Spring naar bijdragen

Zondag 25 september


BamBam

Aanbevolen berichten

Hai Denker,

Dat soort feestjes blijft lastig he, zeker als het laat wordt en de drank begint te werken. Vroeger was ik altijd als laatste naar huis.

Dat red ik niet meer, wil ik ook niet.

Wat me trouwens opviel. Gister een straatfeest met alle buren is dat de alcoholmoraal bij 50 plussers toch losser is.

Was iemands zoon ergens anders op een feest te dronken om naar huis te fietsen. Gaan ze hem met de auto halen. Zie dat ook bij mijn vader en zijn vrienden. In mijn vriendenkring is drinken en rijden echt "not done".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

'S morgens,

De film gisteravond was leuk en de gourmet lekker maar de zucht tijdens het eten was niet grappig.

Heb direct mijn Alprazolam genomen en verder de film af gekeken; Daarna kwam

nog een leuke film op TV die ik ook nog heb gezien maar werd weer erg onrustig

dus nog maar een Alprazolam en een uurtje later naar bed gegaan.

Geslapen als een roos!

De schouders er weer onder voor vandaag maar weer..

Ivo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon zo doorgaan Ivo.

dag per dag

en soms uur per uur

desnoods met je keukenwekker,

elke stap is er eentje

en in het begin lijken het stapjes die klein

zijn maar groot lijken. Het wordt makkelijker

de stappen groter, al lijken ze dan weer kleiner,

je bent op weg, je hebt medewandelaars hier,

en het is een mooi pad om te bewandelen, dat

ADB worden. en blijven:heart:

welkom hier trouwens, nog bijna vergeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrienden van me zeggen altijd dat je bij een kater de dag moet beginnen met datgene waarmee je hem geëindigd bent. Als dat geen goede tip is :huh:

Dus ik zit al aan de nicotine, cola en borrelnootjes. Wie weet helpt het wel :D

Ik denk dat ik een probleem heb :huh:

Klaar voor de actie Teveel? Voel je je wat sterker vandaag?

Gewoon knal erop zenne!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Ik heb mij eerst maar eens een andere avatar (of hoe noemen we dat hier) aangeschaft want dat typetje met die naar rood neigende staart hebben wel veel mensen en dan wordt het wat verwarrend lijkt mij. Ik ben dus nu een beelscherm. Klopt wel redelijk want ik zit er veel achter.

Onder de zoetgevooisde tonen van het prachtige viool concert (dankzij Marc) van Beethoven eens kijken wat er voor mail is binnen gekomen en dag één is goed doorstaan. Gelukkig zit ik nog in het weekendpact dus wil ik volhouden!!

Hier en daar het één en ander gelezen (alles is ondoenlijk) maar wel even gezocht wat er met Woman was gebeurd. Dat liep als een rode draad door de laatste berichten heen. Vreselijk voor je Woman, wat een gemis. Ik hoop dat je morgen de advertentie vindt waar de begrafenis plaats zal vinden. Ik weet natuurlijk helemaal niets van je omstandigheden. Maar is het niet mogelijk dat je je bekend maakt bij zijn familie? Zoals ik al zeg ik weet er niets van en misschien klets ik nu wel uit mijn nek met dit advies. Hoe dan ook: heel veel sterkte. Gelukkig heb je hier vele lieve vrienden om je heen staan.

Zo nu ga ik eens even buiten kijken want dit mooie weer is wel erg prettig. Bah maar nu komt gelijk het gevoel van: een wijntje. Dat zou ik zeker op dit tijdstip gedaan hebben. Na elven is het 'blookertime' en dus 'mag' het. En dan de tuin in op zoek naar die twee mannen die bij het zien van mijn wijntje dan ook zouden beginnen. Ja we zijn een stel hier. Maar goed ik ga proberen of het naar buiten gaan zonder akelige gevolgen is en of het lukt of ik ben hier weer in notime.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

Ik heb net de koffie aangezet, heerlijk straks in het zonnetje zitten.:rose:

Er is laatste tijd veel gebeurt, 2 x een terugval gehad van 1 avond veel te veel drinken, volgende dag ontzettend spijt. Toch weer mezelf bij elkaar geraapt en weer op het goeie pad lopen. Met een aantal mensen een goed gesprek gehad, en gewoon eerlijk verteld dat ik niet met drank kan omgaan. Moeilijk is dat, jezelf zo bloot stellen.. Wil het liefst zo min mogelijk emoties tonen en zeggen dat alles prima gaat. Maar dat ging niet. En wat lucht huilen op, heerlijk.

Iedereen nog een fijne dag!

Liefs Summer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...