjeDagpact;JaapIrisBorJapIk sluit maar gewoon aan in de rij.Vanmiddag kom ik m"n trigger nr 1 tegen namelijk:angry:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Dagpact Jaap Iris Borquote> igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Even van mijn kleine schat tandjes poetsen, gezichtje wassen en klaarmaken voor school. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Dagpact; Jaap Iris Bor Jap igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jap Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Goedemorgen allen! Het gaat hier goed sinds 2 augustus geen alcohol. Deze week veel stres i.v.m. verkoop huis en ex niet te bereiken. Daar om sluit ik me bij het Dagpact aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier zonnetje schijnt..het is lekker fris. Ik heb een leuke dag voor de deur, ga lekker masseren, winkelen , leren, etc... Wens aan iedereen een hele fijne dag. Ik doe ook mee aan de dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Goeiemorgen mensen:rose: even bijlezen en dan weer op naar de volleytraining. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Zo ik ben even badderen! Tot later! Iedereen succes met het pact!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Ik ga even mijn schatje naar school brengen. Hoi Borretje, succes vanmiddag. Komt vast goed. Even komen buurten hier als dat gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Dagpact; Jaap Iris Bor Jap igor Susana Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 ik ga even actief worden en daarna van het zonnetje genieten. fijne dag allemaal latersssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 moguh,.. ahhhh lekkerrrrr Yvonne! zalig zo opstaan! heeej Shahire, Niets, Albertina en Madelief! dag 10 voor lil breekt aan! en het gaat goed, ben zo vol energie en vrolijk,... heb gisteren mijn keuken gewit! ik voe me toch wel erg fris en fit zonder die rottige alco fijne dag allemaal, en wie doet er met me mee,...? vandaag neem ik de eerste niet Liefs Lil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 ohhh ook goedemorgen Bor en Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 ook goedemorgen, toine, jaap, iris, jap en susana,... heb ik nu iedereen gehad,..? sorry alvast ben nog wat slaperig, ghehehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 heej Iris, je gaat lekker hé!?? wat is het toch goed opstaan zonder kater he,.. pffff een zalige beloning voor ons niet drinken... je zou eigenlijk verslaaf moeten raken aan dát gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Originally posted by: jap Originally posted by: borretjeDagpact;JaapIrisBorJapLillyIk sluit maar gewoon aan in de rij.Vanmiddag kom ik m"n trigger nr 1 tegen namelijk:angry:quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 wat is je trigger Jap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 oh jee, een eerdere versie van de dagpact gepakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 goeie morge zonder zorge !!! zo als gewoonlijk een gebroken nacht rust gehad..........wakker-slapen-wakker-slapen...... maar sla me dr wel doorheen, nu eest koffie iedereen een fijne dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 of was het nou borretje die een trigger had, hm HELP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden