Jaap Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Hai Denker, Dat soort feestjes blijft lastig he, zeker als het laat wordt en de drank begint te werken. Vroeger was ik altijd als laatste naar huis. Dat red ik niet meer, wil ik ook niet. Wat me trouwens opviel. Gister een straatfeest met alle buren is dat de alcoholmoraal bij 50 plussers toch losser is. Was iemands zoon ergens anders op een feest te dronken om naar huis te fietsen. Gaan ze hem met de auto halen. Zie dat ook bij mijn vader en zijn vrienden. In mijn vriendenkring is drinken en rijden echt "not done". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goeie zonnige morgen mensen en nog velen te gaan de komende dagen. Woman, ik hoop voor jou dat je ook wat kunt genieten tussen het rouwen en de pijn door. denk veel aan je, voel mijn machteloosheid en vertrouw op je krachten meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik ging ook altijd als laatste weg. Ha, en het valt inderdaad op hoeveel mensen wel niet drinken. Vooral in comninatie met coke. Wat zullen die zich verrot voelen vandaag en morgen ebt het nog na. Brrr.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Zo, even douchen en dan bij mijn moeders op koffie. Tot laters.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 'S morgens, De film gisteravond was leuk en de gourmet lekker maar de zucht tijdens het eten was niet grappig. Heb direct mijn Alprazolam genomen en verder de film af gekeken; Daarna kwam nog een leuke film op TV die ik ook nog heb gezien maar werd weer erg onrustig dus nog maar een Alprazolam en een uurtje later naar bed gegaan. Geslapen als een roos! De schouders er weer onder voor vandaag maar weer.. Ivo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Succes Ivo, Welkom trouwens. Zo ik ga weer fris mijn hut verlaten. Maak er mooie droge dag van allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Gewoon zo doorgaan Ivo. dag per dag en soms uur per uur desnoods met je keukenwekker, elke stap is er eentje en in het begin lijken het stapjes die klein zijn maar groot lijken. Het wordt makkelijker de stappen groter, al lijken ze dan weer kleiner, je bent op weg, je hebt medewandelaars hier, en het is een mooi pad om te bewandelen, dat ADB worden. en blijven:heart: welkom hier trouwens, nog bijna vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Originally posted by: MarcGoedemorgen allemaal,Hierbij het zondagochtendconcert.Beethoven - Violin Concerto in D Major Op. 61quote> ook goedemogge , dan ku mooi he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik heb wisseldag in mijn B&B ga dus gauw aan het poetsen en verschonen, lekker de was laten wapperen, terwijl jane aan de costa del Noordzee ligt te genieten, slapend rijk wordt en af en toe wat ballen om dat luie lijf wakker te krijgen, wat is het leven toch zwaar soms:D fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Morgen Pfff volgens mij heb ik een kater Dus het voelt perfect als dag één voor me . Het begin van een schoen pact.. Ik las Teveel al . Jieeeeeehaaaaaaaa...auw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 bah die dubbels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik vroeg me gisteren plots af hoe het met Josje gaat. Na de dood van haar lieve viervoeter is ze niet echt meer geweest Als je soms nog meeleest Josje..het zou fijn zijn als je ff laat horen dat je ok bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Nu ja zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goeiemorrrrgen, deze mooie septemberrrrr dag. Wat een kadootje zeg. woman sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Vrienden van me zeggen altijd dat je bij een kater de dag moet beginnen met datgene waarmee je hem geëindigd bent. Als dat geen goede tip is Dus ik zit al aan de nicotine, cola en borrelnootjes. Wie weet helpt het wel Ik denk dat ik een probleem heb Klaar voor de actie Teveel? Voel je je wat sterker vandaag? Gewoon knal erop zenne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 teveel een trio met twee vrouwen...op wat voor site zit ik nu weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 :D Hij kan het maar hebben gehad Snoepje Nu zo opwindend zal het nu ook weer niet worden..denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 wel een beetje rustig aan met teveel hoor..is ook al een dagje ouder;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Lekker ontbijtje Fleur. Mooi Ivo, dag 1 heb je gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Zoooo, het zondagsoepje staat alweer te pruttelen! De deuren wijd open en van het mooie weer genieten! Ieder een goede zondag gewenst! En als je hier nog komt piepen Woman, nogmaals, ik denk aan je! Je kunt me altijd PB'en, ik kijk regelmatig! Hou je goed meis!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Die nootjes waren geen goed idee . Mijn maag protesteert..Het zou de eerste keer zijn dat ik echt ziek zou worden zonder alcohol. Ik heb nu al een apart gevoel vanbinnen Soit ik ga me netjes maken en wat oprommelen. Laters Liefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Zo zie ik het.............. Zo waar! http://youtu.be/fLLMJvWHoMI Deze is voor Woman!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goede morgen allemaal, Ik heb mij eerst maar eens een andere avatar (of hoe noemen we dat hier) aangeschaft want dat typetje met die naar rood neigende staart hebben wel veel mensen en dan wordt het wat verwarrend lijkt mij. Ik ben dus nu een beelscherm. Klopt wel redelijk want ik zit er veel achter. Onder de zoetgevooisde tonen van het prachtige viool concert (dankzij Marc) van Beethoven eens kijken wat er voor mail is binnen gekomen en dag één is goed doorstaan. Gelukkig zit ik nog in het weekendpact dus wil ik volhouden!! Hier en daar het één en ander gelezen (alles is ondoenlijk) maar wel even gezocht wat er met Woman was gebeurd. Dat liep als een rode draad door de laatste berichten heen. Vreselijk voor je Woman, wat een gemis. Ik hoop dat je morgen de advertentie vindt waar de begrafenis plaats zal vinden. Ik weet natuurlijk helemaal niets van je omstandigheden. Maar is het niet mogelijk dat je je bekend maakt bij zijn familie? Zoals ik al zeg ik weet er niets van en misschien klets ik nu wel uit mijn nek met dit advies. Hoe dan ook: heel veel sterkte. Gelukkig heb je hier vele lieve vrienden om je heen staan. Zo nu ga ik eens even buiten kijken want dit mooie weer is wel erg prettig. Bah maar nu komt gelijk het gevoel van: een wijntje. Dat zou ik zeker op dit tijdstip gedaan hebben. Na elven is het 'blookertime' en dus 'mag' het. En dan de tuin in op zoek naar die twee mannen die bij het zien van mijn wijntje dan ook zouden beginnen. Ja we zijn een stel hier. Maar goed ik ga proberen of het naar buiten gaan zonder akelige gevolgen is en of het lukt of ik ben hier weer in notime. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Welkom Lucien!!! Ohh wat herken ik het! Hier noemen we dat ook exact Blookertime!! Hoe kom jij aan dit woord? Woon je soms in mijn buurt? Nah neem een lekkere bak thee, of een Icethee! Maar geniet van de zon zolang het kan!! Ivo ook welkom hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goedemorgen iedereen, Ik heb net de koffie aangezet, heerlijk straks in het zonnetje zitten. Er is laatste tijd veel gebeurt, 2 x een terugval gehad van 1 avond veel te veel drinken, volgende dag ontzettend spijt. Toch weer mezelf bij elkaar geraapt en weer op het goeie pad lopen. Met een aantal mensen een goed gesprek gehad, en gewoon eerlijk verteld dat ik niet met drank kan omgaan. Moeilijk is dat, jezelf zo bloot stellen.. Wil het liefst zo min mogelijk emoties tonen en zeggen dat alles prima gaat. Maar dat ging niet. En wat lucht huilen op, heerlijk. Iedereen nog een fijne dag! Liefs Summer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden