Spring naar bijdragen

Woensdag 21 september 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

een pammetje??? en dan lekker duf die rechtzaak uitzitten en alles langs je heen laten gaan.

hophop een schop onder je achterste. kijk eens in de spiegel hoe knap dat je er nuchter uitziet. en hoe langer je stopt hoe beter je eruit gaat zien ( nou ja het zal wel een keer stoppen hoor) en je kunt ons straks alles nog helder vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Borrie probeer ff op de bank te gaan liggen meis, misschien kun je je een heel klein beetje ontspannen.

Toine ik kan alleen maar zeggen, jammer.

Maar ik voelde gisteren wel, dat niemand je van dat besluit zou kunnen afbrengen, je had het nu eenmaal in je hoofd en het gebeurde ook. Je zou je onderschrift eens moeten veranderen joh.

Ik heb wel eens gezegd tegen je dat ik het gevoel heb dat je de jofele jongen uit wil hangen.

ik bedoelde daarmee te zeggen dat je bij mij over komt als iemand die over z'n eigen gevoelens heen loopt. Het zaakje niet al te serieus neemt en vooral niet te diep op jouw problemen in wil gaan. Ach het is allemaal niet zo erg, terwijl als je zo vecht tegen de alc. je wel degelijk die gevoelens serieus moet nemen, zeker ook het gevoel van eenzaamheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bor,

wat ik dacht, ja het was meer een uitdaging.

wilde me bewijzen op een rare manier.

dat je er niets wijzer van wordt is duidelijk.

was wel gezellig.....

maar ben er wel weer voor lange tijd

klaar mee!

voel me als een vaatdoek en mijn ogen

vallen zo uit mijn hoofd, kling...

moeten ook niet teveel denken

actie en reactie en niet zuren dan.

neem nog een molletje;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders wilje met ons mee doen met het dagpact? Zal ik je er bij zetten?

Toine dat is de rede waarom ik ben gaan drinken. Angst voor mijn gevoelens dus vluchten in de alc.

Ik ben jarenlang gevlucht in de alc. en vervreemde helemaal van mijn gevoelens. Wie was Bol?

Toch is de enigste manier om je gevoelens opnieuw te beleven is om voorzichtig te gaan kijken naar, wat voel ik, en dit bespreekbaar maken hier op het forum, zo heb ik het tenminste gedaan.

En weet je, mensen willen nou eenmaal graag contact hebben met iemand waarvan ze zien dat ie eerlijk is en niet onder invloed. Mensen kregen een afkeer van me, wisten niet wat ze aan me hadden. Het gevolg, diep en diep eenzaam.

Dat is er gelukkig niet meer maar daar heb ik hard voor moeten werken. M'n gevoelens leren kennen. Was moeilijk hoor maar niet onmogelijk.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: toine
moet wat meer mijzelf accepteren.
zit mijzelf vaak in de weg.
toinequote>


Ja jezelf accepteren zou het beste zijn maar stel je je eisen naar jezelf niet te hoog? Misschien moet je proberen gewoon maar eens tevreden zijn met jezelf.
Ik ben van nature een perfectionist, zeker met schilderen. Alles moet tot in de puntjes kloppen.
Ik heb mezelf aangeleerd dat ik alleen weet dat er een fout in mijn schilderijen zit, een ander ziet dat niet. Maar voor mij was heel belangrijk dat ik leerde om de fouten die ik maak te accepteren. Dat ik maar gewoon een mens ben die fouten maakt. Dat is een hele strijd geweest met mezelf want ik was al zo lang gewend om te hoge eisen aan mezelf te stellen.
Maar nu is het anders, en ik leef een heel stuk rustiger.
Alle alci's zijn gevoelsmensen daarom drinken we.


Anders :sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit steeds aan lieve Borrie te denken, ik zit me een ongeluk te duimen!!!

Toine, jij hebt BEWEZEN aan jezelf dat je het kan!

Niet mieperen over de dag van gisteren dat helpt je nu niet verder.

Het is nu eenmaal zo gelopen, vandaag heb je weer de keuze jezelf te herpakken, ennuh, nobody is perfect! Waarom streef toineman dat dan ook na!!!

Kom op man. Kijk naar wat je bereikt hebt, over perfectionisten gesproken!

Even een :heart: onder de riem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee kerel sorrie, dit moet je ff uitzitten. Waar je misschien wel happy van wordt is het feit dat je weet dat het drinken (voorlopig) uit den boze is. Dat je er weer voor gaat, maar dat helpt nu ook niet, je zit met een kater, misschien dat je je morgen weer wat beter voelt:)

Jij was toch een minderaar hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...