fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ik moet de soep warm gaan maken.. Zeg Luciene, is dat een speciaal zakje dan? Dat smelt toch in je patatten? Ik lees het later wel...in ieder geval een receptje naar mijn bekje. Hup naar de soep. Lenie is tenminste niet zo luilak als jij Snoep . Kijk zij doet haar eigen afwas (die is voor Lenie, niet voor jou:P ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Mups Nee nog geen Harrry gezien..Hij zal zich maar beter houden aan. Twee vrouwen op je dak?? Later Soep Nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Bor!!!!! :heart: Zo ben ik even blij dat ik een pak kalmer ben geworden!! Gelukkig was ik er niet vanmiddag. Dat ik een jaar niet hier ben geweest, is precies om datgene wat er vanmiddag gebeurde. Hier wil ik geen reactie op, en wie dat toch doet heeft pech, ik zal niet reageren. Hier staat op het menu, witvis in piri piri saus uit de oven, sugarsnaps en aardappelpuree. Eet smakelijk allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: fleurtjeLenie is tenminste niet zo luilak als jij Snoep . Kijk zij doet haar eigen afwas (die is voor Lenie, niet voor jou:P )quote> fleurtje het gaat alleen om de koffie kopjes..ja je moet wel eens wat doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 @ Fleur, nee het gaat gewoon in een boterhamzakje en dan wel een paar prikjes (anders ontploft tie ) Zakje wordt wel heel warm maar ik til het snel aan het knoopje op het aanrecht. Knip het knoopje eraf en hups op bord. Echt lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Zo zeg dat zal ik eens onthouden dat van die aardappelblokjes in een plastic zakje. Niet dat ik lui ben hoor, koken vind ik nog steeds leuk om te doen ook al ben ik alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ja ik ben ook gek op koken maar het schillen van aardappelen iets minder, voor m'n handen, 'k heb artrose dus das wat minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 ik vind de schilletjes ook gerust te eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 O Luciene dat is een pijnlijk, beroerd handicapt zeg. Zit het in de familie? Hebben ze waar jij woont ook een eldil? ( omgekeerd geschreven) van Harvest Basket. Daar verkopen ze heerlijke voorgebakken aardappeltjes met schinken und zwiebeln. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: Leniehallootjes....dender even binnen hoor, ik ga zo terug lezen.zoals jullie weten ben ik behoorlijk de mist in gegaan door toe doen van mijn zoon.nu ben ik sinds vanmiddag pas m'n bed weer uit...ik had zeg maar een prive Detoxje.voel me weer prima, en m'n zoon zich vreselijk schuldig, en dat moeten we hebben.hij voelt zich zo schuldig, dat ie vanmorgen aan het solliciteren is geslagen.een kennis wist wel wat en ze lopen daar te springen om personeel dus waarschijnlijk kon ie meteen beginnen.ik heb nog niets gehoord van hem, dus ik denk dat het wel gelukt is.Andere zoon is vandaag aan het proefdraaien in een Restaurant hier in de buurt...het zou fijn zijn als hij werd aangenomen want dat scheelt hem 2 uur reistijd per dag.ook dat hoor ik pas vanavond ....dus fingers crossed!!!!zo en nu ga ik even de dagdraad doorspitten.quote> hij mag donderdag beginnen..sollicitatie 2 is tevens de deur uit ( die is dichterbij nl) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 hahaha ja ze hebben hier ook zo'n soort winkel, daar zal ik zeker eens naar kijken. Mag dat hier niet genoemd voluit dan? Wat een giller weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Hé gefeliciteerd met je zoon!! Hoe oud zijn je zoons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Lenie, dat is goed nieuws!! Zo buikje vol en nu maar uitbuiken...pffffffffff Maar het was lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: toineiedereen fijne avond!was wat drammerig vandaag, mijn excuus hiervoor.Ik vond je helemaal niet drammerig Toine Tussen de soep en de patatten door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: snoepje Originally posted by: fleurtjeLenie is tenminste niet zo luilak als jij Snoep . Kijk zij doet haar eigen afwas (die is voor Lenie, niet voor jou:P )quote> fleurtje het gaat alleen om de koffie kopjes..ja je moet wel eens wat doen hoorquote> Ik drink zelfs geen koffie , kippebil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Goed van je zoon Lenie!! Ik heb dochterlief net naar boven gestuurd se..met dat koppetrekken altijd als ik iets vraag . Dat ze dat maar oefent op haar kamer dan! Pubers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Meld me bij deze af voor het dagpact. Heb het droog gehouden en ik hoop verder iedereen ook. Ga even bankhangen Welterusten voor later. Groetjes Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Heftige dag weer hier als ik het zo heel snel bekijkend zie. Tig pagina's echt goed lezen is geen doen, dus heel snel er doorheen. En las tussen de regels door veel verdriet. En 1 zinnetje viel me echt op : "zoals jullie weten ben ik behoorlijk de mist in gegaan door toe doen van mijn zoon. " Heel eerlijk: ik ken de achtergronden niet, weet dus niet wat daar aan ten grondslag lag. Maar gaf mij het gevoel dat een 'kind' de schuld krijgt van het drinken van de moeder :$ Kan toch niet? We zijn toch allemaal helemaal zelf verantwoordelijk voor ons eigen 'in de mist gaan' ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Hiere se ons vonneke bonbonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: fleurtjeIk heb dochterlief net naar boven gestuurd se..met dat koppetrekken altijd als ik iets vraag . Dat ze dat maar oefent op haar kamer dan! Pubersquote> Ooooohhhh, wat is dit herkenbaar Hier wel al bijna tien jaar geleden (tsja, mams, we worden oud, hihi)Maar ik kan het me nog herinneren als de dag van gisteren. Ennu Fleur, het gaat allemaal voorbij, echt... gewoon even nog een paar jaar geduld hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Goedenavond vanuit de "dok". Even heel droogjes melden Vette discussie vanmiddag, als je dit achteraf leest als buitenstander heb ik zoiets van "waarom toch ??" Is het niet allemaal al moeilijk genoeg om deze "s**t" er bij te krijgen. Positivisme en opbouwende kritiek doen meer wonderen dan gekat Is die afwas nu al gedaan fleurtje ?? Zonnetje al gehoord ? Het was weer erg lekker hé liefje ?? What's for dessert ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Dag Vonneke, weer een boek/tuin dag gehad ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Heee, den Fleur se... (uhm, doe ik het goed zo op zun belgisch nu? Vind jullie manier van praten/schrijven zo mooi. Jammer dat we er hier geen geluid bij hebben ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Tegen dan ben ik grijs vonneke Ik krijg er de zenuwen van..dat oogrollen en puffen altijd. Maar zoals je zegt, ligt vast aan de leeftijd. Ik weet dat ik niet beter was toen ik zo jong was. Zal ze maar eens van haar kamer halen. Vind het dan ook weer triestig.. Maar eerst nog een klein preekske van mijne kant richting haar . Kan ik toch niet laten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: willDag Vonneke, weer een boek/tuin dag gehad ? quote> Den Wil se.... neen, heb een ganze dag op het werk doorgebracht. Had inderdaad liever met een mooi boek in de tuin gezeten, maar een mens kan niet alles hebben toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden