Travel Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Ik ga nog even lezen en dan ook naar bed. Morgen weer een drukke dag voor de boeg. Liefs en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Albert als je je relatie kan redden met een paar glaasjes... Maar goed het zal wel. Maak er wat van. Mijn bedtijd komt ook steeds vroeger. Wie had dat ooit gedacht. Jaap was een echte nachtbraker. 2 of 3 uur naar bed was vroeg. En nu heb ik gewoon slaap. Heerlijk, prima zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Een icoon? :D.. Jan met de vierkantjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Hi lieve Fleurie, Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad. Nogmaals een goed jaar toegewenst. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Welterusten frummers, Ik haak af voor vanavond. Welterusten en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Tina, super dat je papa terug thuis is!! Zal toch ergens wat minder stress geven niet. Ook heel sterk hoe je dit allemaal hebt aangepakt! Ik hoop ooit in crisistijd net zo sterk te zijn. Pas op zulke momenten kan je ook echt op de proef worden gesteld Hannah, loopt wel vlot morgen. Ik weet niet of je een onzeker iemand bent maar zo kwam het ff over. Zo van...moet ik me hier gaan bewijzen en wat als het fout gaat. Kan natuurlijk fout zitten. Ik ook altijd met mijn geanalyseer. Al bij al, geniet van morgen. Je hoeft jezelf niet te veranderen in dat opzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeEen icoon? :D..Jan met de vierkantjes quote> Vierkantjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Ik ga ook een keer pitten Slaapwel Lytse Teveel Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Zie je zelf de vierkantjes niet Jan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 dubbels zijn wakker geworden en het ging net goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Nee ik zie ze niet, mogelijk zijn het bij mij parapluus zon en bliksem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Haaaa gelukkig je bent er nog lieve Fleurie. Ik geniet als ik lees, dat je zo een mooie dag gehad hebt, met allemaal mooie mensen om je heen. Dat kan alleen maar omdat jij ook zo een mooi mens bent! Goed dat je dit jaar je verjaardag hebt losgekoppeld, en volgens mij wil dat alleen maar zeggen, dat je broer nu bij je mag zijn, ofzoiets hopelijk snap je wat ik bedoel. Ik wens je een heel goed jaar toe, waarin je steeds meer en meer jezelf mag worden. Van harte gefelciteerd!! :heart:;) en geniet lekker na van deze mooie dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Wat zie jij dan bij je eigen postings? Dat is vreemd...ik zie enkel vierkantjes waar emotions of emoticons of hoe je het ook noemt zouden moeten staan. En jij ziet de figuurtjes? Creapy!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Ik zie het al, mijn icoontjes worden niet ondersteund, alleen de standaard icoontjes of emeticons, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Dank je wel lieve witte Zeker ook om er toen mee te zijn, toen het net een beetje zwaarder ging. Nu toch maar ff bedje opzoeken denk ik. Morgen weer vroeg op Hey Jan, ik zie je emotions God zij dank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Bekkie ook heel mooi om te lezen dat jij zo goed gaat. Acht weken is niet niks!! Ik wil je van harte feliciteren en dat je ook een prachtig jaar tegemoet gaat. Ik hoop dat je steeds hoger en hoger op de berg komt dit jaar. Van harte gefelciteerd, Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad¿¿¿¿¿¿¿¿¿ :musicnote:;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Hup je bed in jij Fleur!! Kan ik eindelijk ff bijlezen:D En trouwens ook nog een hele goeieavond jan1000 en luciene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Haha oke Fleur xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 hoihoi! weet alleen maar dat ik van meerdere nieuwkomers heb gehoord het hier op het forum moeilijk te vinden.ik ook.dus hoe doen jullie het?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 JannekeW bijna twee maand droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 nee de eerste maand ging super de maand erna niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 vandaar dat ik weer hier ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 zo taxi das idd erg moeilijk, was het dan is het team van je zoontje?? denk eerljk gezegd van niet.... hopelijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Hannah, Hier ff berichtje voor jou, voor als je niet slapen kunt. Als jij geniet, geniet iedereen, inc aanhangsel... Enne wie kent je gat in een vreemde stad?? En als laatste: als het druk is ergens, gewoon denken: dan zijn wij er ook! Have fun!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Succes morgen met uitleggen Taxi, dat zijn lastige dingen. Maar voor nu eerst lekker slapen. Ik ga ook slapen. Weltrusten allemaal laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden