Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Nog behoefte aan een dagpact? Ik wel Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Wil me er graag bij aansluiten Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Hi mijn toetsenbord is dronken. Als ik een dubbele punt wil plaatsen krijg ik ±. En zo vergaat het ook met andere tekens. Even puzzelen welk verkeerd knopje ik weer ingedrukt heb:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Aan de crodino vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Gelukkig is het je toetsenbord..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 @ Jane, Van harte gefeliciteerd met dochter. Anna en Soothe. Geef haar een van de grote onbekende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 En... allen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Breek even in Een hele Goedemorgen allemaal het is heel erg,maar ben net pas wakker :$ wat slaap ik veel! ' Zo te zien schijnt hier de zon , ik ga alvast de ramen en deuren openzetten, (als voorbereiding van mijn poetsen) , was ophangen, koffie zetten, en....... dan kom ik eerst gezellig ff bijlezen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Het krijgt een andere toon.. Het gaat niet over al dan niet welkom zijn. Soms is iets gewoon irritant voor een ander. Niemand hoeft daar rekening mee te houden maar de ander hoeft er ook niet persé op te teren door niets te zeggen. Soms vind ik iedereen irritant hier. Ligt dat dan volledig aan mij of aan hoe ik me voel? Waarschijnlijk...mijn waarheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Doet pijn dit. Ik ben weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Waarom zou het je pijn moeten doen irisje? Ik bedoel er niets lelijk mee...ik bedoel ook niet dat jij er iets anders van maakt.. Het verhaal krijgt automatisch een andere toon doordat andere mensen op andere woorden breien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ik ben in de war nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Goedendag Allemaal. Ondergetekende heeft vanochtend besloten voor algehele drooglegging te gaan (: Wat een gemier om te minderen.... Realiseerde me ineens dat ik dat al jaaaaren aan het doen ben , om vervolgens weer eens door te schieten met alle gevolgen van dien. Tijd om de "problemen" op andere wijze op te gaan lossen. Net na mijn aanmelden hier heeft iemand me dat al eens aangegeven: helemaal stoppen = meestal "makkelijker" ( weet niet meer wie). Hele fijne dag allemaaal. En Jane: gefeliciteerd nog ,en maak je geen illusie,s mijn dochter wordt aankomende week 21 en doet nog steeds of ze nog nooit van het woord huishouden gehoord heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ik ben daar niet zo een held in borretje Ik spuw het meestal gewoon uit. Maar beetje bij beetje leer ik...dominant trekje komt dan meestal naar boven bij mij. Het ikke weet het beter gevoel ofzoiets.. Ik kan uitermate irritant zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Irisje, ga je nu weg om wat ik zeg of is het iets anders dat je pijn doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Snoepje Gabs, je mag hier ook beginnen hoor. Vind geen energie de laatste zoveel tijd. Het is hier een stal...en zelfs dat is een understatement. Poetsen is in het begin goed als afleiding. Later wordt het gewoon terug één van die boring jobs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Fleur niet van aantrekken waarom of waarvoor ze weg is gegaan. Iets heeft haar gekwetst, ik weet ook niet wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ben er weer mee weg..zal mijn kont eens opheffen en ook iets doen in huis. Ik begrijp het nog steeds niet hoor...normaal heb ik er niet zo een probleem mee maar momenteel vind ik het behoorlijk lastig. Ik heb toch geen kip geslacht ofzo? Dinah? Maak me ongerust om je...kom je nog eens binnenspringen? Aub? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ha hier is het ook een stal, ga eens even de bezem er doorheen halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=D2DPa1eGMpo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Heleen, leuk dat je me mn hoop ontneemt:D jij dan maar gefelciteerd met je stopbesluit mooi kado voor mijn dochter, ha ha en voor irisje, ook jarig?? dan alsnog van harte meis :light::light::light::light: en als het niet DE dag is, maar alleen je feestje, dan hangen de slingers vast/nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Mooi Fleur, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Jane had mijn p.b.-tje al gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 @Jopie een mooie start van deze zaterdag tatum: beginnen met lief zijn voor een ander, gewoon, voor die ander. word je gelukkiger van dan van wachten tot en of ze lief zijn voor jou, mijn ervaring tenminste. wat een pracht tekst, wist ik natuurlijk wel, maar het geeft me vandaag een heel fijn begin van deze dag! Zo waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 ben dochter aanmoedigen ook volleyverslaafd:D gabs:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden