Dune Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 en zo is de rust weergekeerd lieve mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Spikie, dit is een ontzettend rotte tijd voor je meis maar mijn eigen ervaring is toch dat ik, nu mijn manneke niet meer leeft, ik ontzettend veel meer bewegingsvrijheid heb. Nu woonden we niet bij elkaar hoor en dat maakt het toch wel wat makkelijker dan wanneer je een tijd, alles gedeeld hebt, maar ik hoop dat je je dadelijk ook echt vrij gaat voelen als deze periode voorbij is. Mag ik er dan toch ff doorheen denderen lieve kanjers. MIJN NAAIMACHIEN NAAIT PERFECT. Goh zeg er zit van alles op, kan er zelfs mee boorduren en zigzaggen zonder dat je er iets van ziet. Mensen wat ben ik blij zeg. Wat is ie mooi. Heb altijd van die oude machientjes gekocht, weet je wel die hele zware? (Eigenlijk de besten) maar zo'n duur machine als wat ik nu heb, heb ik nog nooit gehad. wilde dit toch graag ff delen met jullie want ik ben er erg gelukkig mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Tatum ik vraag het ook maar een keertje, heb je nu gedronken? Meestal als mensen gedronken hebben en dan op het forum komen, zijn de zinnen die ze schrijven erg kort en weinig zeggend, en vaak voelen deze mensen zich aangevallen, en is het contact moeilijk met de andere forumleden. Ik voel dat bij jou nu ook zo maar ik kan het verkeerd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 een hartje onder de riem voor iedereen die een moeilijke dag heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: wijfieVandaag dus die Sarah gezien, nou sorry, maar het mens ziet er niet uit, daar wil ik echt niet op gaan lijken, hihi...quote> Wijfie het is ook heel dom van je om op je 50e in de spiegel te kijken. Weet je dat je na je 50 nooit meer moet doen? De meeste vrouwen krijgen ook op hun 50e een rolberoerte, gepaard gaande met een levensgrote hartverzakking.Ik heb dat toen ook gedaan, en heb er allemaal kwaaltjes aan over gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 en een spciaal onder de riem voor Spike en voor Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 bij 50+ kan je ook incontinent worden,.. heb ik gehoord... brrrr maar je bent zo jong als je je voelt toch???!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Sommige ook al een rollater, gehoorapparaat en noem maar op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik heb na mijn 50e last gekregen van één trillend oog. Heb toen een keer naar een jonge kerel gekeken, die vervolgens maakte dat ie uit de voeten kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 jakkie jopie, zie jij er zo uit tegenwoordig??? heb je nu ook al een kunstgebit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 jopie misschien moet je maar net als wil een kuiltje in je kin laten maken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 de vakantie bevalt prima jopie. niets moeten van mij mag die nog wel 6 weken duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Haha, schoonheid komt met de jaren en zo is het maar net. Ik ben al bijna 55 en al zeg ik het zelf, alles zit er nog op en aan. Een vetrolletje hier en daar maar dat mag de pret niet drukken. Nog steeds maatje 38, soms 40 Nog geen gebitje, geen siliconen alleen het haar een kleurtje en oh ja, een leesbrilltje. Dat leesbrilletje draait nu overigens mee in de wasmachine, meegenomen met het bed verschonen. Ach, er zijn ergere dingen in het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 tina heb je hem straks weer lekker schoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 nee jopie, maar af en toe moet je een beetje dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: spikeheerlijk die donder in de luchtwist niet dat ik zoveel zeggingskracht hadquote> Hier schijnt de zon;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 zo en nu ga ik aan de poets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Lieve, lieve, ontzettend lieve Bol, ik zal je geen leugenaar maken. Ja ik heb gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Wijffie, proficiat, 50 jaar, het echte leven gaat beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Aloha allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 MUPS!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Hoi Mups, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 zit mij in het zonnetje te vervelen, iemand nog iets leuks te vertellen? kasdhskgash;g;alksgdjkjfkdslsjllk toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Bij Spike schijnt ze even achter de wolken ? .........( de rest van de zin ken je vast) Dender er wel een beetje in misschien maar heb behoefte aan het geven van een positieve bijdrage. Ik ken jullie nog niet goed maar de sfeer is duidelijk. Wel prachtig dat je hier ook ( een beetje in het redelijke ) boos mag doen! Groetjes van Heleen, die het lastig heeft. Niet met jullie maar met de trek. Pfffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Maar je was toch net zo blij dat je wat tijd voor jezelf had Tatum? Zo eventjes zonder dochter...hoe komt het dan dat je drinken gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden