Mai Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Goedemorgen Nu ist mooi geweest Ik zet koffie! Pfffff... Lang geleden zo'n doorwaakte nacht En dat terwijl ik zo moe was Jaja.. Jeuzelhoofd was weer even van de plank Nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Goedemorgen Marjo en alle andere laterkomers! Zo ik ben al vanaf 4 uur wakker! Erg kort nachtje dus. Marjo, jij bent er weer ingekropen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Hoi Madelief Nee hoor, beter bezig blijven En overdag maar niet gaan liggen Beetje doorbikkelen.. Slaap ik vannacht wel weer Veel plezier vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Hoi, hier ook een heel erg kort nachtje, te kort. Misschien ga ik nog even terug naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Ja Marjo ik herken dat, soms doe ik overdag een slaapje. Daar zou ik mee moeten stoppen. Nu voel ik me niet moe, maar dat gaat toch weer komen vandaag. Maar dat kan niet, want ik ga vandaag naar een lieve zuiderbuur!!! Ach, wie weet krijg ik energie van haar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 early in the morning Goedemorgen liedjesmorgen. Even wat kleren aantrekken, want zo naakt achter de PC is ook maar zo wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Goede Morge beetje kort maar wel aardig goed geslapen eindelijk niet 's van die gekke dromen en zo ik heb voor mezelf voor deze maand al een kado in gedacht, namelijk een laminaat vloer in de slaapkamer en die is niet zo heel groot is maar 12m2 maar dat leg ik zelf wel even en zo beloon ik mezelf weer voor alweer ruim 3 maanden niet drinken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Goeiemorgen iedereen, Vandaag gesprek met de baas...afwachten hoe dat gaat. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Goed hé Marq! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Kleren aan. Mijn vriendin heeft axe deo voor mij gekocht. Zie ik dat me die spray aantrekkelijk maakt voor de vrouwen. Zeker als ik hun douchezeep gebruik. Ik denk niet dat ze dat gezien heeft. Das een mooi kado, Marq, niets beter dan een prettige slaapkamer. Je moet er toch elke dag weer in wakker worden. Succes Summer, En iedereen een fijne dag gewenst, ik ben weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Summer heel veel succes!!! Enne Jaap!!! Je zit toch niet meer naakt hoop ik he? En dan die lekker deo, wat doe je ons vrouwen hier aan??? MarQ, even een tip, laat laminaat eerst een poosje liggen dan kan het zich aanpassen aan bijv. luchtvochtigheid etc. Als je het zo van de bouwmarkt direct gaat leggen, heb je kans dat het kromtrekt. Wel de verpakking openen als het in plastic zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier klaar voor de dag en wens aan iedereen een hele mooie zonnige dag. Wie doet vandaag aan de dagpact? Ik begin alvast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alwian Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Goedemorgen voor iedereen, heb gelijk een vraagje aan Susana , wat is een dagpact ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Goedemorgen allemaal. Prijs mezelf gelukkig dat ik goed slaap zeg. Al die berichtjes rond 5.00 uur! brrr Gezellig binnenkomen met al die muziekjes van iedereen. Vind ik altijd leuk om te kijken wie wat neergezet heeft. Wil graag meedoen aan het dagpact. Want ik wil ook een andere vloer..... Leuk hoor Marq. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Het is een pact om niet te drinken voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Aangezien ik het moeilijker vind dan ik dacht (stoppen) is het dag pact fijn vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Originally posted by: borretjeDagpact;SusanaHeleenBorretjeBolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Ga aan de poets mensen want dan kunnen julie vandaag met je blote billen in de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 ok madelief dank je voor de tip ik was van plan om het vandaag te halen en vrijdag te leggen,dat komt dan goed uit toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Toppie bolletje!! hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Ga ook wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Goedemorgen wakkeren Ik heb het gevoel dat het weer een mooie dag gaat worden. Hier late dienst vandaag, dus mag ik vanmorgen lekker lui zijn Marq, hartstikke goed, en wat een leuke beloning, Zal lekker opknappen je slaapkamer. Jaap :sun:... Summer, ik hoop dat het gesprek heel erg mee gaat vallen, zal voor je duimen. Zo, en nu eerst een lekker bakje koffie.. Weet iemand trouwens waar Igor uithangt? Heb haar volgens mij sinds zaterdag hier niet meer gezien? En das niets voor haar om zo lang verstek te laten gaan,. Misschien een paar dagen op vakantie????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Originally posted by: MarQok madelief dank je voor de tipik was van plan om het vandaag te halen en vrijdag te leggen,dat komt dan goed uit toch ?quote> MarQ, eigenlijk moet het ietsje langer, maar als je niet teveel temperatuurschommelingen hebt in je slaapkamer. komt het wel goed!Als je de ruimte hebt, zou ik alles zoveel mogelijk uit pakken.Succes ermee he? Leuk om te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden