Spring naar bijdragen

Zondag 25 september

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hi Summer,

Wat dapper van je dat je aan een aantal mensen hebt uitgelegd dat je niet met drank kan omgaan. Ik durf het niet en verzzin dan maar een andere reden, bijv. ik ben aan het lijnen (dat was trouwens ook zo).

Het lijkt me een enorme opluchting als je dit kunt delen en je krijgt dan steun van de mensen aan wie je het hebt verteld. Ik hoop ook ooit nog eens zover te komen.

Succes, en iedere dag is er één.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond

Da's toevallig Spike..

Ik had een week voor mijn vertrek

weer zo'n kaartje aangeschaft

waarmee je tv kunt kijken

Ben een week nu bijna thuis

En 't ding is nog niet aan geweest

Geen behoefte

Mss moet ik een gids kopen

Het is goddelijk weer trouwens buiten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks fleurtje :present:, zal binnenkort laten weten hoe het gegaan is.

@lytse, op een dag kun jij dat ook, wanneer het voor jou het goede moment is. Voor mij was dat kort geleden. Ik ben veel hechter geworden met sommige mensen en sommige mensen zeiden dat het wel meeviel, dat ik kan geen probleem heb, met die mensen wil ik ook niet meer omgaan. Want ik ben nu eerlijk tegen mezelf...het is moeilijk..maar lucht zo op. :heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh wil nog ff dit toevoegen aan mijn laatste grote posting en naar aanleiding van de posting van jou Lytse.

Ik had de eerste vier maanden het excuus dat ik mee stopte met een vriend :D. Ik als lieve vriendin zou hem steunen met zijn alcoholprobleem door mee te stoppen.

Kijk zo zie je..ik kronkelde alle kanten op. Dus ik was zeker geen held van het begin af aan.

Nu zeg ik nog steeds niet dat ik een alcoholprobleem heb. Dat klinkt eenmaal heel zwaar voor mensen rond je. Ze associëren dit met..

Dat wil niet automatisch zeggen dat ik ontken dat ik een probleem heb.

Ik zie het eerder als een zachtere aanpak :)

Bovendien kom ik er veel mooier uit op die manier :) :)

Nu zeg ik dat ik een periode heb gekend dat ik veel te veel dronk naar mijn zin en ik besloten heb daar een blok op te zetten voor bepaalde tijd. Niemand stelt zich daar nog vragen bij..

En ik blijf mooi ogen :)

Niet onbelangrijk voor iemand als ik maar ik doe mezelf of mijn probleem daar niet mee te kort

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Spike,

Krijg je niet een beetje trek van een kop bouillon, "lawaaisoep" zoals mijn schoonmoeder het noemt. Veel lawaai, weinig calorieën, maar wel wat zout en een beetje eetlustopwekkend. Zoals je weet heb ik geen ervaring met jouw problemen, dus als ik onzin uitsla, sorry dan. Ik probeer met je mee te denken.

Een banaan hapt zo weg en kost geen moeite.

Hoe langer je niet eet, hoe moeilijker het wordt en je darmen komen zoongeveer stil te liggen. Geef jezelf een liefdevolle schop onder je .... en probeer iets alsjeblieft.

Ik denk veel aan je.

Lytse:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Jeannet,

Welkom hier. Goed dat je de weg hebt gevonden. Het kan hier soms erg druk zijn. Laat je daardoor niet afschrikken en als het de eerste keer niet lukt om reactie te krijgen, dan probeer je het gewoon opnieuw. Schreeuwen mag, maar geen lelijke woorden, anders krijg je problemen met Tactive;)

Groetjes,

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HORIZON

Dit land van mij is vlak en stil

al eindeloze uren

het land leert ons om stil te zijn

en naar het verste punt te turen

Het land is leeg, de muur is weg

de stemmen van de buren

een schorre jongensstem die zegt

hoe lang papa, hoe lang mama

hoe lang gaat het nog duren

Horizon

breder dan ik ooit kan dromen

wreder dan ik ooit kan zien

godin met open armen

Thé Lau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje tevee kijken ofzo

Even ontspannen en gewoon nix. Ook even naar buiten geweest met de dogs naar special place waar ik altijd met Grote Liefde zat.

Straks valium, en vannacht nog eentje.

Morgenochtend de psych bellen en nog wat dingetjes.

De kookwekker werkt erg goed. Per uur de dag door. Morgen weer.

Dag lieve mensen, dank voor de steun. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...