Spring naar bijdragen

Zondag 18 september 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spikie, dit is een ontzettend rotte tijd voor je meis maar mijn eigen ervaring is toch dat ik, nu mijn manneke niet meer leeft, ik ontzettend veel meer bewegingsvrijheid heb. Nu woonden we niet bij elkaar hoor en dat maakt het toch wel wat makkelijker dan wanneer je een tijd, alles gedeeld hebt, maar ik hoop dat je je dadelijk ook echt vrij gaat voelen als deze periode voorbij is.:present:

Mag ik er dan toch ff doorheen denderen lieve kanjers. MIJN NAAIMACHIEN NAAIT PERFECT.

Goh zeg er zit van alles op, kan er zelfs mee boorduren en zigzaggen zonder dat je er iets van ziet. Mensen wat ben ik blij zeg. Wat is ie mooi. Heb altijd van die oude machientjes gekocht, weet je wel die hele zware? (Eigenlijk de besten) maar zo'n duur machine als wat ik nu heb, heb ik nog nooit gehad.

wilde dit toch graag ff delen met jullie want ik ben er erg gelukkig mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum ik vraag het ook maar een keertje, heb je nu gedronken? Meestal als mensen gedronken hebben en dan op het forum komen, zijn de zinnen die ze schrijven erg kort en weinig zeggend, en vaak voelen deze mensen zich aangevallen, en is het contact moeilijk met de andere forumleden. Ik voel dat bij jou nu ook zo maar ik kan het verkeerd hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie

Vandaag dus die Sarah gezien, nou sorry, maar het mens ziet er niet uit, daar wil ik echt niet op gaan lijken, hihi...quote>


Wijfie het is ook heel dom van je om op je 50e in de spiegel te kijken. Weet je dat je na je 50 nooit meer moet doen? De meeste vrouwen krijgen ook op hun 50e een rolberoerte, gepaard gaande met een levensgrote hartverzakking.
Ik heb dat toen ook gedaan, en heb er allemaal kwaaltjes aan over gehouden.:(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha,

schoonheid komt met de jaren

en zo is het maar net.

Ik ben al bijna 55 en al zeg ik het zelf,

alles zit er nog op en aan.

Een vetrolletje hier en daar

maar dat mag de pret niet drukken.

Nog steeds maatje 38,

soms 40

Nog geen gebitje, geen siliconen

alleen het haar een kleurtje en oh ja,

een leesbrilltje.

Dat leesbrilletje draait nu overigens mee

in de wasmachine, meegenomen met het bed verschonen.

Ach, er zijn ergere dingen in het leven.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Spike schijnt ze even achter de wolken ? .........( de rest van de zin ken je vast)

Dender er wel een beetje in misschien maar heb behoefte aan het geven van een positieve bijdrage.

Ik ken jullie nog niet goed maar de sfeer is duidelijk.

Wel prachtig dat je hier ook ( een beetje in het redelijke ) boos mag doen!

Groetjes van Heleen, die het lastig heeft.

Niet met jullie maar met de trek.

Pfffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...