Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Fleur, ik werk in de psychiatrie clienten hebben vaak weinig geld en ja...ze moeten toch wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 altijd goed voor een glimlach, die Fleur slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Welkom thuis Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Slaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 1 restant van een maaltijd `Vandaag eten we allemaal kliekjes.` 2 groep mensen die intensief met elkaar omgaat en anderen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 fleur als je maar niet de container op de kop gaat zetten om peukjes bij elkaar te zoeken. jaja jakkie maar als de nood hoog is doe je gekke dingen hoor. zo en nu ga ik naar bed. slaap lekker allemaal. ik heb het trouwens droog gehouden vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 heleen borrie moest lachen om wat ik had gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Kijk, dat is het nadeel van dit forum je komt er zo moeilijk weg maar nu ga ik echt................................zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Igor en alle anderen natuurlijk ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Fleur, Hierbij een link naar een professionele - niet commerciële - website met allerlei tips, adviezen en verwijzingen. STIVORO - voor een rookvrije toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Shahire dank. Eerst de tassen uitpakken, zo heb ik geen rust in mijn lijf. Weg met de bende. ik houd van orde. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ik zie mezelf niet zo dadelijk in een kliekje zitten , alhoewel de ene persoon me meer aantrekt dat de andere en ik daar waarschijnlijk ook meer op reageer. Dat is toch een natuurlijk proces? Kliekjes...ik krijg er echt honger van Nog net niet Igor.. Slaapwellekes Ik moest al weg zijn Sjjjjjjjjjjttttttttt Nee!! Sha, hou op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: AnHoe gaat het met de weekendpacters???? Aicha: meldt zich droog nou zo droog heb ik het nu ook weer niet gehouden. Jaap Dwegbert Zuske ...... gaat het weer? Jan Luciene Marc An : goed gegaan dit weekeinde.Heleen Rosa Bol Summer igor: tot nog heb ik het droog gehouden vandaag Primula: gelukt!! Wijfie Lien2206 Bor Nien : Ik meld me droog.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: Primula Originally posted by: AnHoe gaat het met de weekendpacters???? Aicha: meldt zich droog nou zo droog heb ik het nu ook weer niet gehouden. Jaap Dwegbert Zuske ...... gaat het weer? Jan Luciene Marc: Ik heb het ook droog gehouden.An : goed gegaan dit weekeinde.Heleen Rosa Bol Summer igor: tot nog heb ik het droog gehouden vandaag Primula: gelukt!! Wijfie Lien2206 Bor Nien : Ik meld me droog.quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Goede avond luitjes, Komende week zal ik hier niet aanwezig zijn. Ga de cursus Pensioen in Zicht volgen. Spannend. Een hartelijke groet voor jullie allen van Primula en voor nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Nog ff op de valreep Dank je marc Ff vluchtig gekeken..morgen beetje beter kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Woman, Je bent volgens mij heel goed bezig in deze verdrietige tijd. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Prima; goed opletten dan he je leert er veel en hoeft geen tests te doen alleen de praktijk maar na afloop:heart: have fun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Eventjes zeggen dat ik me aan het weekendpact heb kunnen houden. Was vooral vrijdag aan het eind van de middag echt nodig. Ik las ergens, weet niet meer wie het vroeg, wat de sanctie is als je je er niet aan houdt. Helemaal niets wat mij betreft behalve dan dat je er even over na moet denken waarom je iets beloofd, afspreekt (met jezelf) en het dan toch anders doet. Wat is dat? (Ik heb trouwens wel een keer voor straf een week lang het ontbijt moeten verzorgen. Volgens mij was dat een idee van Snoepie. Daar ben ik niet minder van geworden.) Zo morgen weer zo een dag geloof ik. Wat weer dan. Ik ga nog even hangen. En ja peukjes opendraaien heb ik ook wel eens gedaan. Het eerste hijsje is een beetje vies, maar als je daar doorheen bent gaat het wel. Gelukkig leef ik nu in betere tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Taxi, jij bent ook niet moeders mooiste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Taxi is een goeie therapeut Jaap kan goed spiegelen:D nou echt slapen truste Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Jammer Spike dat je het zo voelt. Ik weet ook niet waar het precies aan ligt, waarom de een wel veel reacties krijgt en de ander niet. Heel vaak vind ik het te moeilijk om er iets over te zeggen als het over dingen gaat waar ik geen ervaring mee heb. Dan hou ik wijselijk mijn mond. Ga je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Hallo Spike , Zoals ik al vertelde vind ik het forum moeilijk bij te houden.( zoveel van zoveel van verschillende mensen) Niet gelezen over je overleden partner , sorry daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 En misschien heb je hier dan niet gevonden wat je zocht. Ik hoop dat je het ergens vindt. Geef niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Spike, ik had je gisteren om 16.12 onderstaande gestuurd: je schrijft ook dat je niet op bepaalde goed bedoelde adviezen zit te wachten met alle respect maar wat wil je dan? alleen het van je af schrijven...is goed, dat mag en kan... maar natuurlijk zul je ook reacties krijgen, dat kan ook niet anders geen idee wat je nu eigenlijk wilt je gaf er namelijk helemaal geen antwoord meer op je kreeg later zelfs nog diverse jes!! en nog snap ik je bedoeling niet met al je postings hier maar ik zal je voortaan door scrollen hoor wat mij betreft hebben wij elkaar voortaan niets meer te zeggen je bent behoorlijk sfeer bepalend!! ik zal het maar wijten aan je borderline stoornis......... het beste Spike...oprecht gemeend maar dat zul je zelfs wel niet geloven Groeten Shahire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 En dan is het nu toch echt tijd voor mij om te gaan. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden