Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: spikelieve mensenja kiezen voor mezelfipv leunen op iemand (herkenbaar Niets)die me niet steuntniet steunend leunen...zat al erg in isolementmoet nu dapper doen en er op uit gaannieuwe dingen, nieuwe mensen, nieuwe kansenliefde doet pijn, vaakquote> Zo mee eens Spike. Nu is het even moeilijk helemaal alleen. Maar jezelf weer waarderen en aardig gaan vinden. Leuke dingen voor jezelf gaan doen etc. Ik ben er zo van opgeknapt. Gun dat jou ook van harte.Bij mij was mijn omgeving wel steunend hoor, maar dan werkt het nog niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Hoi Hoi allemaal ik meld me weer even heb met een half oog beetje terug gelezen maar door concentratie gebrek lukt t me niet om goed te volgen wil even zeggen dat alles onder controle is en hed geloof ik gister al verteld dat ik mezelf een beloningje heb gegeven voor t niet drinken. deze week op vrijdag de bruiloft van mn broertje en dat is wel een goeie test voor me om niet te zwichten voor een glas bier !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik begrijp jullie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: jopie Originally posted by: Tatum* Originally posted by: TatumSpike, ik heb jou een vraag gesteld. Zou je die willen beantwoorden?quote> Originally posted by: Tatum*moahh.....onbeheerst quote> Is niet nodig, dit..Ik vind het woord woordlui ook nogal beledigend btw..positief klankje heeft het in ieder geval niet.Verder ben ik een bemoeial Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Nog een aantal tranentrekkers En als oppepper voor de dames: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Dank je lieve Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Hoi MarQ, Die bruiloft moet lukken kerel. Blijf naar de voordelen kijken, en zoiets nuchter doorstaan doet je sterker terugkomen. Je kan het MarQ. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: spikevoor de fijngevoeligen onder ons:was ik maar muzikant(e)quote> Kan je de link weghalen aub :(Beetje gevoelig pour moi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Wie is een bemoeial? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Te laat.. Gaan we lekker janken. Kaatsbal ..en net nu ik vegen uit de pan wilde delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Jopie..woordje weghalen.. Niet duwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik log iut. Dit is geen leuke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik ben de bemoeial Tatum . Maar ik noemde me zelf zo omdat ik commentaar gaf op de posting van Jopie zo net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Stoute Jopie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: jopielekker een bemoeial blijven fleurniets mis meeen ja, voor mij wel nodig om te quotenik ben geband wegens mindere opmerkingenbor ookjij ookiemand die zijn teksten iedere keer weghaaltmaar hier wel in ieder geval mij behoorlijk raaktomdat ie zich richt op iemand die ook kwetsbaar isen daardoor door kan blijven gaan....sniegoe!!!!quote> Het is tweerichtingsverkeer soms, soms ook niet.Bannen is *blieb* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: spikewoordlui is een mooi woordniet dan?ik zie het als mensen die een huiskamer binnen komen denderenen geen oog hebben voor wat daar gaande isdie alles direct voor zichzelf opeisenquote> Ik vind het niet zo positief klinken..Dan ben ik zeker en vast woordlui . Maar ik geef er zo niet om. Ik ben graag woordlui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 @zeurzakken Poeh wat een gezanik op de zondagmiddag, trek een paar hardloop/wandelschoenen aan en loop de frustraties eruit i.p.v. elkaar hier af te fikken...... Hier wordt je ook niet vrolijk van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik ben het bemoeiallen van me zelf al moe.. Ik heb ook al geen zin meer om te stampen.. Janken heb ik me ook over gezet.. Wat zal ik nu doen?? Spike Love sucks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: dwegbert@zeurzakkenPoeh wat een gezanik op de zondagmiddag, trek een paar hardloop/wandelschoenen aan en loop de frustraties eruit i.p.v. elkaar hier af te fikken......Hier wordt je ook niet vrolijk van quote> Nou Alles wat je zegt ben je zelf wijsneus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 misschien mag dit niet...ff denken...vast niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Zo dames en heren, gaan we nu weer gezellig doen? Ik spring onder de douche en dan komt mijn zus me halen. Leuke middag voor de boeg dus. Houdt het allemaal droog en gezellig vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ben er ook eens mee weg. Nog wat opruimen..word een riskante dag voor me Spike, hou je sterk hé meis. Zulke dingen doen pijn maar je zet niet voor niets het blok erop. Twijfel niet teveel aan je keuze. Blijven hangen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Spike, ik heb geen ban aangevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Goedemiddag, Even lekker gelopen in het bos met tommy, 't was heerlijk. Zat na een stukje lopen op een heuveltje in het zonnetje met tommy, dat was zo een rustgevend moment. Als je op zo een manier mocht sterven, in zo een moment, zou je het op een vage manier helemaal ok vinden. Maar ja heb zo mijn rare en vaak ook heldere gedachtes. Zonnetje schijnt hier nu behoorlijk. PSV staat inmiddels voor op AJAX en vanmiddag de FC Hoe is het met jullie? Even in het zonnetje, kopje koffie enz. Groet en houd het rustig he Toineski:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden