Madelief Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Frummels, ik heb nog niet de kans gehad om terug te lezen. Ga ik straks doen. Beetje druk hier.... Woman VM ook!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Heb ik dat naar de verkeerde gestuurd????? :o :o Nee kan niet.. Via hotmail?? O grrrrrrrrrr klein pierke!! Zo gek ben ik nu toch niet aan het worden?? Oesje Huh? Vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Bedoel je ons met dat desolate landschap Zonnetje??!? Vast niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Via pb dan Gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 @ Fleur wacht effe, ben xtal dagen niet meer op hotmail adres geweest dus effe kijken en niet neurotisch worden .... @ Bor Ik/we vullen dit landschap zelf in ... zoals ik al zei: ieder zijn redenen ieders zijn waarom's ieder zijn weg ieder zijn waarheid én als besluit eindingend met de wijze woorden van John Imagine there's no heaven It's easy if you try No hell below us Above only sky Imanige all the people Living for TODAY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Originally posted by: fleurtjeBOE!!Snoepje, zit je aan den afwas??? Tjee dat hoefde nu echt niet se Bor nooit meer drinken? Hey Snoep, lijst jij in..dan kan ik het op haar hoofd slaan moest ze het toch nog eens ne keer proberen :DIk sla graagBurbneeeeeeeeeee fleur..die is toch echt voor jou..lui varkenja we plakken het op borretje de voorhoofd en op haar kontvan van voor en van achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Originally posted by: Zonnetje@ Fleurwacht effe, ben xtal dagen niet meer op hotmail adres geweest dus effe kijken en niet neurotisch worden .... Neurotisch???????? Moi????????Zal het gaan ja?!! PhoehMoiHey dat kan best eigenlijk Nu ja zit ook in je box hier nu. Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Snoepje..Ondanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Zit hier lekker te naaien gniffeldegniffel. Moet een nieuwe Teepee (slaapkamer) voor Olle in elkaar zetten. Hij is uit de oude gegroeid dus moet meneer een nieuwe hebben. T'wordt een hele stoere. Zo eentje met legerprint. Dadelijk wil ie er niet in zeg. Dat zal me wat wezen. Schijnt bij jullie het zonnetje ook zo? Heerlijk hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 hoe gaat het met de verkoudheid bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Antonius ik heb nergens geen last meer van, zal wel een stuiptrekking geweest zijn. En jij? Gaat het met jou nog redelijk? Borrie ik heb ook altijd alles zelf genaaid. Moest wel omdat ik toen geen geld had om kleren te kopen. Heb het me dus zelf aangeleerd. Och ik vind het nog steeds wel leuk om te doen. Bij de D.A. heb ik hangmatten en kussens gemaakt voor de katjes. Dat vind ik hartstikke leuk omdat er zo dankbaar gebruik van gemaakt wordt. Nee ik doe het nog steeds graag. Maar dat is met alles wat creatief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Ik kan me niet herinneren dat ik mijn moeder heb zien naaien, wel breien maar ook niet zo veel. Ik denk dat ik het lef om aan dingen te beginnen zonder dat ik er iets vanaf weet, van haar heb, maar de creativiteit heb ik echt van pa. Hoezo de Moderator heeft het druk???? Ik heb geen mail ontvangen dus heb ik niets rottigs geschreven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Gisteren is geweest Borrie, we leven in het nu. Je klinkt in ieder geval heel krachtig bij de berichtjes van vandaag over voorgoed stoppen met alc. Dat doet me goed te lezen lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Heel normaal Borrie dat je in paniek raakte, er is toch wel heel veel gebeurd en allemaal niet zo prettig voor je. Ik ken het gevoel hoor, bij mij kwam dat doordat ik zo onzeker van mezelf was. Vaak het gevoel van dat kan ik toch niet, dadelijk heeft de trek mij weer in de greep en daar ga ik weer. Maar nu, nu ik toch wat sterk ben geworden, kan ik ook wat meer steunen op mezelf, ik weet dat ik nooit meer kan drinken. Ik heb die keuze gemaakt, en ja doordat ik die refu. slik is het voor mij zo veel makkelijker geworden. ik durf te zeggen dat het leven voor mij nu op rolletjes loopt. Als ik trek krijg, weet ik dat ik toch niet kan drinken en dan is die trek zo verdwenen. Maar jij komt er ook wel hoor, je bent een doorzetter en dat siert je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 jaja that time of the day................. wat eten we vandaag? ik neem een combinatie van: paracetamol cyaankali met een saus van vicks en tijmsiroop hoe het met mijn verkoudheid gaat? zie ingredient cyaankali haha? humor is zo belangrijk he vaders zit nu buiten in laaghangende zon met een grote glimlach van oor tot oor achterin de tuin onder de grote boom met wijntje en nootjes en wat jazz op de radio. wat kan die man genieten van het leven! nou ga maar eens aan voorafje. fijne avond toine:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 het toine heb maar even een mondkapje op gedaan als ik met jou praat maar wij eten lasagne..heerlijk zelf gemaakt met allerlei verse groentes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Toine, je moet maar even in quarantaine, hahahaha. Maar eerlijk is eerlijk, je hebt humor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Ik krijg soms de indruk dat Toine zo op een heel groot landgoed woont. Met een kasteel en groen kort gemaaid gras en boomgaarden en een bloementuin en een oprijlaan van wel 500 meter. Zou het echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Originally posted by: albertinaJammer, er zijn ook zoveel positieve of fijnedingen te schrijven die met het stoppen metdrinken hebben te maken.Helaas, ik kan ze hier niet meer vinden en dat vind ik jammer.Ik voel mij hier een verloren ziel.quote> Het meest positieve van het stoppen vind ik nog steeds het feit dat ik nog leef...Ik hoef niet meer....geen stress meer om de voorraad op peil te houden...geen black-outs meer...geen katers meer....ik weet gelukkig de anderemorgen nog wat er zich heeft afgespeeld...en jawel...nog een keer...nuchterheid is een beloning...dank je wel, Albertina...Goedemiddag trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 toine waarom doe jij niet mee volgende keer aan...wie trouwt mijn zoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goedemiddag, Al weer thuis. Ik geloof dat ik ingehuurd ben om een achterstand weg te werken op een kantoor. Moet niet te lang duren, maar het is te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 hahahaha Jaap!!! Zo stel ik me Toine ook voor. Met een corduroy broek (beige of bruin). En trui met v-hals. En natuurlijk Tommy die met hem mee drentelt. Ook zijne Pa zie ik zo voor me!! Zittend buiten met een bril met gouden kettingske, lezend. Zich te goed doend aan een lekker stuk kaas ofzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Originally posted by: JaapIk krijg soms de indruk dat Toine zo op een heel groot landgoed woont. Met een kasteel en groen kort gemaaid gras en boomgaarden en een bloementuin en een oprijlaan van wel 500 meter. Zou het echt?quote> Hahahaha, dat heb ik mezelf ook weleens bedacht.Oud geld en een butler....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Ik denk dat Toine met zo'n golf karretje de post gaat halen. Lijkt me best wel eens fijn zo te leven, hoewel ik niets te klagen heb over mijn grondbezit. Of eigenlijk is het gebruik. Het is niet van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Originally posted by: Hannah1Nee hoor ,hij heeft zo'n rode katoenen broek aan met gaapstra's eronder.quote> hahahaha, arme toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden