Jan1000 Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Woman sterkte in je kracht. Hier nu te bed. Toch weer veel lange stoppers hier, niwi spant de kroon. Ik schik dat na zo een lange tijd iemand nog zo waakzaam en alert is. Later xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Dag frummers, Ik ga even voor de buis hangen en meld me straks nog even droog. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Ik heb niet veel te melden op dit moment alleen dat ik net heb gereageerd op een stukje van een 18 jarige onder het kopje 'vraag het de hulpverlener' het had mijn kind kunnen zijn...(maar dan bijna een jaar geleden) ik was er van geschrokken en ondanks dat ik geen hulpverlener ben wilde ik er toch op reageren vond het wel even de moeite waard om bij stil te staan ook omdat het me deed terug denken aan mezelf nog een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Lieve mensen, Ik ga ook nog even fijn epibreren, en dan slapen. Een goede nachtrust gewenst en wie weet lezen wij elkander morgen weder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Originally posted by: borretjeJa, Jan1000.Dat is best een confrontatie he?Dat je voor de rest van je leven moet blijven opletten/ allert blijven.Om terugval te voorkomen.Ben ik met je eens hoor;)Welterusten..quote> Inderdaad een confrontatie, alert blijven dus tot de dood 'ons' scheidt! Sleep tight kanjers xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Tegen de tijd dat ik bijgelezen ben is iedereen al weer weg dus rest mij slechts om jullie sterkte te wensen als je dat nodig hebt sterkte te ontwikkelen, want die heb je in je en die sterkte te onderhouden met een goede nachtrust slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Ik ga slapen in mn nieuwe nestje. Morgen wat rustige plannen gemaakt. hele dag de tijd voor. Met vriendin een moment nemen om de gruwelijke week af te sluiten. Niet voor vriendje, maar voor onszelf omdat het zo inetns was. Dag allemaal, mijn dank is groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Jan , 16 oktober? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Dag frummers, Ik kan me inderdaad droogmelden. Morgen weer een nieuwe dag voor ons allemaal. Voor alle mensen die het moeilijk hebben, o.a. Woman en Spike, sterkte vannacht en morgen proberen weer moed op te brengen. Veel liefs en welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Heleen komt even melden dat ze het wel TWEE dagen volgehouden heeft. De derde niet dus . Slaap lekker allemaal.....Heb wel gelezen maar kan even niet meedoen of reageren.... te veel ...... Ik blijf maar niet weten wat ik wil..bah!! Heb even echt een hekel aan mezelf. De opmerking van Kohn(?) Je MAG wel drinken maar het HOEFT niet, heb ik op een belangrijke plek in mijn agenda geschreven. Ben er bij het dwangmatige af mee bezig, wederom bah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Sorry , moest even mopperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 bekend gevecht Heleen vandaag hoef je niet te drinken:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Originally posted by: heleenJan , 16 oktober?quote> Dat is mn target Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden