Gast Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Originally posted by: CarmenSpud, ik ben verrekte onzeker en ik heb stiekem ook al gedacht: ach nog een keertje, kan volgende week ook beginnen. En ook: bah, nu is er niets meer aan, wat zal ik me vervelen.Jane, en inderdaad hier even kijken. :-)quote> Wat ik gemerkt heb is dat drank mij onzeker maakt daarom schreef ik dat, zou een motivator kunnen zijn om niet te drinken Knipoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Snoepiepoepie Hoe is t met je?? Ik heb je helemaal niet meer gezien na je bericht over je onderzoeken.. En heb je inmiddels al een autorit met je kind gemaakt? Ben ff nieuwschierig naar je:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Spud zoals je weet ben ik ook alleen en vind het helemaal prima hoor, maar als je alleen ervaart als eenzaam wordt het anders. als je inderdaad het gevoel hebt niet te kunnen delen terwijl je daar zo'n behoefte aan hebt, kan het alleen zijn een hel worden. En ja natuurlijk is het moeilijk om iemand te vinden als je een hele fijne ervaring hebt gehad met de liefde van je leven. Zeker als je verwacht en gaat vergelijken. Ikzelf geloof niet meer dat ik nog aan een relatie begin omdat ik het toch veel prettiger vind om alleen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Originally posted by: witteSnoepiepoepieHoe is t met je??Ik heb je helemaal niet meer gezien na je bericht over je onderzoeken..En heb je inmiddels al een autorit met je kind gemaakt?Ben ff nieuwschierig naar je:Dquote> Ik denk dat ook Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Originally posted by: bolletjeSpud zoals je weet ben ik ook alleen en vind het helemaal prima hoor, maar als je alleen ervaart als eenzaam wordt het anders. als je inderdaad het gevoel hebt niet te kunnen delen terwijl je daar zo'n behoefte aan hebt, kan het alleen zijn een hel worden. En ja natuurlijk is het moeilijk om iemand te vinden als je een hele fijne ervaring hebt gehad met de liefde van je leven. Zeker als je verwacht en gaat vergelijken.Ikzelf geloof niet meer dat ik nog aan een relatie begin omdat ik het toch veel prettiger vind om alleen te zijn.quote> Oeps verkeerde geqout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Maar Bol, heb jij soms geen last van die mensen die geen vrede hebben met jou besluit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 haha Belg... Moeilijk he quoten.. Alleen maar niet eenzaam.. zoiets Spud en Bol? Bij mij is dat tenminste wel zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Ja Witte Belg love you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Nee hoor Spud, iedereen die mij kent weet dat ik iemand ben die veel beter functioneer als ik alleen ben dan als ik een relatie heb. Ook iedereen weet dat mijn manneke heel moeilijk was en vind dit leven nu veel beter voor me. Als iemand het b.v. heeft overn nog ooit aan een relatie te beginnen merken ze gelijk door mijn reactie dat ik dat absoluut niet meer wil. Veel te bang dat het verleden zich herhaald. Van de andere kant kan ik me er ook niets bij voorstellen om een leven met iemand anders te delen omdat ik dat al met mijn manneke gehad heb. Ik ben niet iemand die gebonden kan zijn. En al helemaal niet als iemand die zou zeggen dat mag wel en dat niet. Dat heeft mijn manneke trouwens nooit gedaan hoor. Hij liet mij vrij als hij maar nooit mee hoefde of zo. Ik ben een beetje een eenling die zich goed kan aanpassen in gezelschap, maar het ook heerlijk vind om alleen weer thuis te komen. Heerlijk bij m'n diertjes dan ben ik gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Wij alleengaanden zijn gewoon een bedreiging Voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Precies lieve Witje. Voor het alleen zijn kun je kiezen, voor eenzaamheid niet. Dat is het verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Originally posted by: bolletjeNee hoor Spud, iedereen die mij kent weet dat ik iemand ben die veel beter functioneer als ik alleen ben dan als ik een relatie heb. Ook iedereen weet dat mijn manneke heel moeilijk was en vind dit leven nu veel beter voor me.Als iemand het b.v. heeft overn nog ooit aan een relatie te beginnen merken ze gelijk door mijn reactie dat ik dat absoluut niet meer wil. Veel te bang dat het verleden zich herhaald. Van de andere kant kan ik me er ook niets bij voorstellen om een leven met iemand anders te delen omdat ik dat al met mijn manneke gehad heb.Ik ben niet iemand die gebonden kan zijn. En al helemaal niet iemand die zou zeggen dat mag wel en dat niet. Dat heeft mijn manneke trouwens nooit gedaan hoor. Hij liet mij vrij als hij maar nooit mee hoefde of zo. Ik ben een beetje een eenling die zich goed kan aanpassen in gezelschap, maar het ook heerlijk vind om alleen weer thuis te komen. Heerlijk bij m'n diertjes dan ben ik gelukkig.quote> Ik kan dat ook, maar stiekem weet ik dat we ongeveer 10 jaar verschillen. :-) Dan doet men toch verrekte moeilijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Mijn moeder zei altijd "als kind was je heel gemakkelijk. als je jou een potje en een lepeltje gaf, kon je uren zoet zijn". en ikdenk dat dat zo is. Ik kan me prima vermaken als ik alleen ben en ben niet meer afhankelijk van anderen. Ik heb er een soort evenwicht in gevonden. Ik heb heel duidelijk laten merken aan iedereen dat ik nu gelukkig ben. Ik heb nooit gedronken omdat ik alleen was, wel omdat ik vroeger eenzaam was. Ik dronk omdat ik me erg geremd voelde in het bijzijn van anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 En de eenzaamheid die ik juist in mijn relaties kende wens ik niemand toe. Als onzeker iemand die verlangens, eisen en begrip verwachtte, en die vaak niet vond, merk ik dat ik nu juist makkelijker bij verschillende mensen kan zoeken wat ik nodig heb. Alsof ik meer de regie heb over mijn eigen leven. Dus ja, eenzaamheid is maar betrekkelijk he. Er is een gezegde dat luidt ongeveer zo: alleen ben ik niet eenzaam eenzaam ben ik slechts in gezelschap. Ik ga m opzoeken en zet m op de tips. Summer: goed meid:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Bedoel je dat wij 10 jaar verschillen Sudtie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Ik ga mijn mandje opzoeken, nachtdienst gehad, wakker, thanks voor het gesprek en Carmen veel succes uitroeptekens x 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 En, Bol; bij jou zal het verleden zich nooit herhalen je bent verder gegaan enorm gegroeid het verleden herhaalt zich pas als je je les er niet uit hebt geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 en nu aan het werk en daarna met een frummer kittens kijken en aaien natuurlijk fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 wow wat een wijze vrouw is die Jane toch:heart: Wat een prachtige uitspraak... Truste pattateke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Dat hoor je heel vaak Jane, je eenzaam voelen in een relatie, maar die eenzaamheid is toch ontstaan doordat je toen iets van die relatie verwachtte? En ik weet niet of ik in onze relatie iets verwachtte van J. Jawel, ik verwachtte de grote man die ik altijd gezien heb, toen ik nog onder behandeling was bij hem. maar die man was gauw weg en daarvoor in de plaats kwam eerst iemand die mijn gelijke was en snel daarna iemand die zich erg afhankelijk van mij opstelde. Dat is wel moeilijk geweest omdat ik mijn idee over hem iedere keer weer moest veranderen en accepteren. Het was eerst mijn vader, daarna mijn man en al heel gauw mijn kind. Dat is wel moeilijk geweest. Ik ben daardoor wel eens gaan drinken, gewoon om die vaderfiguur weer te voelen. Ik kon af en toe weer echt een kick krijgen als J. zich weer wat anders opstelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 goh volgens mij kijken mensen er niet maf tegenaan als jullie je leven met jezelf willen delen bij mij is dat een groot probleem. Nope eenzaamheid ken ik niet, of het is een praktisch probleem. Vrnl hoe heb ik even tijd voor mezelf zonder die bemoeienaars In plan. Als ik een dag vrij van contact wil is de hele omgeving van de wap. Niet gek, ik stel me altijd beschikbaar op. Maar soms even kunnen plannen dat je niks met mensen te maken hebt en bijkomen de sociale controle zet daar een stokje een voor. Zelfs een boshuis werkt niet :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 goedemorgen frummers.... Teuntje en Carmen: ik had jullie graag willen feliciteren met de erkenning van machteloosheid tegenover de drank.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Ik ga nu echt slapen en lees terug wanneer ik wakker wordt................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Spud:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 lekker slapen ik zie je nog wel een keertje hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden