Spring naar bijdragen

Woensdag 21 september 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

Jazeker Lill. Maar er moet wel één matras komen want zo op die gleuf slapen is helemaal niets.

Maar wat las ik? Ik kon mén ogen niet geloven. Je hebt besloten om vandaag niet te drinken?

Wat ontzettend knap van je meis, dat doet me goed om te lezen.

Heel knap hoor. Ja je moet nu doorzetten anders krijg je die rottrek weer iedere dag en moet je daar weer van genezen. Nee m'n petje af voor je. Dat zijn onze kanjers.

Heb je nu ook een wat rustiger gevoel nu je besloten hebt om niet te drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Borrie, en het vervelende is dat ze inderdaad daar op blijven hameren en niet weten dat je nu al een tijd droog staat. Ik denk dat je best mag zeggen dat je moeite hebt dat ze zich vast houden aan het verleden en voorbij gaan aan het nu waarin jij niet gedronken hebt.

ja dan kunnen ze wel weer zeggen ja maar....... maar ze zouden de berichtjes van het forum eens moeten lezen.

Ach ja dat wordt toch niet gedaan, ze hebben het te druk.

Bah, met zulk soort dingen had ik gewild dat Jos nog zou leven. Die heeft zo vaak met dit bijltje gehakt en wist precies hoe je dat moest aanpakken.

Maar jij hebt geen psych. hé die jou begeleid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar alle gekheid op een stokje, ik ga ervoor!!!

Echt

Echt

Echt

Voornamelijk door jullie reacties hier!

en door teruglezen...

en ik kan mijn kids niet teleurstellen die heel voorzichtig gaan geloven dat mammie ADB is, al ben ik daar zelf veel minder zeker van,.. maar dat hoef ik ze niet te vertellen!!!

dat gooi ik er hier wel uit, hihih

Ze zijn zo trotst op me dat ik zelfs cadeautjes kreeg.... zo lief, dan kan ik het toch echt niet maken om het op een zuipen te zetten

het dient geen enkel doel

helemaal niets

en even denken aan morgen... hoe zou ik me voelen????

nee heb ineens veel minder trek!

thanx lieverdjes!

en deze is voor Borrie :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lill. het zou inderdaad zo sneu zijn voor de kinderen als je toch zou gaan drinken. Ik stel me dat voor hé, ze geven je een kado omdat ze eigenlijk gelukkig zijn geen onechte moeder meer te hebben door de drank, en dan zou je weer gaan drinken. Dan gaan kinderen je wantrouwen, en het is voor kinderen zo belangrijk dat ze van hun ouders op aan kunnen, anders worden de kinderen erg onstabiel, en dat is slecht voor ze. De basis van een kind ligt toch thuis bij de ouders.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk lieve Borrie dat ik in jou geval zou proberen om heel zelfverzekerd over te komen. Een vrouw die weet wat ze wil en zich niet laat om *. Iemand die weet waar ze staat in het leven, en niet meer in paniek raakt als men uitspraken doet.

Ik denk dat dat heel belangrijk is, dat ze dat daar gaan zien. Een sterke zelfverzekerde vrouw.

Maar ja dat moet je maar kunnen hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Borrie ze komen aan je kind en dan gaat er een soort mechanisme werken bij een ouder. Dat is inderdaad zo intens sterk. Mijn moeder zei wel eens, ik zou me kapot vechten voor mijn kinderen en zoiets zal er bij jou ook gebeuren. En dat gevoel zou je ook moeten kunnen hebben als je trek krijgt, of van te voren als je die bespreking hebt. Want dat is een belangrijk gevoel dat je nodig hebt om te laten zien dat je een krachtige vrouw bent. Dat zal misschien nu nog niet lukken maar als je je concentreerd op het gevoel van zekerheid, komt dat van zelf.

Je zou iedere dag eens even moeten gaan liggen op de bank en jezelf voorstellen hou jij eruit zou zien als je zelfverzekerd zou zijn. Als je dat vaak doet, heb je kans dat je die uitstraling in het eggie gaat overnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummers,

Borrie, ikke ook heel erg hard duimen hoor(ik moet nog wel teruglezen, maar kom, mijn duimen heb je ) ;)

Ik ben op kleine motortrip met de vriendin voor een dag of drie. Geen zon, veel wind, maar heerlijk rijden. En vooral droog rijden :D

Me like ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Borrie dat gaat lukken. Net zo goed als je je concentreerd op neg. gevoelens, kun je die gevoelens omdraaien naar het positieve. Heb je weleens gezien dat mensen onder hypnose een citroen eten? Als de suggestie gemaakt wordt dat het een sinasappel is, proeven de mensen een sinasappel:)

Zo kun je zelf ook met gevoelens (spelen). Dat gaat niet van de ene op de andere dag hoor, dat moet een soort levenswijze worden. Zodra je een neg. gevoel hebt, en dat weg drukt slaat dat zich op in je lichaam en komt er na verloop van tijd uit d.m.v. een depressie.

Zo is het ook met pos. gevoelens. Je gaat je beter voelen naarmate je je concentreerd op die gevoelens.

als je s'ochtends voor je opstaat probeerd te concentreren, en je doet dat een half uurtje of zo, sta je anders op. Ik heb dit vroeger ook wel eens gedaan. Maar dan moeten eerst alle neg. gevoelens verwerkt worden.

Maar je kunt alvast gaan oefenen. Ook overdags als je op de bank gaat liggen en je eerst ontspant., en dan je voorstelt dat je een evenwichtig sterk persoon bent.:rose:

Maar eerst vanmiddag maar eens door komen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lill ik heb altijd graag in het klooster willen zijn ;):)

Borrie maar als je vecht tegen die trek en kwaad bent op de drank, vecht je tegen iets dat buiten jezelf staat, maar die trek zit in jezelf meis. En vechten tegen jezelf verlies je bijna altijd.

Dan zou het inderdaad veel beter zijn als je die trek toestaat hoe beangstigend dat idee ook is.

Vechten kost n.l. zo ontzettend veel energie, en die rotgevoelens komen dan naar boven, en daarbij nog eens de angst dat je overspoeld word door neg. gevoelens en dan wil je gaan drinken om die gevoelens weer niet te voelen. Poeh, allemaal heel moeilijk.

maar eerst nu het gesprek van vanmiddag maar eens afwachten.

Dacht net, als je probeerd om vanmiddag daar naar toe te gaan zonder van alles in te vullen dan wordt je houding ook heel anders. Misschien niet zo vijandig meer als voorheen. En dan pas krijg je ook echt kontact met die mensen en kun je in gesprek gaan. maar lieverd ik ben geen hulpverlener hoor ik schrijf ook maar iets waarvan ik denk dat het je kan helpen.

Ik hoop alleen dat je straks terug komt met een hoop informatie waar je aan kan werken zonder te protesteren of verzet.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Bolletje; Er wordt ook geacht hoor, dat ik me gedeist hou.
Maar dat is wel waar wat je zegt.
Ik heb weleens gehad..
zegt die rechter zo: mevrouw dit was uw laatste waarschuwing om iemand uit te laten spreken, zo niet, wordt u vriendelijk verzocht de zittingzaal te verlaten.
Ik: Dacht het niet he?
Het gaat mij nog altijd aan wat hier gezegd wordt, het gaat nl ook over mij, dus ik blijf.
En toen stond er zomaar aan elke kant van me, zo"n knappert in uniform:Pquote>


Jemig Borrie,
alsof je een standje krijgt van de juf, omdat je een dropkring om je mondje hebt!!!

zijn wij hier volwassen of niet?
al met al zeeeeeeeeeeer frustrerend hoor brrr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
En toen stond er zomaar aan elke kant van me, zo"n knappert in uniform:Pquote>


Wat dacht je Borrie? Zal ik of zal ik niet:P MMMMMMMMMMMMMM nee ik doe het maar niet. Ja die gasten gooien je dan gewoon de zaal uit hoor en komen daarna niet nog eens naar jou huis om een slaapliedje te gaan zingen.;)

Lill een waarschuwing van Tactive? Had je het dan zo bont gemaakt?
En ff iets anders. Nu je besloten hebt om niet te gaan drinken, voel je je nu een stuk rustiger?
In ieder geval heel knap van je dat je een pil geslikt hebt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

snuffelde net even door wie is wie,.. om vele namen tegen te komen die het bij een paar postings laten afweten, de mensen die hier al lang komen kon ik niet vinden het stopt ergens in de tijdlijn... jammer eigenlijk wel, ken nu van de vertrouwde gezichtjes geen beeld erbij,, bijvoorbeeld of men stopt of minderd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ehm,,.. even op me in laten werken,,, rustiger... weet niet precies of dat het goede woord is... ik denk eerder,... dankbaar, omdat mijn uitglijder, want dat was het vast geworden, voorkomen is door het posten hier.

ik weet heel zeker dat als ik alleen had moeten dealen met het gevoel, ik geen 16 was geworden morgen :D

en morgen iig niet zo frisjes was geweesd als dat ik nu wel zal zijn

pfoehee, was wel kantje boord eerlijk gezegd.

een valkuil optima forma..

als je weet dat je gaat vallen, kan je beter vast gaan liggen,.. immers...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bovendien, ik deed het eerder 18 dagen,..dus dat is het minste wat erin moet zitten!!

elke dag opnieuw de keuze maken, al leun ik wel erg op Japie, ook niet fijn, maar dat zie ik later dan wel weer een keer. First things first!

ben toch al verslaafd aan de AD, dus een pilletje meer of minder... altijd beter dan een fles wijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...