Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 september


Lenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kwam terug van ct scan en kreeg tel. of ik kon komen kijken. ik zei gelijk dierenarts bellen en stappen. ben gaan helpen erna. nog iemand erbij gehaald. homeopaat. t leek te helpen.

ging even weg, hij ging goed leek het.

dierenarts drie keer geweest. derde keer was ik er niet bij en blijkbaar darm perforatie.

voelde als falen een beetje. moet ik niet doen. is ook niet juist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, beetje slecht geslapen - nu weer de hele dag werken. Daarna katten eten gaan geven en weer door. Hoop om 22.00u thuis te zijn vanavond. Het wordt een hele drukke week, continue plannen, bah - het geeft stress. Ik ga voor droog vandaag (en vanavond:-))!!

Allemaal een fijne dag gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Heleen, Anders en Iris.

Hoop voor jullie dat het vandaag een betere dag wordt dan gisteren.

En kan me heel goed indenken dat dat met dat paard je heel erg heeft aangegrepen.

Inderdaad, jezelf falen verwijten is niet terecht, maar kan me ook dat gevoel indenken, je verstand kan heel iets anders zeggen dan je gevoel....

Kan me ook best indenken dat je je af en toe ergert aan geblabla, aan de andere kant: het is hier de 'huiskamer' en als er alleen maar heel serieuze gesprekken zouden worden gevoerd zou het loodzwaar worden denk ik.

Even binnenkomen wippen en wat aanspraak is voor veel mensen ook belangrijk.

Luitjes, ik ga er weer vandoor, hondje is lekker uit geweest (ik dus ook :) ), boterhammetjes zitten in de tas.

Voor iedereen die het vandaag nodig heeft sterkte en voor iedereen iedereen: maak er wat moois van.

Woman, hoop dat je goed geslapen hebt.

Ik denk aan je :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend dat je dat als falen ervaart.

Is niet zo maar dat weet je wel, zeg je.

Frustrerend als je wilt helpen en het lukt uiteindelijk niet.

Maar je hebt niet toegegeven aan de trek begrijp ik?

Ik heb soms ook even moeite met het prikbord.

Aan de ene kant vind ik het heel belangrijk wat er geschreven (moet) worden door bep. mensen aan de andere kant heb ik ook wel eens het gevoel dat er over anderen heen gelezen word.

Heb wel wat pb ,tjes gehad waar ik veel aan had!

Het is ook een kweste van de ruimte nemen denk ik.

De een doet dat makkelijker dan de ander.

En we zijn met erg veel mensen hier.

Hoop dat je dag vandaag inderdaad positiever verloopt Anders.

( heb elke keer de neiging "dan zwaait er wat"achter je naam te zetten...hahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Redelijk geslapen al was het pas rond een uur of twee voordat ik insliep. Maar goed we gaan er weer voor. Lenie, ik schreef het al geweldig voor je jongens, allebei werk. Jeannet hele dag werken. Je hoeft toch niet van nu tot 22:00 uur te werken mag ik hopen, want das wel lang. Heleen ik heb je maar even op de dagpact van vandaag gezet, eigenwijs hè? Je vroeg je af waar de dagpact was. Ik heb er eentje aangemaakt apart, even kijken of iedereen die mee wil doen hem ziet.

@An een fijne dag ging gisteren heel goed voor je hè? Zo eerst koffie.. en lief zijn voor elkaar allemaal hè ?!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen

Wat een gezeur (in mijn hoofd)

Hoest...bedankt Toine :angry::P. Nu zit ik er mee

Snoepje wat heb jij toch met die afwas??? Ik doe hem niet! :devil::angry: Nietes nietes nietes!!

Lenie, wil jij die ene posting aub eens aanpassen?? Iets zeggen kan maar de manier waarop is nogal belangrijk. Anders krijg je inderdaad wat je wenst en geloof me dat wil je niet. Of misschien wel...weet ik veel.

Teveel :heart:, goed gedaan johm!!! Was inderdaad beetje ongerust..dacht hups..diene zien we niet meer. Klein beetje meer vertrouwen mag wel van mijn kant maar het is een spontane reactie mijnentwege.

Op naar dag twee!!! :huh: huh, we zitten in dag twee :))

Mups :heart:

Binnenkort kan ik een potentieel moeilijker moment hebben (die zin klopt niet :huh: ). Ben bijna jarig en dan ga ik waarschijnlijk voor de eerste keer op stap sinds de drooglegging. Maar ik zie er op het moment niet tegenop. Komt allemaal goed

Jopie :sun:..zit je goed daar op je heuveltje? Niet teveel piekeren zenne..is voor niets nodig. Het is zoals het is en niet anders.

Life is what you make of it (is dat niet iets van Spike?)

Waar zit die kip ook alweer??

Hooligans!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...