bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Originally posted by: snoepjeik schrijf meestal zoals ik praaten let er gewoon niet opals je het maar begrijp:present:quote> Helemaal mee eens Poepie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Sekers Borrie, alleen heb ik twee verschillende matrassen, de een is hoger en korter dan de andere. Nu is net mijn d.a. maatje geweest om het oude bed op te halen en die gaat weer kijken of hij nog een nieuw matras heeft liggen van de goeie maat, dus ik slaap vannacht als een marmot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Net terug van een dag "hard" werken weer. Maar wel leuk! Nog drie dagen en deze klus zit erop. Op naar de volgende. Schilderen met dementerenden?? Zijl dat gaat zeilen?? Bollie vermomd als marmot in een hemelbed?? Fleur die mijne cola pikt!! (yvonne twee cola's dus he) Nu eerst weer eens wat bijlezen,zorgen voor eten en huiswerk helpen maken. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 @ Bolletje, Was een grapje hoor brave borst. Het gaat om de inhoud. Het hoeft ook niet weggehaald hoor. Het heeft wel wat. Vond het een beetje vreemd staan. En jij waardeert een grapje, vandaar. Alle mensen die mij een voorspoedige reis wensen, nog bedankt hoor. Ik ben er nog even. De hond even getoiletteerd. Gaat ook mee en moet netjes zijn, krijgt hij sjans van de tekkeltjes. Het er zijn vind ik leuk, maar dat gedoe ervoor, doet me in de stress schieten. Beetje labiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ik meld mij alvast af voor de dagpact. Heb al gegeten en vanavond ga ik sporten Dagpact 20-9. Joris - geen trek, geen gevaar, droog afgemeld Risma Bol. Jap Igor Bor lilly Jane Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Labiel! Theo Maassen noemt het emotioneel flexibel. Je zal er maar last van hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Rondje Vondelpark Joris, of het echte mannenwerk. Sportschool of zo? Zelf ben ik niet zo'n sporter. Zou wel beter zijn. Ik zak wat uit, en in. Daar is het beeldschoon en ga ik lekker wandelen. Dus toch een "sportman". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Spike, bericht in je postbus. Werkt het nu. Je kan maar 50 berichten ontvangen hoor. Dan effe legen. Dank Spike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Originally posted by: Hannah1(Zorg dat de lattenbodems daar wel heel blijven)quote> En een handdoek gebruiken hé? Zorg wel dat de spullen schoon blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Hoe is het vandaag geaan Spikie? Weer een beetje beter? En Hannah? Heb je je, ondanks geen zon, een beetje fijn gevoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Sorry Frummers even weinig puf om op het forum te komen. Nog steeds koorts. Iedereen in ieder geval veel liefs en hou het droog:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Aicha vervelend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Soothe, ga ook eens naar Sankt Goar am Rhein bij de Loreley! Enne Rüdesheim is ook mooi. Goh wat heb ik daar veel gevaren! Ben een schippersmeisje, vandaar. De Moselle en Der Rhein, daar ga ik altijd graag naar terug! Fijne reis!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 M'n laatste bericht. Dank Hannah en jij sterkte met de luchtwegen!! Goeie tip Hannah, anders ben ik m'n borg kwijt. Houd je bijeen hannah. Ik "spreek" je weer. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Heintje!!!!! En een handdoek gebruiken hé? Zorg wel dat de spullen schoon blijven. Neem ik ook mee. @ Madelief, ik schrijf alles op en zal zien. De tijd is beperkt. Die Jungfrau von der Lorelei, met haar mooie stem. Wellicht zie ik haar. Weg!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Soothe, fijne vakantieweek.....ik las het net...ergens Enjoy!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ja Spikie echt minderen is denk ik voor weinigen van ons weg gelegd, dat is zo verrekte moeilijk denk ik. Maar heel goed dat je de belofte maakt dat als het verkeerd gaat, je dit gaat melden. Ik wilde ook altijd minderen als het weer eens fout was gegaan maar ik denk dat ik dat twee dagen had vol gehouden, het lukt me nooit om zover te komen. Wil dat ook eigenlijk niet ik ervaar een leven zonder alc. als heel prettig, en vooral het trouw blijven aan mezelf doet me goed:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Goh Hannah dat lijkt me inderdaad vreselijk om niet genoeg lucht te krijgen en het gevoel te hebben dat je stikt. je staat doodsangsten uit. En wat me heel verschrikkelijk lijkt is, dat je dan ook nog eens alleen bent. Kun je op die momenten iemand bellen die dan gauw naar je toe kan komen? En misschien een hele rare vraag maar merk je het ook aan de hond als je zo'n aanval krijgt? Meestal worden dieren dan erg onrustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Spikie hoe is het nu verder gegaan met het vrijwilligerswerk? Ben je daar al wat wijzer mee geworden? Misschien heb je het al wel geschreven maar dan heb ik het niet gelezen. En wat doe je zoal de hele dag, buiten het poetsen en zo? Ben je de hele dag binnen of ga je wel eens ergens naar toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Spikie mag ik je wat vragen over de verlies van je vriend of heb je dat liever niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Frumpjes, fijne avond....sterkte voor degene die het nodig hebben en dat zijn er heel wat en natuurlijk niet alleen hier hebben we het moeilijk..... genoeg mensen die thuis nu bezig zijn de strijd met dit of dat aan te gaan met of zonder alcohol......that's life...de strijd met iets aangaan, wat dan ook maar soms een ongelooflijke moeilijke strijd die alcohol aangaat waarom is het in vredesnaam ooit ontdekt?? wie heeft het bedacht??.... tja, diegene is er misschien zelf al aan bezweken.... nou ja, het is niet anders, de tijd kan niet terug gedraaid worden * alles wat ik NU doe......brengt me naar de toekomst toe* hetzij met...hetzij zonder alcohol ikzelf blijf vechten om het zonder alcohol te doen ik moet...voor mezelf...voor mijn kinderen...gewoon beter voor Sha. Genoeg ge*blieb* en verder doorgaan waar ik gebleven was maar nog even: ieder een onder de riem steken...neem em mee!! En voor mijn speciale lieve maatje Snoep een paar extra :heart: (gewoon omdat ik daar zin in heb, niets meer en niets minder!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Was je er bij toen het gebeurde Spikie? En heb je daarna het verdriet met anderen kunnen delen? Toen mijn manneke net was overleden 25-12-2010 heb ik hier een draadje gestart waarin ik mijn verdriet deelde. Ik heb opgeschreven wat ik voelde. Zal ik eens kijken voor je of ik het nog kan vinden en dan naar boven halen voor je? of is dat nog te moeilijk? En hoe lang is het geleden dat je je diertje bent verloren? Want het zijn toch allemaal heel pijnlijke dingen, zeker als je dat verdriet lange tijd bij je draagt. met drank kun je het wel een tijdje wegdrukken maar als er iedere keer weer een hoop bij komt ga je je toch afzonderen omdat je dan toch erg onstabiel bent. Dat is een normale reactie op veel dingen vast houden. Je wordt dan zo kwetsbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ja Spikie verliezen hoort bij het leven, maar ook de daar bij behorende gevoelens. Zeker verdriet en kwaadheid. Maar waar ben je daarmee naar toe gegaan. Met jouw verdriet. Ik kan me zo voorstellen dat als ik een vriend zou hebben waar ik een tijd alles voor gedaan heb omdat hij ziek werd, en hij toch ineens van je weg gaat, en dan notabene trouwt met iemand anders, dat dat ontzettend veel pijn doet. Ik zou me ontzettend kwaad voelen, maar ik denk dat ik mezelf ook zou afvragen, wat heb ik dan verkeerd gedaan. Ik zou me machteloos voelen omdat ik met die kwaadheid en het verdriet nergens naar toe kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Spikie:heart: bedankt voor je openheid lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Lieve Spike, Heel heftig dit!!! Het niet naar buiten durven herken ik. Nog steeds. Het duurt soms uren voor ik echt om boodschappen ga... Steeds uitstellen en angstig zijn. Ik hoop zo dat het voor jou ook stapje voor stapje beter zal gaan!! Een dikke knuffel van me!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden