Summer Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 thanks mupke, ik ga proberen mezelf niet gek te piekeren, slaap lekker, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Hi Summer, Wat dapper van je dat je aan een aantal mensen hebt uitgelegd dat je niet met drank kan omgaan. Ik durf het niet en verzzin dan maar een andere reden, bijv. ik ben aan het lijnen (dat was trouwens ook zo). Het lijkt me een enorme opluchting als je dit kunt delen en je krijgt dan steun van de mensen aan wie je het hebt verteld. Ik hoop ook ooit nog eens zover te komen. Succes, en iedere dag is er één. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Slaapwel lieve Mups :lops; Ik kruip er ook eens in.. Sterke Teveel Geen excuses morgen Slaapwellekes aan de rest Succes morgen Summer. Je doet het echt héél goed!! Morgen, als je het gesprek hebt gehad is het vast beter. Het is vast niets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 En Lytse op de valreep...slaapwel lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goedenavond Da's toevallig Spike.. Ik had een week voor mijn vertrek weer zo'n kaartje aangeschaft waarmee je tv kunt kijken Ben een week nu bijna thuis En 't ding is nog niet aan geweest Geen behoefte Mss moet ik een gids kopen Het is goddelijk weer trouwens buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Slaap lekker mensen! Summer, succes morgen en ga niet in de verdediging; hoor je baas aan en je kunt er altijd op terugkomen, en dat aankondigen, waar het ook over gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Thanks fleurtje , zal binnenkort laten weten hoe het gegaan is. @lytse, op een dag kun jij dat ook, wanneer het voor jou het goede moment is. Voor mij was dat kort geleden. Ik ben veel hechter geworden met sommige mensen en sommige mensen zeiden dat het wel meeviel, dat ik kan geen probleem heb, met die mensen wil ik ook niet meer omgaan. Want ik ben nu eerlijk tegen mezelf...het is moeilijk..maar lucht zo op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Thanks jane:present: weltrusten iedereen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Digidinges Het voelt niet alsof ik debiliseer.. Maar er waren ooit wel goede programma's Ik koop de gids! En over de buitenlucht heb je gelijk! Die dient opgesnoven te worden Da's lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Oh! Is't al zo erg Maar goed Ik was onderweg naar m'n bed.. Dus hort sik! Trust! Allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Will, Balen joh. Hoe reageerde je vriendin? Nu weet je het zeker, dus de consequenties zijn voor jou! Sterkte, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Oh wil nog ff dit toevoegen aan mijn laatste grote posting en naar aanleiding van de posting van jou Lytse. Ik had de eerste vier maanden het excuus dat ik mee stopte met een vriend . Ik als lieve vriendin zou hem steunen met zijn alcoholprobleem door mee te stoppen. Kijk zo zie je..ik kronkelde alle kanten op. Dus ik was zeker geen held van het begin af aan. Nu zeg ik nog steeds niet dat ik een alcoholprobleem heb. Dat klinkt eenmaal heel zwaar voor mensen rond je. Ze associëren dit met.. Dat wil niet automatisch zeggen dat ik ontken dat ik een probleem heb. Ik zie het eerder als een zachtere aanpak Bovendien kom ik er veel mooier uit op die manier :) Nu zeg ik dat ik een periode heb gekend dat ik veel te veel dronk naar mijn zin en ik besloten heb daar een blok op te zetten voor bepaalde tijd. Niemand stelt zich daar nog vragen bij.. En ik blijf mooi ogen Niet onbelangrijk voor iemand als ik maar ik doe mezelf of mijn probleem daar niet mee te kort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Lieve Spike, Krijg je niet een beetje trek van een kop bouillon, "lawaaisoep" zoals mijn schoonmoeder het noemt. Veel lawaai, weinig calorieën, maar wel wat zout en een beetje eetlustopwekkend. Zoals je weet heb ik geen ervaring met jouw problemen, dus als ik onzin uitsla, sorry dan. Ik probeer met je mee te denken. Een banaan hapt zo weg en kost geen moeite. Hoe langer je niet eet, hoe moeilijker het wordt en je darmen komen zoongeveer stil te liggen. Geef jezelf een liefdevolle schop onder je .... en probeer iets alsjeblieft. Ik denk veel aan je. Lytse:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Dag Jeannet, Welkom hier. Goed dat je de weg hebt gevonden. Het kan hier soms erg druk zijn. Laat je daardoor niet afschrikken en als het de eerste keer niet lukt om reactie te krijgen, dan probeer je het gewoon opnieuw. Schreeuwen mag, maar geen lelijke woorden, anders krijg je problemen met Tactive;) Groetjes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Spike Zomaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 HORIZON Dit land van mij is vlak en stil al eindeloze uren het land leert ons om stil te zijn en naar het verste punt te turen Het land is leeg, de muur is weg de stemmen van de buren een schorre jongensstem die zegt hoe lang papa, hoe lang mama hoe lang gaat het nog duren Horizon breder dan ik ooit kan dromen wreder dan ik ooit kan zien godin met open armen Thé Lau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Alles wel hier dus, op het normale gezeur en zelfmedelijden na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Yep! Ouwe seun Dat wist je heus wel Daarvoor hoef je niet te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik kijk althoos. Ik hou van kijken. Anders zie je weinig. Op 'n kassie is wat anders. Kijk ik ook wel 's naar. Met kaartje. Britse satteliet. Maar dat is t niet. Alhoewel ik dr wel van geniet. Asjedatnieeesziet?! Sybe satte..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 ..LIET! Ik sal es kieke Morgen dan... Werk-ze! Gok ik dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Beetje tevee kijken ofzo Even ontspannen en gewoon nix. Ook even naar buiten geweest met de dogs naar special place waar ik altijd met Grote Liefde zat. Straks valium, en vannacht nog eentje. Morgenochtend de psych bellen en nog wat dingetjes. De kookwekker werkt erg goed. Per uur de dag door. Morgen weer. Dag lieve mensen, dank voor de steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Goed zo, Woman, be who you are, you're good at it! En, nee, Marjo, ik ga bedwaarts, hoef pas donderdag weer. Rust, kransgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Summer, ik zal morgen aan je denken. De anderen hebben je al veel wijze raad gegeven. Daar sluit ik me bij aan. Laat je even weten hoe het gegaan is? Hou het droog hè. Je kunt het. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Lieve Fleur, Ik zie dat je al naar bed bent. Jouw aanpak bevalt me wel. Dat wordt mijn volgende stap denk ik. Je weet dat ik een minderaar ben, maar ik kan dan meteen zeggen dat ik maar 2 glazen wil, want ... Welterusten en tot de volgende keer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Hoi Woman Gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden