BamBam Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Ha die Sha. Zie je, alles komt goe, uiteindelijk dan toch;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 sha zusje waar ben je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 hey vm ook al een zusje geworden van ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Oei, wat zijn er veel vrouwelijke profs vandaag.... Wel opletten! Eeerst maand dan pas dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Ach Snoepj:oe jong, gaat een blokje om en zoekt uwen hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Ha Bol, ik bedoelde Borretje. Heb het aangepast. Verder: als we hier al niet een beetje compassie voor elkaar kunnen hebben? Het dagelijkse leven is al zo keihard: 'je moet er maar tegen kunnen'. Nog steeds vind ik het grote nonsens. Als de illegale drugs eens zo gebruikt zouden worden als de alcohol, dan wordt er ineens heel anders gesproken. Klopt niet hoor. Maar goed, dat is mijn mening. Krom is het ook. Maakt allemaal niks uit, maar als ik het OOK nog eens niet mag zeggen. Ik ga afsluiten en lees jullie morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 An, jij mag ALLES zeggen. Oant moarn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Ik word gek, allemaal van die keurige vrouwen hier... Professoren??? AAARRRGGGHHHHHH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Albertjuuuuuuhhhhhhhh:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 riep je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Sorry, ik heb em door!! Schuine streep etc en je kunt zelfs op een blz drukken waar alle koppies opstaan Ik was er niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Bambam, laat me maar ff schoppen, by the way, ik ben een hele gewone doorsnee huisvrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Lieve An, AUW:D Hihi, schop jij maar lekker. Niet te hard graag. Doeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Originally posted by: BamBamAlbertjuuuuuuhhhhhhhh:devil:quote> JA:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Ik dacht al, hoor ik nu iets of niet? An, soms wil je gewoon even ongegeneerd nergens rekening meehouden. Ik herken het helemaal. Een beetje mopperen en om je heen schoppen kan soms best wel opluchten. Zolang het maar niet te vaak gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Avond frummers. Ik dacht ik vertel even dat ik nog steeds goed ga. Morgen etentje met vrienden, kwam er altijd smoor vandaan. Maar goed... Morgen niet, lekker eten en nuchter. Met behulp van mijn vriend Refu natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat ik moeite heb om zoiets gezellig te vinden zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Kee, hond mag ff in bad. Daarna voor de kachel. Ut stakkertje:( Actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Kijk dat zijn weer hele fijne berichten Denker. Daar wordt een mens weer vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Denker, recht zo die gaat zei mijn opa altijd. Goed man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Denker, dat niet zo gezellig vinden had ik in het begin ook. Ik moest wennen aan mn nieuwe rol. Mijn ervaring is dat ik alles eerst een x meegemaakt moest hebben. Nuchter uit eten, nuchter verjaardag vieren enzovoort. Ik ga wel veel vroeger naar huis, ik hou het gewoon niet meer zo lang vol. Eerder rolde ik vaak laat de kroeg uit, dat lukt me niet meer zo best. Dat laat niet en dat rollen ook niet.... Ik voel nu veel eerder mn moeheid en geef eraan toe. Dat is wel wennen geweest, voor mezelf en mn omgeving. Maar ik heb mn herstel op nummer 1 gezet want ik wil niet meer. Maar soms vond ik dat best es moeilijk. 'Ga je nou al naar huis"? 'Doe niet zo ongezellig' etc. Maar ja, dan maar ongezellig. Ik word nog veel ongezelliger als ik drink. Succes morgen en plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Dank jullie wel allemaal. Het voelt ook goed, maar soms... Al met al sta ik nu 4.5 maand droog en het begint te wennen. Geestelijk en lichamelijk ben ik sterker geworden dus het is toch de moeite waard. Ik ga voor een jaar, das mijn marathon. Nou ik ben bijna op de helft. Ik wil jullie allemaal sterkte wensen in eigen strijd, en Bor loop je het laatste stuk marathon met me mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Nu je het zegt Spike,... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Zo ik heb altijd graag een snor en baard willen hebben. ik twijfelde nog of ik dat hier kon schrijven maar ach toe maar nou is meteen de kogel door de keruk. Bol is man geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Denker, dat went vanzelf. Ik was laatst uit eten met een vriendin. Zij drinkt noot, heeft een vader die alcoholist is. We hebben een heel gesprek gehad over hoe zij haar jeugd heeft ervaren met een vader die zoveel (nog steeds) dronk. Zij begrijpt er helemaal niets van. Van mij begrijpt ze ook niet dat ik niet kan drinken, tenminste, dat ik het niet bij één kan laten op de langere termijn. Wel lastig soms om iemand te terffen die het ook in haar familie meemaakt. En dan van de andere kant. Ach, aan de andere kant, het houd mij ook weer scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden