Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Ja Luciene...herkenbaar? Hihi...hebben me soms wel nachten gekost om nog iets op tijd af te hebben. Bij mijn laatste examens in 2010 sliep ik nog net niet de laatste week met mijn laptop in bed...maar toen moest ik in 1 week een opdracht af zien te hebben waar een paar weken voor stond en Sha wilde niet nog een studiejaar langer erover doen En vroeger...suprises maken....ook tot in de nachtelijke uurtjes maar dat was wel erg leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Als echt laatste: school rapport Sha 1974 (was ik 11) uit klas 6 Gedrag: Je zit vaak achterste voren in de bank. Daarom zit je nu achteraan! :D:D:D:D (Kan het me bijna niet voorstellen, die leraar keek gewoon niet goed!) Verkeer: een 5 (vandaar dat ik geen auto rijd??) Gymnastiek: 5,5 Dat kan beter!! (vandaar dat het woordje 'sport' ook niet in mijn woordenboek voorkomt??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Hoi, vandaag weer dansdag. Heerlijk Eerst in bad en beetje in mn huisje zwabberen. beetje maar hoor hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Originally posted by: womanHoi, vandaag weer dansdag. Heerlijk Eerst in bad en beetje in mn huisje zwabberen. beetje maar hoor hihi...quote> Pfffff, wat een energie.Nu ja, u bent iets jonger.Een jonge blom.Dans er lekker op los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Goedemiddag allen :-) Nog bedankt voor gisteren, ik voelde me hier meteen heel erg welkom. Ik weet nog niet veel te zeggen want mijn drankgedonder begint pas als het weekend is. Doordeweeks neem ik niets want ik moet 's morgens werken. Nu heb ik me wel voorgenomen om dit weekend eens over te slaan om te kijken hoe dat voelt en te zoeken naar een andere tijdsbesteding. Ik hoop dat dat gaat lukken. Een fijne dag allemaal en diegenen die het moeilijk hebben wil ik veel sterkte en wijsheid toewensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Borretje, Ben je nu met drinken gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Borretje ik las je gisteren maar ken je situatie niet goed en wilde niet iets stoms zeggen daarom zei ik niets. Wel vond ik het net als anderen het goed van je dat je de boel hebt weggegooid. Dat wilde ik nog wel even zeggen. Dat lijkt mij namelijk erg moeilijk om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Mooi Borretje, Heb je geen tranquilizer of zo. Een beetje rust in het hoofd lijkt mij belangrijk. En onderneem b.v iets. Lekker een eind wandelen.(endorfinen) Fietsen is ook oké. De kop in de wind. Zoek afleiding Borretje. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 De postbode brengt mij net het boek: Het einde van mijn verslaving van Dr Olivier Ameisen. Ziet er leesbaar uit en ik ben dus al begonnen. Ik ga mij lekker met het boek nestelen op de bank met een hondje aan beide zijden. Zie jullie later wel weer @Bor ik heb je een pb gestuurd @Soothe ken je dit boek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Borretje, Je verkeerd op glad ijs, dat kan. Trek je goed geslepen schaatsen aan en rijdt om de wakken heen. Je merkt dat de drank niet het ultieme wondermiddel is. De hele rimram wordt versterkt. Pak jezelf bij kop en staart Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Hoi Luciene, Nee ik ken het niet. Zal eens Googelen. Je hoort. Lees lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
merel1 Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Hallo Borretje Ik voel me ook wat hyper en weet ook niet goed wat gedaan.Ga dus zo maar even uitwaaien inderdaad het strand ligt niet ver hier vandaan. en Soothe ook vandaag hou ik hem erin:jezus zei drink wat wijn en niet drink een vatwijn en ook dat wat doen we niet vandaag Fijne middag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Merel hoi, Een strak plan. Velen gingen je voor. Het werkt als je er aan werkt. Ga goed. Ik ga ook wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 sorry, maar zit aan het bier. geen geklaag of wat dan ook. even ontluchten als dat lukt. probeer er even van te genieten. heeft geen betekenis gewoon even zogenaamd leven morgen weer spijt, so be it. fijne dag allemaal en houd het droog,* flauw grapje maar zonder humor ga ik het niet redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 an another one down (gone), another one down (gone) another one bites the dust Bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=CWsJcg-g1pg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Moest even op zoek naar het woord humor. In het synoniemenwoordenboek staat o.a. als synoniem voor humor: Lichaamsvocht(??), Scherts, Vrolijkheid met weemoed vermengd, Vorm van vermaak.. Humor kan dus ook zeer verdrietig zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Doe er mee wat je wil Bor Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Jammer Toine, dit zeg ik omdat je zelf zegt dat je er morgen spijt van zult krijgen. Maar goed, je zult je redenen wel hebben en ik hoop dat je morgen dan weer opnieuw kan beginnen om de alcohol de baas te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Vandaag een vervelende dag. Ben met de hond naar het bos geweest, boodschappen gedaan en vervolgens zit ik al vanaf vanochtend 7 uur naar het zelfde nieuws te kijken, Dringt niet eens tot me door: het nieuws dan. Zit er een beetje vanaf een andere wereld naar te staren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Aicha, denk maar zo: één van de krachten waar wij geen macht over hebben is de zwaartekracht.. hoe ver je ook "van de wereld bent" je zult er altijd weer terugkeren. En wat het nieuws betreft: er is niets nieuws onder de zon. The historybook on the shelf is always repeating itself.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Toine, ik hoop dat je ervan geniet, tjongejonge. Weinig respect naar mensen die het moeilijk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 nee maar tobbertje is ook weer terug op het nestje? je had je niet hoeven te verontschuldigen hoor! ik ben helaas ook niet zonder zonde! begin je morgen een nieuw pactdraadje? ik kan dat helaas niet,ben een geweldige kluns op dit gebied! maar fijn dat je weer terug bent!! we gaan er gewoon weer voor! met vallen en opstaan helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden