Zuske Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 @Bolletje, dat neigt naar SM ! Mag dat wel, hier? Maar ff serieus, ik maak er dan wel weer een geintje over, maar baal er wel van. De sjamaan zei gisteren ook: als het wél een keer gebeurt, (drinken) voel je dan niet superschuldig. Wees lief voor jezelf. Tja.. schuldig.. Ik voel me schuldig naar mezelf toe omdat ik er ziek van word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 goed zo zuske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Spikie heb je misschien moeite met het gevoel dat mensen jou de les lezen? Is dat wat je niet pikt? Kun je moeilijk tegen kritiek en trek je veel dingen in het negatieve? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: Zuske@Igor en Shahire, zo te lezen ben ik niet de enige... Dat steunt wel enigszins, al had ik het gewoon beter niet moeten doen.Yep vandaag ga ik er weer voor!quote> Lieve Zuske, ik denk dat je ergens iets verkeerd leestik heb gisteren niet gedronken, ik wou bijna sorry zeggen maar nee, geen spijt dat ik niet heb gedronkenen voor jou vandaag gewoon weer een nieuwe kans, grijp em!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: Shahire:(:(:( ik geloof niet dat ik dit had willen zienik zou vandaag 203 dagen en ruim 2 uur gestopt kunnen zijnik zal maar niet zeggen wat ik mezelf aan geld had kunnen besparengetverdemme....toch een flinke overweging waard om het nu eens echt aan te pakken!!quote> Shahire, deze tekst deed me denken dat jij ook gedronken had. Sorry, verkeerd begrepen dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Dank voor je wijze raad en steun, bolletje iedereen trouwens, dat ik mijn verhaal hier kwijt kan. Ik ga er nu weer vandoor, mijn schoonmoeder staat zo op de stoep. Prettige dag allemaal. Vanavond kom ik me droog melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Haha Zuske, dat ging over roken....ook zoiets...hmmm Ik ben naar buiten, beter dan hier hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ik volg je Fruitvlieg, so right!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Hallo allemaal Voel me wel goed vandaag Goed geslapen De valium werkt wel (neem ik snachts) Morgen bellen om het af te bouwen. Straks komt mn andere vriendin, om ook met haar de rottige week af te sluiten Nu eerst lekker mezelf verzorgen, badje, mooi maken. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ik ga er ook vandoor en wens iedereen een mooie, droge, frisse (en dan bedoel ik niet de temperatuur) dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 ik ben ook weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: spikeopbouwende kritiek is welkomdaar kan ik zeker wat meewaar ik allergisch voor ben is de toon'ik weet het beter dan jij' de les dat ik geen steek op zou schietensteek ik ergens andersquote> maar sommige mensen weten het ook beter,,,door ervaringen daar zou je wat mee kunnen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Spike, ik heb je al mijn excuses aangeboden voor het feit dat je mijn p.b. niet zo opbeurend vond. Is dat niet genoeg of blijf je hiermee doorgaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 aicha waarom moet jij je excuus aanbieden???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ik had de hoop dat ik begreep dat het haar verkeerd gevallen was. Verder wil ik hier ook geen woorden meer over vuil maken praat blijkbaar tegen dovemansoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 zo nu weg...verjaardag van me oudste zoon geniet van deze mooie zondag...wie weet is dit de laatste... het mooie weer bedoel ik hoor:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Goeiedag! Laatste zomerdag, lekker weer, het bos lonkt! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Blz 6 bovenaan nog Spike. Ik zal mijn bericht ook wissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Tsja, snap wel dat het even hoog opliep. Nu trek ik mijn wandelschoenen aan! Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Hoi allemaal:sun: Gisteren de bruiloft heel goed doorgekomen. Heb 2 cassis op. Niemand heeft het er iets over gezegd dus mijn zorgen waren voor niks. Het valt ze ook niet op omdat ze zichzelf allemaal volgooien. Heb wel 3 beschonken familieleden thuisgebracht en in de auto werd er wel naar gevraagd. Prima hoor zo! Ik weet natuurlijk niet hoe het bij anderen gaat maar ik, mijn zussen, mijn vriendinnen en familieleden praten eigenlijk heel openlijk over ons drankgebruik - het liefst met een glas in de hand:D Daaruit blijkt wel dat zeker mijn naasten er ook mee worstelen - maar het is aan hen! Ik heb niet gezegd dat ik gestopt ben, hou het gewoon in het midden, ik was tenslotte met de auto en hoefde geen dure taxi (vanwege de afstand) te regelen. Er werd nog voorgesteld om toch nog een afzakker te komen nemen, maar we zijn familie en allemaal even erg dus ik heb vriendelijk geweigerd om dat 1 dan 2 of 3 wordt en ik er dan vanochtend nog zou zijn. Had wel verschrikkelijke koppijn van alle nicotine en dus kon ik het niet laten - heb ik 2 kleine borrelglaasjes limoncello op! Sorry mensen en in het bijzonder Dwegbert - vanwege ons pact. Hoop dat hij de avond wel droog heeft gehouden. Kortom, ik meld me semi droog af en ik tel ze niet mee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Thuis dus hé, om een uur of 02.00u In de schemerzone, maar dat is wel een hele erge smoes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 hoi bol, ja gaat goed, hoest nog wel, maar dat is meer het ophoesten van de ontsteking, ja klinkt smerig en dat is het ook. maar voel me zo veel beter en energieker. ga weer in het zonnetje zitten en zo voetbal kijken, ja een ouderwetse zondag adieu toine:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Spike bedankt voor het wissen van het bericht. Had er echt geen verkeerde bedoelingen mee. Het enig wat ik probeerde duidelijk te maken dat ik jouw situatie goed begrijp. Alles moet je alleen doen en weinig mensen waar je op kan terugvallen als je iemand nodig hebt. Zo was ongeveer mijn stelling en ik weet het echt niet beter als jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 wat eten jullie vandaag? hier iets simpels... gr toine:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Spikie op een gegeven moment moet je toch ook de dingen naast je neer kunnen leggen. Nu krijg ik het gevoel dat als je met één persoon klaar bent, de andere het weer te horen krijgt. Zijn dat nu ook de dingen waar je in r.l. tegenaan loopt of is dat nu alleen op dit forum zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden